t h i r t y s i x t h ⭐

2.2K 169 7
                                    

Ashton ügyetlenkedve ugyan, de kinyitotta a lakása ajtaját, és Sophie-val a vállán sietett a szobája felé.

a szobaajtót kulcsra bezárta, majd odalépett az ágyhoz, és óvatosan elfektette a lányt.

'nagyon rossz voltál, bébi.' Ashton egész testével Sophie fölé kerekedett, csípőjét pedig hozzányomta a lányéhoz. 'ezért büntetés jár.' kacsintott rá pimaszul, és levette magáról a felsőjét, utána pedig Sophie ingét kezdte el kigombolni.

'Ashton, mire készülsz?' kérdezte félve, amikor a fiú egyszer csak felállt és a fiókjában kezdett el kutakodni.

'erre.' mutatott fel egy rózsaszín, kicsit vastagabb rózsaszín szaténszalagot.

a lány kérdőn meredt rá, mire Ashton elindított egy Def Leppard számot, amiről tudta, hogy teljesen beindítja Sophie-t.

'Ash, megijesztesz.' mondta furán.

'sh.' térdelt le a lány elé az ágyon, majd visszadöntötte az ágyra, és lehúzta a lányról a szoknyáját. 'add ide a kezeidet.'

Sophie félve ugyan, de odanyújtotta Ashton felé a kezeit, aki először a lány jobb kezére kötötte a finom anyagot, ezután az ágy fejtámláján ügyes mozdulatokkal átfűzte a szalagot, és a másik végével megkötözte Sophie bal kezét.

elégedetten nézte az előtte fekvő lányt, akinek a mellkasa egyenetlenül mozgott a benne fellobbant vágytól.
'élvezed?' kérdezte Ashton fél szemöldökét felvonva, egy apró mosollyal a száján.

'igen.' bólintott Sophie kissé zihálva.

'igen, mi?'

'igen, apuci.'

Ashton levette magáról a nadrágját, és azzal együtt letolta a bokszeralsóját is.

újra feltérdelt az ágyra, majd Sophie nőiességéhez közel hajolva, bugyin keresztül, egy puszit nyomott rá, mire a lány halkan nyögött egyet.

'csináld már.' nyöszörögte.

'itt most én diktálok, bébi.' válaszolt Ashton mély, dörmögős hangon.

két-két ujját beleakasztotta Sophie fehérneműjébe, és kínzó lassúsággal lehúzta, végigcirógatva vele a lány lábát.

Ashton benyúlt a térdhajlatok alá, és egy egyszerűbb mozdulattal szétterpesztette Sophie lábait.

óvatosan körbenyalta a száját a látvány miatt. mutató-, és középsőujját lassan végighúzta Sophie szeméremajkain, amibe a lány beleremegett.

'ez még semmi volt, cicám.' búgta érzékien a fülébe, majd óvatosan megszívott egy érzékeny pontot Sophie füle mögött, miközben ujjait óvatosan feldugta a lánynak.

összeszorított szemekkel vonaglott, Ashton pedig diadalittasan figyelte, ahogy ilyen édesen kínozhatja Sophie-t.

mielőtt a lány elélvezhetett volna, kihúzta az ujjait, és lassan lenyalta őket.

'finom.' kacsintott rá kacéran.

Ashton térdelve elhelyezkedett Sophie lábai között, és most férfiassága hegyével tüzelte fel a lányt.

'ne csináld.' nyavajgott összeszorított szemekkel.

'mit szeretnél, cica?' kérdezte kacéran a fiú.

'téged, az isten bassza meg!' nyögött egy nagyot Sophie.

'na, hogy beszélsz, bébi?' tettetett meglepettséget.

Ashton kicsit feljebb emelte Sophie-t, majd mindkét kezével kicsit erősebben belemarkolt a lány fenekébe.

'örülhetsz, hogy most nem fenekellek el, szerelmem.' suttogta a fülébe.

Sophie-t visszarakta az ágyra, és abban a pillanatban beletolta magát a lányba, akiből véletlen kiszakadt egy hangos sikoly.

'ugh, baszki.' nyögött hátravetett fejjel Ashton.

Sophie kikötözve feküdt, teljesen kiszolgáltatottan a fiúnak, de mégis élvezte minden egyes pillanatát. Ashton persze ügyelt arra, hogy a lánynak ez mégis csak a második alkalom, ezért viszonylag óvatosan csinálta.

kivéve, hogy Sophie mellei, és mellkasa tele volt szívásnyomokkal.

'apuci, el fogok menni.' nyögte két lökés között.

'várj még.'

Ashton gyorsított a tempón, majd sikerült a lánnyal együtt elélveznie.
zihálva feküdt Sophie mellé, aki kérdőn nézett rá, mire Ashton kapcsolt, és eloldozta a lányt.

'mérges leszel, ha azt mondom, hogy még élveztem is?'

'nem, mert láttam rajtad, hogy élvezed.' mosolyodott el Ashton, és egy puszit nyomott Sophie homlokára.

***

ehh

nincs hozzáfűznivalóm

izé

úgyis tudom, hogy ezt a kutya nem fogja elolvasni

de...

van egy új ötletem

aminek Mimi lenne a főszereplője

és hát idk, hogy érdekelne-e titeket

mert, ha igen, akkor holnap elkezdem

már a cím is megvan

seduction

ha érdekel valakit, akkor, ha jelzitek, annak nagyon örülnék :3

csakennyitakartam
puszcsi :*

innocent ; |a.f.i.| Where stories live. Discover now