Είμαι Έγκυος ...

54 5 0
                                    

Μπηκαμε μέσα και όλοι ήταν εκεί και μιλούσαν για διάφορα θέματα μόλις μας είδαν σταμάτησαν και μας είπαν να καθησουμε καθησαμε και η μαμά μου με την κυρία Κατερίνα σηκωθήκανε να φέρουν τα φαγητά. Χ:Κυρία Κατερίνα θέλετε βοήθεια;; Να έρθω;; Κ.Κ:Όχι παιδί κάτσε εκεί με τον Βαγγέλη. Χ:Σίγουρα;; Β:Ναι ρε μωρό μου δεν κάνει και στην κατάσταση σου. Μου είπε στο αυτί.
Κ. Κ:Σίγουρα κορίτσι μου. Μ 9 10' όλα ήταν στο τραπέζι
αρχίσαμε να τρώμε μόλις τελιωσαμε ο Βαγγελης σηκώθηκε όρθιος και είπε Β:Λοιπον θέλουμε να σας πούμε κάτι εγώ και η Χριστίνα που είναι πολύ σημαντικό για εμας και ελπίζουμε να είναι και για εσάς το ίδιο σημαντικό με εμάς. Σηκωθηκα και εγω και άρχισα να μιλάω. Χ:Λοιπον αυτό που θέλαμε να σας πούμε είναι ότι σε λίγους μήνες. Αυτό το είπαμε και οι δύο μαζί Χ-Β:Θα γίνουμε γονείς. Είπαμε και ο Βαγγελης χαιδεψε την κοιλιά μου. Β:Και τώρα η Χριστίνα θα μας πει το φίλο του μωρού. Χ:Εμ ναι λοιπόν πρώτα επίδει ξέρω τι θα γίνει μαμά και κυρία Κατερίνα καθηστε μπαμπά και κύριε Χρήστο δίπλα στις γυναίκες σας Τζιμη Άρη και ΒΚ πίσω από τον Βαγγέλη κορίτσια δίπλα μου. Κάναν όλοι αυτό που τους είπα και μετά με ρώτησε ο μπαμπάς μου. Γ(Γιάννης μπαμπάς Χριστινας και Τζιμη) :Και γιατί παιδί μου να τα κάνουμε αυτά;; Χ:Ξέρω τι λέω μπαμπά απλά κάντε αυτο που σας λέω. Γ:Εντάξει. Άρχισε λοιπόν πες μας. Χ:Λοιπον σε τέσσερις μήνες θα κρατάω στα χέρια μου τρία όμορφα παιδάκια ένα αγόρι και δύο κορίτσια. Με το που τελιωσα όλοι γουρλωσαν τα μάτια τους. Όλοι:Τι;;; είπαν με μια φωνή. Ο Βαγγελης σωριαστηκε κάτω πάλι και εμείς από πάνω του να τον ξυπνησουμε δηλαδή εάν κάνει τώρα έτσι πως θα κάνει όταν γεννησω;; Χ:Αμαν πια εάν κάνει έτσι τώρα πως θα κάνει όταν γεννησω;; Κ. Κ:Παιδί μου αφού κάνει έτσι τώρα ένας ένας θεος ξέρει τι θα κάνει όταν γεννήσεις. Μετά που το είπε αυτό η μαμά του ξύπνησε. Β:επίδει μπερδεύτηκα θα κάνουμε τριδυμα;; Χ:Ναι. Β:Γες Γες Γες τι είμαι εγώ ρε τρία παιδιά με την μια. Χ:Πας καλά χριστιανε μου έχεις λυποθυμηση τρεις φορές για να κάνεις τώρα έτσι;; Β:Τι εννοείς έχω λυποθυμηση τρεις φορές;; Χ:Στο έχω πει τρεις φορές και έχεις λυποθυμηση μόλις το έχεις ακούσει. Β:Αααα οκ τώρα είμαι εντάξει το κατάλαβα. Α:Το κακό θα ήταν να μην το είχες καταλάβει. Β:Οκ στοπ η λυποθημιες τώρα...

·Μετά από 3 μήνες·

Γεια σας κορίτσια. Τι κάνετε;;;Νεξτ ή διαγραφή Λοιπόν συγνώμη που θα το προχωρήσω αλλά θα γίνει κάτι που δεν το περιμένετε καθόλου στο επόμενο κεφάλαιο. Στα σχόλια γράψτε μου τι νομίζετε πως μπορεί να γίνει. Θα γίνουν πολλά.
· Θα σας δώσω κάποιες λέξεις κλειδιά από κάτω.👇👇👇
· Χωρισμοι.
· Κλάματα.
· Πόνος.
· Εξαφανίσης.
· Νέα πρόσωπα.
· Παριγορια.
· Νέα ζευγάρια.
· Flashback.
·Στεναχωριες.
· Αποκαλύψεις.

Μέχρι τι επόμενο ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Φιλάκια
Χριστίνα 😘😘😘

Αγαπη Παράξενη Donde viven las historias. Descúbrelo ahora