· Την επόμενη μέρα·
Ξυπνησαμε από το κλάμα του Χρήστου. Πήγα να σηκωθω για να τον ταισω και να τον αλλάξω αλλά το χέρι του Βαγγελη με τράβηξε με αποτέλεσμα να πέσω πάλι στο κρεβάτι. Β:Που πας;; και εκείνη την ώρα αρχίζουν να κλαίνε και η Βασιλική με την Γεωργία Χ:Να ταισω και να αλλάξω τα μωρά γιατί κλαίνε 😭. Β:Περίμενε έρχομαι να σε βοηθήσω μωρό μου. Χ:Εντάξει αγάπη μου. 💘 Πήγαμε και πήρα εγώ στην αγκαλιά μου τον Χρήστο και ο Βαγγελης την Βασιλική και την Γεωργία. Τους πήγαμε στο μπάνιο 🛀 και τα κάναμε ένα ντουζακι τους αλλάξαμε και τα πήρε ο Βαγγελης μαζί του για να φτιάξω εγώ το γάλα για τα μικρά μόλις τελείωσα πήγα και τους είδα να είναι ο Χρήστος στο κεφάλι του Βαγγελη η Γεωργία να του τραβάει το παντελόνι 👖 και η Βασιλική σαν πιο ήσυχη να κάθετε στα πόδια του Μπαμπά της και να βλέπει τα αδέρφια τις που κάνουν βλακιες αυτό το παιδί μοιάζει σε εμένα είναι ήσυχο όχι σαν τα άλλα δύο που ακόμα δεν είναι δύο μηνών και κάνουν βλακιες. Καθησα να τους χαζεύω λίγο και μετά από λίγο αποφάσισα να του πάρω τα μωρά για να τα ταισω. Χ:Μωρό μου μπορείς να μου δώσεις τον Χρήστο να τον ταισω;; Β:Ναι αγάπη μου 💘. Πείρε τον Χρήστο από το κεφάλι του και μου τον έδωσε. Χ:Έλα βρε Χρήστο μου κάτσε ήσυχος. Έκατσε επιτέλους ήσυχα στην αγκαλιά μου και τον ταισα μόλις τελείωσε τον έβαλα να ρευτει και μετά τον εδωσα στον Βαγγέλη μου έδωσε την Γεωργία την ταισα και αυτή μετά που βολευτηκε στην αγκαλιά μου γιατί στριφογιρειζε μέχρι να βολευτεί την ταισα και πείρα την Βασιλικουλα για να την ταισω την ταισα και την έβαλα να ρευτει μόλις ρευτηκε την πείρα αγκαλιά και πήγαμε στο δωματιο μουσικής οι δύο μας την έβαλα στον καναπέ και πείρα την κιθάρα μου με τις παρτιτούρες του all of me (Δεν ήξερα πιο άλλο να βάλω έβαλα στην τύχη ένα) την έβαλα δίπλα μου (την κιθάρα εννοώ) και πείρα την μικρή αγκαλιά της είπα. Χ:Αγάπη μου τώρα θα σου πω ένα τραγούδι 🎶 που λέγαμε με τον μπαμπά σου από όταν γνωριστηκαμε μέχρι και τώρα το λένε all of me ειναι αγγλικό και δεν θα καταλαβαίνεις τι λέω αλλά θα σου αρέσει. Έβαλα την μικρή δίπλα μου να κάτσει και πείρα την κιθάρα 🎸 στα χέρια μου έβαλα τις παρτιτούρες μπροστά μου και άρχισα να παίζω στους ρυθμούς του τραγουδιού πατατηρουσα πως η μικρή είχε κλείσει τα ματάκια της και άκουγε την μουσική 🎶 που της έπαιζα ενώ κουνιωτανε στους ρυθμούς του τραγουδιού τι έξυπνο παιδί που έχω εγώ μετά από λίγη ώρα τελείωσε το τραγούδια άφησα την κιθάρα πίσω στην θέση της και πείρα την μικρή στην αγκαλιά μου άκουσα την μικρή να γελάει και κοίταξα που κοιτούσε για να καταλάβω γιατί γελάει και είδα τον Βαγγέλη να κάνει αστεία στην μικρή. Χ: Ποση ώρα είσαι εδώ και που είναι τα μικρά;; Β:Μωρό μου μην ανάγκης τα μικρά κοιμήθηκαν και τα πήγα στα κρεβατακια τους Και είμαι εδώ αρκετή ώρα ώστε να ακούσω την αγγελική φωνή σου και αυτά που είπες στην Βασιλικουλα μας. Ήρθε και έκατσε δίπλα μου και με έβαλε στα πόδια του ενώ είχα και εγώ την μικρή αγκαλιά και άρχισε να τραγουδάει το take me to church ενώ με το ένα του χέρι χαιδευε τα μαλλιά μου και με το άλλο ετριβε την πλατουλα της μικρής μετά από λίγα λεπτά η μικρή είχε κοιμηθεί στην αγκαλιά μου την πήγαμε στο κρεβατακι της και μετά πήγαμε και εμεις στο δωμάτιο μας. Αλλάξαμε και βάλαμε τις μπιτζαμες μας δηλαδή εγώ γιατί ο Βαγγέλης έμεινε με το μποξερακι ξαπλωσαμε και κοιμηθηκαμε αγκαλιά...
· Μετά από 1 χρόνο ·
Χευ Κοριτσαρες. Τι κάνετε;; Χίλια συγνώμη που άργησα απλά έχω αρχίσει να διαβάσω για τις εξετάσεις και μέχρι να τελειώσουν δεν θα ξανά ανεβάσω κεφάλαιο ή αν ανεβάσω θα είναι θα πολύ μικρό και πάλι Χίλια συγνώμη αλλά σας υπόσχομαι ότι το καλοκαίρι θα βάζω όσο πιο συχνά και όσο πιο μεγάλα κεφάλαια μπορώ. Νεξτ ή διαγραφή;;
Σας αγαπώ πολύ ❤❤❤
Φιλάκια
Χριστίνα 💗💗💗