Κεφαλαιο 15

42 4 0
                                    

·Μετά από 2 ωρες·

Χ:Εδώ και δύο ώρες προσπαθουμε να τους ξυπνησουμε αλλά τίποτα έχω αρχίσει να ανησυχώ είμαι και έγκυος δεν κάνει στην καταστάσεις μου το ίδιο και η Κατερίνα. Ειδικά τώρα είμαστε πάρα πολύ ευεστητες και οι δύο. Χ:Έχω αρχίσει να ανησυχώ λέω μέσα από τους λυγμους μου. Κ:Και εγω πολύ πάρα πολύ λέει και η Κατερίνα ενώ κλαίει και αυτή πάω και την παίρνω αγκαλιά και με σφίγγει πάρα πολύ δυνατα πονάει λίγο αλλα δεν της το λέω. Τ:Κουνιουνται λέει και εγώ με την Κατερίνα πεταγομαστε όρθιες και τρέχουμε εγώ στον Βαγγέλη και αυτή στον Άρη. Χ:μωρό μου ξυπνήσες του λέω ενώ τον περνώ αγκαλιά. Β:Ναι αλλα για μισό λεπτό είσαι έγκυος;; Χ:ναι λέω και κατεβάζω το κεφάλι. Β:Από εμένα;; Χ:Ναι από ποιον άλλο ρε Βαγγέλη με κοροϊδεύεις;; του λέω ενώ υψωνω λίγο τον τόνο της φωνής μου στο τέλος. Β:Μωρό μου με κάνεις τον πιο χαρούμενο άντρα στον κόσμο λέει ενώ με περνει αγκαλιά σηκώνεται και με κάνει σβουρες στον αέρα ενώ με φιλάει μια στο στόμα και μια στον λαιμό. Μολις με αφήνει κάτω μου λέει Β:Αύριο θα πάμε εγώ εσύ ή Κατερίνα  και ο Άρης στην γυναικαλόγο σας οκ;; (εδώ να πω ότι η Κατερίνα και η Χριστίνα έχουν την ίδια γυναικολογο) Χ:Οκ αγαπη μου. Την Ίδια στιγμή Άρης και Κατερίνα: Α:Μωρό μου είσαι έγκυος;;; Κ:Ναι. Λέει και τον κοιτάει στα μάτια. Α:Μωρό μου θα έχουμε ένα ζουζουνακι στα πόδια μας;; Κ:Αχα. Α:Ζωη μου.💜 Της λέει και την φιλαει παθιασμενα...

·Το επόμενο πρωι·

Γειά σας αγάπες μου. Τι κάνετε;;; Νεξτ ή διαγραφή;;; Θέλω σχόλια όμως και να πατάτε το αστεράκι για να βλέπω πόσοι το διαβάζουν και εάν πρέπει να συνεχίσω να γράφω ή όχι. 💜💜

Φιλάκια πολλά
Χριστίνα. 💘💘

Αγαπη Παράξενη Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang