"İstediğin birşey varsa söyle"

80 5 0
                                    

Bana söylesenize bi konuşmak o kadar önemli mi? Kokusunu içine çekmek varken, sarılıp bırakmamak varken... Bir insan bu kadar mı umursamazlıktan gelebilirdi ya teşekkür ederim. Cidden beni görmediğin , yokmuşum gibi davrandığın için teşekkürler. Çiçek bilebilirdi güneşin ona aşkını,bulut ne bilirdi ki? Ancak aralarına girerdi ve biterdi hikâyeleri. Ama tek bir sorun var , ya bulut güneşe aşıksa?Ya gün geçtikçe üzüntüsünden yağıyorsa bulut?Güneş lütfen artık bulutu gör...Bugünlerde sigara oksijenim gibi oldu kokunun yokluğunda... Bi halt da beceremiyorum insanlara sevgi de veremiyorum en kötüsü artık içinde sen olan bi hayal kurmak canımı yakıyor ...Bütün içim sen iken...Şimdi intihar mı etmeli veya üzülüp içkiye mi vurmalı bilmem başka insanlar ne yapar da zarar verdiğini bilerek içiyorlar ya insanlar işte, işte bende sana vuruyorum kendimi , ne kadar acıtacağını bilsem de seviyorum . Bugüne dek serseriydim hangi yangın kül edebilirdi senin gibi beni , hangi fırtına içine çekerdi böyle ? Kime karşı böyle güçsüzleşirdim ki? Kendime bile inanmıyorum ama sonsuzlukla gökyüzü kadar güzel olan gülümsemene bağlı olarak söylüyorum ki seni çok seviyorum hayatta tek inandığım şey bu . Ne ailem ne de arkadaşlarım . Hiçbiri senin kadar yaşatıcı değil kendinle gurur duy birinin yaşam sebebisin . Sana kızamıyorum belki de kıyamıyorum ayrı mesele ... Bu arada bir isteğin varsa söyle senin gülüşün cennetinden getireyim? "Jelibon ayıcığı seviyor..."

Solan ÇiçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin