Rozdział 18 - Tylko moja dziewczyna...

45 2 0
                                    

„Rocky"
Siedziałem sam w pokoju i zastanawiałem się co robić... Od czasu kiedy Rik jest zajęty przygotowaniami do ślubu nie mam z kim gadać, chlać piwka... I chyba już nigdy tego nie będzie.
- Hej Rocky. - do pokoju weszła moja dziewczyna ~ Alexa.
- Hej kochanie. Siadaj. - pokazałem wolne miejsce obok siebie.
- Masz jakieś plany na dziś? - spytała.
- Nie... - odpowiedziałem.
- To może zrobimy coś razem?
- Jasne... Tylko co?
- Nagrajmy jakiś filmik! - krzyknęła podekscytowana.
- Świetny pomysł. Bierzmy się do pracy.

„Alexa"
Najpierw ustaliliśmy z Rockym co się znajdzie na filmie. Wyszło na to, że nagramy cover do jednej z piosenek Disco Polo. Rocky będzie śpiewał, a ja będę tańczyć w tle. Szybko załatwiliśmy potrzebne rzeczy i zaczęliśmy nagrywać. Po dwóch godzinach wszystkie sceny były już nagrane, a ja mogłam je zmontować. Wieczorem filmik trafił na Youtube.

„Ryland"
Po kolacji usiadłem w swoim pokoju. Włączyłem komputer, gdyż chciałem obejrzeć nowe filmy na Youtube. Przeglądałem różne filmy od nowych piosenek moich ulubionych wykonawców po R5. W pewnym momencie zauważyłem film dodany przez Rocky'ego. Ciekawe co takiego nagrał... Odpaliłem nagranie, ale od razu musiałem je zatrzymać gdyż do pokoju weszła Sav.

„Savannah"
Przyszłam powiedzieć Rylandowi o czymś bardzo ważnym.
- Hej Ryry... - przywitałam się.
- O hej skarbie. - odwrócił się od komputera. - Znalazłem w sieci film od Rocky'ego. Chcesz go ze mną obejrzeć?
- Jasne. Tylko powiem Ci o czymś ważnym.
- O czym kochanie?
- Za dwa dni wyjeżdżam w trasę i nie będzie mnie na ślubie Rika.
- Co!? Tak szybko!?
- Mój brat załatwił wszystko parę miesięcy temu, ale powiedział mi to dopiero teraz. To miała być niespodzianka. - narysowałam w powietrzu niewidzialny cudzysłów.
- Cudowna niespodzianka... - mruknął pod nosem Ryland.
- Oglądamy ten film? - szybko zmieniłam temat.
- Tak. - odpowiedział i wcisnął play.
Z głośników popłynęła głośna muzyka... Na ekranie pojawił się Rocky i zaczął śpiewać: Na na na na... Tylko moja dziewczyna mocno kręci mnie. W tym stanie pozostać chcę. Tylko ona jedyna uzależnia mnie. Jestem tylko jej... W tym momencie na ekranie pojawiła się także Alexa i zaczęła tańczyć wokół Rocky'ego. Gdy piosenka się skończyła Ryland spojrzał na mnie.
- Podobało się? - spytał.
- Bardzo. Jest to naprawdę świetna piosenka i do tego super teledysk. Kliknij, że Ci się podoba.


You love who you love...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz