Το επομενο πρωι:
Β:Μωρο μου.💘 Χ:Μμμμ. Β:Σηκω ζωη μου. Χ:Ασε με λιγο ακομα ρε Βαγγελη μου. Β:Κιαλο 13:00 το μεσημερη ειναι ρε μωρο μου.💜 Χ:Τι;;; Β:Αρχισε να γελαει το βλαμενο. Χ:Εισαι χαζος;;; Β:Εγω οχι. Χ:Γιατι με ξυπνησες απο τις 9:00 το πρωι ρε Βαγγελη;; Β:Ελα ρε μωρο μου ηθελα να περασουμε μια μερα ολομοναχη. Χ:Κανει Pappy face γαμωτο. Καλα ενταξει πιναω ομως. Β:Εχω ετοιμω προινω. Χ:Ποτε προλαβες;; Β:Οταν κοιμοσουν ειμαι ξυπνιος απο τις 8:00. Χ:Πας καλα παιδακι μου. Του ειπα και τον χτυπησα στο στερνο. Β:Αρχισε να γελαει το χαζο. Β:Σε αγαπω. Χ:Και εγω ρε βλακακο μου.💘💘 Β:Μωρο μου εσυ. Χ:Παμε να φαμε τωρα πιναω. Β:Καλα ντε παμε γιατι στο τελος θα φας εμενα. Χ:Μην με κοροιδευεις χαζε; εκανα την μουτρωμενη για λιγο. Β:Μωρο μου💘💘 Χ:Τι θες;; Β:Εισαι θυμωμενη ;; Χ:Ναι. Β:Ελα παμε να φαμε τωρα. Χ:Καλα. Β:Αντε. Με επιασε απο τα ποδια και με εβαλε στους ομους του. Χ:Αααα βοηθεια. Β:Σςςς. Χ:Ααα ασεμε κατω τωρα. Β:Δεν νομιζω. Χ:Ελα ρε μωρο μου θα κανω οτι θες. Β:Μμμ ωραια ιδεα ιδεα οτι οτι θελω;;; Χ:Αλλα ασε με κατω τωρα. Β:ΟΚ μου. Ελα να φαμε τωρα. Και μετα θα σου πω τι θελω. Χ:ΟΚ. Ουαουυυ τι ειναι ολα αυτα;;; Β:Φαει για τι σου φαινετε;;; Χ:Σιγουρα τα εκανες ολα αυτα μονος σου;; Β:Ναι. Χ:Καλα. Αρχισα να τρωω πρωτα εβαλα λιγο χυμο μετα αλιψα 3 φριγανιες και αρχισα να τρωω μολις τελιωσα λεω. Χ:Αχχ φουσκωσα. Β:Τιποτα δεν εφαγες θα φας και μετα θα σηκωθεις απο το τραπεζι αλλιως θα σε ταισω με το ζορι. Χ: Μα δεν θελω ρε Βαγγελη. Β:Θα φας Χ:Οχι. Β:Ναι. Χ:Ειπα οχι και τελος. Β:Επιασε ενα κουρασανακι και με μπουκωσε μολις το εφαγα αρχισε να με ταιζει τις φριγανιες με το μελι που μου ειχε φτιαξει μπορει να εφαγα και 10 φριγανιες. Χ:Ααα Βαγγελη δεν μπορω αλλο. Β:Καλα τωρα δεν σου δινω αλλο. Χ:Επιτελους θα σκασω δεν μπορω αλλο. Β:Οκ! Πηγαινε να ετοιμαστεις να παμε βολτα. Χ:Που;; Β:Εκπληξη. 💕💕 Χ:Μα πες μου ξερεις πως θα σκασω αν δεν μαθω. Β:Οχι δεν σου λεω γιατι ειναι εκπληξη. Χ:Καλα. 😞 Β:Εεε μην στεναχωριεσε θα μαθεις συντομα😊 Χ:Καλα 😀 Β:Πηγαινω να ντυθω και παμε μετα στο σπιτι σου να ντυθεις. Χ:Οκ . Β:Μου δινει ενα φιλακι στο στομα 💋 και παει να ετοιμαστει.
Μερια Βαγγελη:
Λοιπον τι να βαλω ειναι καλοκαιρι και θα την παω στην παραλια οκ το μαυρο μου μαγιο και την ασπρη κολυτη μπλουζα μου. Τωρα το μαλλι τρεχω στο μπανιο χτενιζω την φρατσα και ετοιμω το μαλλι βγαζω απο το ντουλαπακι την οδοντοβουρτσα και την οδοντοκρεμα μου και βουρτσιζω τα δοντια μου μολις τελιωσω βαζω λιγη κολονια παρολου που θα παμε στην θαλασσα αλλα υγια πανω απο ολα παω παλι στο δωματιο μου περνω την πετσετα μου τα γυαλια ηλιου μου και παω μεσα καθετε στον, καναπέ και κατι κανει στο κινητο της παω απο πισω της και την φιλαω στο λαιμο πεταγετε ξαφνικα ουπς την τρομαξα λιγακι. Β:Σε τρωμαξα μωρακι μου Χ:Ναι λιγακι . Β:Τελος παντων παμε τωρα σπιτι σου να ντυθεις;; Χ:Ναι παμε. Β:Βγηκαμε εξω κλειδωσα και μπηκαμε στο αμαξι εβαλα μπρος και σε 10' ειμασταν σπιτι της. Β:Μωρο μου παρε τηλεφωνο πρωτα τον Βαγγελη να μην ειναι με την Ευα και δουμε τιποτα. Χ:Οκ περνω.
Στο τηλεφωνο:
Χτυπησε δυο φορες και το σηκωσε:
ΒΚ:Ποιος ειναι; Χ:Η κολυτη σου. ΒΚ:Ελα ρε που εισαι;; Χ:Απο κατω ανοιξε ανεβαινουμε να αλλαξω γιατι θα παμε βολτα. ΒΚ:Οκ!Τελος κλησεις.
Χ:Τωρα θα μας ανοιξει. Β:Οκ μωρο μου. Χ:Παμε τωρα γιατι θα ανοιξει και δεν θα προλαβουμε την πορτα και θα φωναζει και ποιος τον ακουει μετα. Β:Ενταξει ζωη μου παμε.Βγηκαμε εξω απο το αμαξι και κλειδωσε πηγαμε εξω απο την πορτα και φτασαμε πανω στην ωρα που ανοιγε την πορτα ο κολυτουλης μου ανοξε ανεβηκαμε τα σκαλια φτασαμε του χτυοησαμε και μας ανοιξε στο τριτο χτυπημα ανοιξε
Μερια Χριστινας:
Μολις μπηκαμε μεσα χαιρετηθηκαν και μετα πηγα και πειρα αγκαλια τον ΒΚ μολις τελιωσα τους ειπα οτι παω να ντυθω αφου ρωτησα των Βαγγελη τι να βαλω μου ειπε να βαλω απο μεσα μαγιο.
Στο δωματιο μου:
Βρηκα το ασπρο μου μαγιο με την ασπρη δαντελα το εβαλα και εψαχνα τι να βαλω απο πσνω λοιπον θα βαλω το τζιν ψηλομεσο σορτσακι μου και την κοντη ασπρη κολυτη μπλουζα μου που γραφη πανω " Boys+Noise" Θελω να τον νευριασω λογακι ο ΒΚ θα χαρει γιατι ειναι το ενα μελος τον boys+noise . Μολις ντυθηκα πηγα στην τουαλετα χτενισα τα μαλλια μου τα επιασα σε ενα ψηλο κοτσο βουρτισα τα δοντια μου εβαλα λιγη κολονια δεν βαφτηκα καθολου. Μολις τελιωσα κατεβηκα κατω και τους ακουσα να μιλανε μολις με αντιληφθηκαν ο Βαγγελης ειχε μινει με ανηκτο το στομα και ο ΒΚ προσπαθουσε να τον συνεφερει. Μολις τελιωσε ολο αυτο που γινοτανε σηκωθηκαμε εβαλα τα πεδιλα μου πειρα την τσαντα μου εβαλα μεσα την πετσετα μου λεφτα κλειδια πειρα τα γυαλια ηλιου μου το κινητο μου με πειρε αγκαλια χερετισαμε τον ΒΚ και φυγαμε κατεβηκαμε κατω και ο Βαγγελης ξεκλιδωσε το αυτοκινητο του μου ανοιξε την πορτα μα τι τσετλεμαν και μπηκε και αυτος στη θεση του οδηγου οδηγου μου εδωσε ενα πεταχτο φιλι και εβαλε μπρος την μηχανη σε ολο τον δρομο ειχε το χερι του στο μπουτι μου . Χ:Αγαπη μου σε ποσοι ωρα φτανουμε. Β:Σε λιγο μωρο μου. Εκεινη την ωρα ειχε κοκκινο στο φαναρι με επιασε και με φιλησε Χ:Μωρο μου αναψε το φαναρι. Αρχισα να γελαω και μου επιασε με λιγο δυναμει το μπουτι. Χ:Βαγγελη. Τον μαλωσα και γελασε. Μετα απο 5' φτασαμε στην παραλια κατεβηκαμε απο το αμαξι και ο Βαγγελης το κλειδωσε κατεβηκαμε τις σκαλες που ειχε και φτασαμε στην παραλια ηταν τελια και ειχε πολυ κοσμο ο ηλιος ελαμπε στον ουρανο μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκαμε δυο ξαπλωστρες μπροστα στην πρωτη σειρα και η θαλασσα ερχοταν στα ποδια σου την ωρα που βαζαμε τις πετσετες στις ξαπλωστρες καποις μας φωναξε και ειπαμε συνχρωνος Χ-Β:Ωχχ . Γυρισαμε να δουμε ποιος-ποια ηταν . Και ηταν ο/η/οι...
Ουψ κοπικε . Ποιος λετε να ειναι;;; Νεξτ η διαγραφη;;; 💘💘