·Μετά από 1 μήνα·
Μεριά Βαγγέλη-Χριστίνας :
Εκεί που ήμασταν στον καναπέ και βλέπαμε τηλεόραση νιώθω νερό 💦 στο φόρεμα μου ήμασταν στον καναπέ και περιμέναμε να έρθουν τα παιδιά για να βγούμε εκτός από το νερό ένιωθα και έναν δυνατό πόνο χαμηλά στην κοιλιά. Χ:Βαγγέλη. Β:Τι είναι μωράκι μου 💘. Μου λέει χαλαρά. Χ:Σπάσανε τα νερά Βαγγέλη γενναω. Β:Τι;; Χ:Βαγγέλη σκάσε φέρε τα πράγματα και πάρε τα παιδιά και ένα ασθενοφόρο 🚑 τηλέφωνο. Έκανε αυτά που του είπα ο Βαγγελης και με πείρε σε στυλ νύφης τα παιδιά εκείνη την ώρα που βγαίναμε έξω για να μπούμε στο ασθενοφόρο 🚑 έφτασαν και μας ακολούθησαν μέχρι το νοσοκομείο 🏥. Μετά από λίγη ώρα είχαμε φτάσει έξω από το νοσοκομείο 🏥. Οι πονοι που ένιωθα δεν περιγραφονταν πονουσα πάρα πολύ φτάσαμε παρακαραμε το ίδιο και τα παιδιά κατεβηκαμε από το ασθενοφόρο 🚑 και με βάλανε σε ένα κρεβάτι που έχει και ρόδες για να μπορούν να με μεταφέρουν στο νοσοκομείο (δεν θυμάμαι πως το λένε) φτάσαμε στο χειρουργείο και με βάλανε μέσα με ξαπλωσαν σε ένα κρεβάτι και περιμέναμε να γεννησω. Χ:Ποναω Βαγγέλη γιατί δεν βγενουν από την κοιλιά μου Ποναω;; (εδώ να πω ότι ο Βαγγελης είχε μπει μαζί μου στο χειρουργείο και τα παιδιά ήταν έξω και μας περιμενανε. Β:Ηρέμησε αγάπη μου. Χ:Δεν μπορώ Ποναω πολύ...
Γειά σας κοριτσάρες 💜. Τι κάνετε;; Νεξτ ή διαγραφή;;💜💜 Σας λατρεύω πολύ αγάπες μου 💘 Να το ξέρετε όπως σας αγαπάνε και τα αγόρια.
Φιλακια πολλά
Χριστίνα. 😘 😘 😘
Αυτό φορούσε η Χριστίνα.😘😘
Αυτό φορούσε ο Βαγγελης (χωρίς την κόκκινη μπλούζα.💘💘💘💘