Κοριτσάρες επίδει θα γίνει κάτι τον Βαγγέλη τον Κακουριωτη θα τον γράφω Β και τον Βαγγέλη τον Κατσαμανη θα τον γράφω Βα.
·Μετά από 3 μήνες·
Μεριά Βαγγέλη (Κακουριωτη) - Χριστινας (Αφήγηση Βαγγέλης Κακουριώτης) :
Εδώ και 3 μήνες ο Βαγγελης έχει εξαφανιστεί και δεν έχει επικοινωνία με κανέναν από την παρέα ούτε με τους γονείς του και γενικά τους συγγενείς έχουμε ανυσυχισει όλοι πάρα πολυ ιδικά η Χριστίνα που σε έναν μήνα γεννάει. Αυτούς τους τρεις μήνες έχω ανακάλυψη ότι έχω δυνατά αισθήματα για την Χριστίνα πάντα ένιωθα την ένιωθα κάτι παραπάνω από κολυτή αλλά αυτούς τους τρεις μήνες έχω ανακάλυψη ότι είμαι τρελά ερωτευμένος μαζί της και από εκείνη την αναθεματησμενη μέρα που χαθηκε ο Βαγγελης είναι χάλια συνέχεια σήμερα έχω αποφασίσει μαζί με τα παιδιά ν; το την πεισουμε να βγει έξω από τότε έχεις βγει μόνο 2-3 φορές μαζί μου για να πάμε άρθρο πάρκο να ξεσκασει λίγο και αυτό με τι ζόρι δεν αντέχω άλλο να την βλέπω έτσι θέλω τόσο γαμημενα πολύ να την φιλησω να της πω σε αγαπάω είμαι ερωτευμένος μαζί σου αλλά δεν μπορώ θα την κανω να το ξεχάσει να τον ξεχάσει πριν 2 μέρες με πήρε τηλέφωνο ο Βαγγελης.
Flashback:
Είμαι στο κρεβάτι από τότε που εξαφανίστηκε o Βαγγέλης μένει μαζί μου η Χριστίνα (εδώ να πω ότι πριν έμενε με τον βαγγέλης στο σπίτι του). Είμαι στο κρεβάτι όπως είπα και παίζω με το κίνητο η Χριστίνα έχει μπει να να βγει μπάνιο μόλις μπήκε οπότε θα βγει σε κανένα μισάωρο. Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο μου το βλέπω και είναι ο Βαγγελης. Τι;;; λέω από μέσα μου. Τέλος πάντων το σηκώνω.
Στο τηλέφωνο:
Β:Ναι.
Βα:Έλα μην καταλάβει κάνει ότι μιλάς με εμένα.
Β:Οκ δεν είναι κανείς ούτως ή άλλος μαζί μου η Χριστίνα κάνει μπάνιο και κάνεις άλλος δεν είναι εδώ.
Βα:Τι εννοείς η Χριστίνα κάνει μπάνιο;;
Β:Τους εξήγησα όλο όσα έχουν γίνε τον καιρό που λύπη.
Βα:...
Β:Δεν έχεις να πεις κάτι ρε μαλακά είναι χάλια δεν την ο κάνει κανείς καλά είναι χάλια εξετιας σου. Πες μου τυουλαχιστον τον λόγο που έφυγες έτσι και την έκανες έτσι.
Βα:Τον λόγο που έφυγα δεν μπορώ να σου τον πω αλλά ξέρω ότι είναι ερωτευμένη μαζί σου και ότι και εσύ είσαι ερωτευμένος μαζί της και θέλω να την κάνεις χαρούμενη και επίσης ξέρω ότι μάλλον τα παιδιά που έχει στην κοιλιά της δεν είναι δικά μου γιατί πριν φύγω ρώτησα την γιατρό και οι ημερομηνίες που μου είπε δεν είναι αυτές που κάναμε ότι κάναμε εγώ και η Χριστίνα και ξέρω καλά ποιος είναι ο πατέρας.
Β:Όντως εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί της αλλά αυτή δεν νομίζω. Και ποιος είναι ο πατέρας εάν δεν εισαι εσύ;;
Βα:Ο πατέρας είσαι εσύ και πίστεψε με είναι ερωτευμένη τρελά μαζί σου όπως και εσύ.
Β:Εγώ είμαι ο πατέρας;; πως γίνετε αυτό;;
Βα:Θυμάσε το σαββατοκύριακο που είχα πάει Ναύπλιο με τους γονείς μου και την αδερφή μου;;
Β:Ναι.
Βα:Τοτε είχατε μεθησει πολύ καλό οι δύο είχατε πάει σπίτι σου είχατε κάνει αυτό ο που κάνατε γύρισα την Δευτέρα το πρωί και μου είχατε δώσεις κλειδιά επίδει δεν μέναμε με την Χριστίνα ακόμα και μόλις μπήκα μέσα βρήκα ρούχα πεταμένα κάτω αμέσως το χαμόγελο που είχα έσβησε πήγα στο δωματιο που σας βρήκα και τους δύο χωρίς ρούχα αγκαλιά στο κρεβάτι με ένα χαμόγελο στα χείλη σας τότε κατάλαβα ότι είστε ερωτευμένη σας έβαλα ρούχα και πήγα την Χριστίνα στο κρεβάτι της έφυγα και πήγα στο σπίτι μου πήρα τον Άρη τηλέφωνο και του τα είπα όλα. Μόνο αυτός και εγω το ξέραμε μέρα με την μέρα η Χριστίνα μου μιλούσε περισσότερο για εσένα και εσύ στον Άρη κάθε φορά που συναντιωσασταν αγκαλιάζατε ο ένας τον άλλο λες και δεν υπάρχει αύριο φιλουσατε ο ένας τον άλλο στο μάγουλο κοντά στα χείλη και χωρίς να του καταλάβετε. Για αυτό έφυγα επίδει την αγαπάω και θέλω να είναι χαρούμενη. Μόνο ένα πράγμα υποσχεσου μου ότι θα την κάνεις χαρούμενη.
Β:Θα την κάνω στο υπόσχομαι.
Βα:Το βράδυ πες της ότι είσαι ερωτευμένος μαζί της και θα στο πει και αυτή. Πες της να γίνει η κοπέλα σου και σίγουρα θα σου πει ναι. Ο Άρης μου είπε ότι έχει αρχίσει να υποψιαζετε ότι δεν είναι δικά μου τα παιδιά αύριο έχει ραντεβού με την Γυναικολόγο της και είπε στην Κατερίνα ότι θέλει να πας εσύ μαζί της και η Κατερίνα και θα σιγουρέψει της ημερομηνίες που έμεινε Έγκυος για να μάθει ποιος είναι ο πατέρας τον παιδιών της. Μιλά της ένα βράδυ ου θα βγήτε για όλα αυτά που σου είπα και πες της όλα όσα σου είπα και ότι εγώ σου τα είπα. Τα λέμε πρέπει να κλείσω τώρα.
Β:Τα λέμε θα μπορούσε κάνω στο υπόσχομαι.End Flashback.
Γειά σου αγάπες μου. Τι κάνετε; Νεξτ ή διαγραφή;; Η αλήθειες και ολα αυτά που σας είπα στο προηγούμενο κεφαλαιο δεν έχουν τελειώσει ακόμα έχει πολύ. Να ξέρετε ότι σας αγαπάω πολύ και το ίδιο και τα αγόρια μας.
Φιλάκια πολλά
Χριστίνα. 😘😘😘