Η Αλήθεια

49 5 0
                                    

Τώρα ήρθε η Χριστίνα από την μαμα της που είχε πάει για να δει τι κάνουν οι γονείς της. Χ:Βαγγέλη που είσαι;;; Β:Εδώ είμαι στο σαλόνι. Ήρθε και έκατσε δίπλα μου τώρα είναι η ώρα θα της το πω και ότι γίνει έγινε. Β:Χριστίνα πρέπει να μιλήσουμε. Χ:Πες μου. Β:Λοιπον της εξήγησα τα πάντα. Χ:Και δηλαδή ο Βαγγελης δεν σου είπε τον λόγο που έφυγε. Και μπορεί τα παιδιά που έχω στην κοιλιά μου να είναι δικά σου και δικά μου;; Β:Ναι και επίσης θέλω να σου πω και κάτι άλλο που είναι δύσκολο να στο πω. Χ:Μπορείς να μου μιλάς ελεύθερα. Μου είπε και με πήρε αγκαλιά και μου έδωσε ένα φιλί κοντά στα χείλη μου. Θέλω τόσο γαμημενα πολύ να την φιλησω αλλά θα το κάνω τώρα τέλος. Β:Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι είμαι... Δεν το τελείωσα αυτό που έλεγα γιατί την έπιασα και την φιλησα.

(Αφήγηση Χριστίνα.)

Με έπιασε και με φιλησε λες να είναι και αυτός ερωτευμένος μαζί μου όπως και εγώ τέλος πάντων. Μετά από 5' σταμάτησε εσκυψε το κεφάλι του και μου είπε. Β:Συγγνώμη μου βγήκε αυθόρμητα. Μου είπε και κοιτούσε το πάτωμα ενώ έπαιζε με τα δάκτυλα του (ανωμαλες) αυτό το κάνει όταν νιώθει αβολα θα τον ρωτήσω η τώρα ή ποτέ. Χ:Βαγγέλη αυτό ήταν λάθος για εσένα η όχι την αλήθεια. Β:Τι σημασία έχει;; Χ:Έχει ρε Βαγγέλη και πολύ μεγάλη. Β:Οκ την αλήθεια έτσι. Χ:Ναι ρε Βαγγέλη μου. Β:Ωραία λοιπόν όχι δεν ήταν ένα λάθος για εμένα αλλά το ήθελα να το κάνω. Χ:... Β:Δεν θα πεις κάτι;; Τον άρπαξα και τον φιλησα μόλις τελείωσε το φιλί μας μου είπε. Β:ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΟΣ ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΕΔΏ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΌ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΓΙΑΤΊ ΉΣΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΠΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΤΟ ΚΆΝΩ ΑΥΤΌ ΜΕ ΕΣΈΝΑ ΝΙΏΘΩ ΚΆΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΩ ΞΑΝΆ ΝΙΩΣΕΙ ΠΟΤΈ ΓΙΑ ΚΑΜΙΆ. ΚΥΡΊΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ ΘΑ ΘΈΛΑΤΕ ΝΑ ΓΊΝΕΤΕ Η ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ;; Χ:Πρώτον μην φωνάζεις θα μας ακούσουν και δεύτερον ναι ναι και πάλι ναι θα το ήθελα πάρα πολύ κύριε Κακουριωτη. Με έπιασε και με φιλησε μου δαγκώνει το κάτω χείλος και βαθηνε το φιλί μας οι γλώσσες μας έπαιζαν το δικό τους παιχνίδι. Μετά από που ώρα σταματησαμε γιατί οι οργανισμοί μας ζητούσαν οξυγόνο με πείρε αγκαλιά και μετά από λίγη ώρα με άφησε και βγήκε έξω και άρχισε να φωνάζει.
Β:ΕΊΝΑΙ ΔΙΚΙΆ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΆΩ ΠΟΛΎ ΕΊΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ 💘 💘 💘 ΜΟΥ ΕΊΠΕ ΝΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΛΊΓΟ Η ΓΥΝΑΊΚΑ ΜΟΥ 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 💘 Χ:Ρε Βαγγέλη σταματά θα φωνάξουν την αστυνομία 🚨. Β:Συγνώμη ρε μωρό μου 💜 απλά είμαι πολύ χαρούμενος που επιτέλους είμαστε μαζί. Δεν είπα τίποτα απλά τον έπιασα και τον φιλησα μόλις τελείωσε το φιλί μας με πείρε αγκαλιά και μπηκαμε μέσα στο σπίτι όσο μπεναμε μέσα με φιλούσε με πολύ πάθος. Β:Ξέρεις κάτι μωρό μου;; 💜 Χ:Τι;; Β:Σε αγαπάω όσο τίποτα είσαι η ζωή μου η αναπνοή μου ο έρωτας μου εσύ τα μωρά μας και η μουσική 🎶 χώρος αυτά τα τρία δεν ζω πολύ απλά δεν υπάρχω...

· Μετά από 1 μήνα·

Γειά σας κοριτσάρες. Τι κάνετε; Χίλια συγγνώμη που άργησα να βάλω κεφαλαιο αλλά είχα πολλά διαβασματα και όπως σας είπα και στην προηγούμενη ενημέρωση είχαν έρθει κάποια παιδιά από την Γερμανία και δεν είχα πολύ χρόνο. Νεξτ ή διαγραφή;;
Σας αγαπάω πάρα πολύ. 💘💘

Φιλάκια 😘😘😘
Χριστίνα💜💜💜



Σας αγαπάω πάρα πολύ.💘💘💘 Ήθελα να σας πω ότι το ημερολόγιο 2016 τον Boys and Noise βγήκε και το έχει στα public.

Αγαπη Παράξενη Where stories live. Discover now