amikor Ashton felkelt, a feje lüktetett a tegnap este történtek után.
körbenézett az ismerős nappaliban, a fehér szőnyeggel, és az üveg dohányzóasztallal, a szobát pedig szokás szerint tea illata lengte körbe. óvatosan felült, hogy kevésbé fájjon a feje, majd összevont szemöldökkel nézett a kötött takaróra, amivel be volt takarva. még a nagymamája kötötte azt a takarót.
'reggelt.' mondta valaki, mire Ashton ijedtében megugrott.
'Lauren?!' pattant fel hirtelen a kanapéról, és maga köré tekerte a takarót.
'aszpirin a pulton.' motyogta Ashton testvére, mielőtt belekortyolt volna a teájába. a fiú szófogadóan bólintott, és bevette a gyógyszert. 'megpróbáltál a lakótársammal lefeküdni.'
'hogy mit csináltam?'
'múlt éjjel, totál kész voltál.' sóhajtotta Lauren, Ashton pedig beharapta a száját szégyenében.
'de ugye nem tettem meg?' kérdezte aggódva, és leült a testvére mellé, aki továbbra is a telefonját nyomkodta.
'nem. Emily mondta, hogy folyton csak azt magyaráztad neki, hogy Sophie mennyire utálhat most, aztán kidőltél.'
'óóó..'
'jól leszel.' mondta bíztatóan Lauren, majd felállt az asztaltól, és beletette az üres csészét a mosogatóba.
'azt hiszem.'
'egyébként, Matt kórházba van.'
'miért?'
'tudod, hogy miért, Ash.' válaszolt kuncogva mielőtt még visszament volna a szobájába.
Ashton utálta magát.
mi a francért hagyta ott Sophie-t?
persze, nagyon dühös volt a tény miatt, hogy a meg nem született gyereke meghalt, de ez nem kifogás arra, hogy csak úgy otthagyja a lányt, akit szeret, azért, hogy részegen összefeküdjön a húga legjobb barátnőjével.
nagyot sóhajtott mielőtt kinyitotta volna Sophie-ék házának a hátsó ajtaját.
belépve látta, hogy Ashley a kanapén ül, és valamit nagyon gépel a laptopján. a fiú érkezésére felpillantott, és kedvesen rámosolygott, mire válaszképpen csak esetlenül intett neki.
'Sophie a pincében van.' sóhajtotta, és Ashton bólintott egyet, majd kiment a hátsókertbe, onnan pedig le a pincébe.
amint felnyitotta az ajtót, meghallott néhány akkordot, és lesietett a lépcsőn.
Sophie egy kopott kanapén ült törökülésben, kezében az akusztikus gitárjával.
I don't want this moment to ever end
Where everything's nothing without you...
I'll wait here forever just to, to see you smile
'cause it's true I am nothing without you
Through it all I made my mistakes
I stumble and fall but I mean these words
Sophie hangja lágy volt, és halk, ahogy a gitár fölé hajolt. Ashton lebiggyesztette az ajkát, és hagyta, hogy elvesszen a dallamban. elmosolyodott, ahogy a lány hátát nézte, a kócos konttyal a fején, és hogy az ő fekete-piros kockás ingje volt rajta.
I want you to know with everything I won't let this go
These words are my heart and soul
I'll hold on to this moment you know
'cause I'd bleed my heart out to show
and I won't let go
Ő az a lány, akibe Ashton beleszeretett.
az édes, gyönyörű lány, aki mindig kitöltötte a gondolatait.
sosem akarta az őrületbe kergetni a hülyeségeivel a lányt, de csak úgy megtörtént.
és az, hogy megkérte ezt a lányt, hogy küldjön neki meztelen képeket, Ashton életének legokosabb döntése volt, amit valaha is tehetett.
�L�r�C�