'hogy érted azt, hogy Sophie kórházba került?' kiabált Ashton idegesen, és azonnal kipattant az ágyból.
'vicceltem. csak el akartalak hívni egy kis haveri estére a srácokkal. Calum, és Michael is itt vannak.' kuncogott Luke a vonal túlsó végén, és lehetett hallani, ahogy Calum szitkozódik mellette.
'kurvára utállak.' morogta Ashton, és a megkönnyebbüléstől majdnem összecsuklottak a lábai alatta.
'tudom. na siess, itt várunk a ház előtt.'
mielőtt Ashton bármit válaszolhatott volna, Luke kinyomta a telefont.
gyorsan felvette magára a nadrágját, majd a fekete vans cipőjét, a telefonját a farzsebébe süllyesztette, és már rohant is le a lépcsőn.
beült a kocsiba Luke mögé, aki éppen Calummal veszekedett.
'ne már, Beyoncé-t akarok hallgatni.' nyavajgott a fiú, és már nyúlt a rádió felé, hogy visszakapcsol, de Luke rácsapott a kezére.
'Calum, nem. a zenéje borzalmasan idegesítő.' sóhajtott kínjában.
'baszódj meg, haver.' fújtatott mérgesen Calum.
Ashton csak nevetve megrázta a fejét, majd a visszapillantóból egyenesen Luke szemébe nézett.
'mi a faszért mondtad, hogy a barátnőm kórházban van?'
'mert szükségünk volt rád a lakásodon kívül, a lehető leggyorsabban.' válaszolt, és hirtelen megállt egy hatalmas ház előtt.
Ashton kipillantott a szélvédőn, és látta, hogy még két másik haverjuk is csatlakozik hozzájuk.
***
'kicsim, ugye Ashton semmi olyanra nem vesz rá, amit nem akarsz?' kérdezte Ashley kissé tartva a lánya válaszától.
'nem, eddig sosem tett velem olyat, amit én ne akartam volna. de miért kérded mami?' kérdezte Sophie összevont szemöldökkel.
'hát, tudod van ez a domináns-alávetett dolog, és csak azért kérdeztem, mert gondoltam Ashton biztosan rákérdezett már.'
'egyáltalán az micsoda?' kérdezte összezavarodva.
'ez olyan, hogy Ashton a domináns, és ha te nem csinálod azt, amit ő mond, akkor megbüntet.' válaszolt Ashley, Sophie pedig kortyolt egyet a narancslevéből.
'hogy érted azt, hogy megbüntet?'
'például elfenekelne.'
'ohh.' Sophie rögtön belepirult a gondolatba. 'nem gondolkodtam ilyenen, de majd rákérdezek.' vont vállat hanyagul.
John mosolyogva megrázta a fejét a furcsa anya-lánya beszélgetés miatt, végül félbeszakadt az egész, mert kihozták a vacsorájukat.
Sophie egyszerű mac and cheese-t rendelt, a kedvencét.
hirtelen elkezdett rezegni a telefonja, majd gyorsan elővette a zsebéből, és látta, hogy Ashton hívja.
'szia.'
'szia bébi. át tudsz majd jönni a vacsora után hozzám? nem akartalak zavarni, meg kell beszélnünk valamit.'
'megkérdezem a mamit, hogy mehetek-e.'
'szeretlek. uhm, beszéltél anyukáddal?'
'szóval te tudtál róla, hogy erről fog beszélni velem.' morogta Sophie ingerülten.
'igen.'
'óóó, remek. most mennem kell.'