Sophie egy nagyot sóhajtott, mielőtt végigsétált az iskola zsúfolt folyosóján. néhány megvető pillantást, és pár durva beszólást kapott, és mindezt csendben tűrte.
Ashton már egy napja nem válaszolt neki, és a lány kezdte azt hinni, hogy Lea-nak, és Matt-nek igaza van, és magára vette mindazokat, amiket a többiek mondtak rá.
ő is Ashton egyik játékszere volt, és egyszer csak az amerikai fiú talán rájött, hogy Sophie csúnya, és elhagyta.
Sophie-t nem érdekelte, hogy elkésik óráról.
amint belépett a mosdóba, látta, hogy Lea és a barátnői beszélgetnek. Lea gúnyosan elmosolyodott, majd Sophie felé fordult. 'neked nem kéne itt lenned, ribanc.' Sophie megforgatta a szemeit, majd a békesség kedvéért inkább kiment.
amikor kilépett a lánymosdó ajtaján, valaki megragadta a derekát, és erőteljesen nekinyomta a szekrénynek. Sophie szeme elkerekedett a döbbenettől. ideje sem volt felfogni, hogy mi történik. a magas, göndörhajú fiú a másodperc töredéke alatt csapott le Sophie ajkaira, mire a lány felsikított Ashton tettétől. gondolkodás nélkül viszonozta a csókot, és összekulcsolta a kezeit a fiú nyaka körül. Ashton kezeit végigsimította a lány vékony testén, és a derekánál fogva még közelebb húzta magához Sophie-t.
ajkaik tökéletesen összhangban mozogtak, majd Ashton végigfuttatta a nyelvét Sophie alsó ajkán, ezzel kérve a lányt, hogy engedjen neki még többet, amit meg is adott neki.
úgy tűnt, mintha már órák óta a folyosón lennének, és Sophie tudta, hogy Lea és csatlósai őket figyelik, de az egyetlen dolog, amivel jelenleg foglalkozni tudott, az csak és kizárólag Ashton.
Ashton Sophie homlokának döntötte a sajátját, és szélesen mosolygott a lányra.
ez volt az a pillanat, amikor rájött, hogy ő nem csak egy játékszer Ashtonnak, mert most itt van vele, és csak vele foglalkozik.