·Το επόμενο πρωί·
Μεριά Άρη-Κατερίνας:
Α:Έχω ξύπνησει εδώ και 10' και την παρατηρώ κοιμάται σαν άγγελος είναι άγγελος ο δικός μου άγγελος όμως πρέπει να την ξυπνήσω για να πάμε στην Γυναικολόγο και να πάρω τηλέφωνο τον Βαγγέλη να ετοιμαστουν και αυτοί για να πάμε όλοι μαζί. Α:Μωρό μου. Κ:Μμμ. Α:Σήκω ζωή μου πρέπει να πάμε στην Γυναικολόγο. Κ:Τώρα αγάπη μου. Λέω και σηκώνομαι. Α:Πηγαίνω κάτω να φτιάξω πρωινό. Κ:Εντάξει μωρό μου του λέω και πηγαίνω στο μπάνιο κάνω τα απαραίτητα βάζω την πρέσα στην πρίζα να ζεσταίνεται και πηγαίνω να ντυθώ μετά από ένα 5' ψάξιμο αποφασίζω σε ένα μαύρο ψηλόμεσο τζιν και μια γαλάζια ριχτή μπλούζα με δαντέλα στην πλάτη επίσης έβαλα τα μαύρα μου μποτακια με λίγο τακούνι ισιωσα τα μαλλιά μου πήρα την μαύρη σακίδιο τσάντα μου έβαλα μέσα λεφτά γυαλιά ηλίου κλειδιά κινητό και κατέβηκα κάτω εκεί είδα τον Άρη να κάθεται στο τραπέζι να με περιμένη ενώ στο τραπέζι έχει πολλά φαγητά. Κ:Άρη μου τι είναι όλα αυτά;; Α:Πρωινό το μωρό μας και εσύ πρέπει να τρώτε καλά. Κ:Δεν μπορούμε να τα φάμε όλα αυτά ρε μωρό μου. Α:Μπορείτε μια χαρά μέχρι να πάω να πάρω τηλ τον Βαγγέλη για να πάμε να τους πάρουμε και να πάμε στην Γυναικολόγο να έχεις αρχίσει να τρως. Κ:καλά. Α:Της έδωσα ένα φιλάκια στο στόμα στα γρήγορα πείρα το κινητό μου και βγήκα στο μπαλκόνι. Κ:Άρχισα να τρώω.
Μεριά Αρη:Α:Πληκτρολόγω το τηλέφωνο του Βαγγελη και βάζω το τηλέφωνο στο αυτί μου μετά από δύο χτυπήματα το σήκωσε.
Στο τηλέφωνο :
Β:Παρακαλώ; Α:Έτσι να παρακαλας. Β:Λεγε τι θες ρε μαλακά. Α:Είστε έτοιμη; Β:εγώ ναι το κοριτσάκι μου όχι ακόμα κοιμάται σαν αγγέλος δεν μπορώ να την ξυπνήσω. Α:Προσπάθησε να την ξυπνήσει γιατί πρέπει να πάμε στην Γυναικολόγο τα κορίτσια μας. Β:Καλά θα προσπαθήσω. Α:Τα λέμε. Β:Τα λέμε.
Τέλος κλήσης.
Πήγα στο κοριτσάκι μου έτρωγε η γλυκούλα μου. Κ:Τι έγινε;; Α:Σε λίγο θα πάμε να τους πάρουμε να πάμε στην Γυναικολόγο σας. Κ:Οκ λέω ενώ είμαι μπουκομενη. Α:Μωρό μου δεν έχεις φάει τίποτα τρώγε. Κ:Τι δεν έχω φάει τίποτα ρε Άρη όλο το τραπέζι έχω φάει. Α:Εντάξει μωρό μου μην συνχιζεσαι θα πάθεις τίποτα και εσύ και το μωρακι μας. Κ:Οκ λοιπόν πάμε να τους πάρουμε να πάμε στην Γυναικολόγο;; Α:ναι ζωή μου πάρε τα πράγματα σου και φύγαμε. Κ:Πήγα πείρα την τσάντα μου έβαλα τα γυαλιά ηλίου μου στο κεφάλι μου έβαλα το δερμάτινο μου πείρα το την τσάντα μου και πήγα δίπλα στον έρωτα της ζωής μου. Α:Μωρό μου είσαι έτοιμη;; Κ:Ναι Αρούλη μου. Α:Της έδωσα ένα φιλάκια στο μάγουλο και φύγαμε κλείδωμα το σπίτι πήγαμε στο αυτοκίνητο μου ξεκλείδωμα και μπήκαμε μέσα. Κ:Αγάπη μου να πάρω την Χριστίνα να δω εάν είναι έτοιμη;; Α:Ναι μωρό μου.