n i n e t h ⭐

3.5K 218 6
                                    

Ashton: szia, bébi :)

Sophie: szia, Ashy :)

Ashton: hogy vagy?

Sophie: jól vagyok. a mama elvitt a plázába, és vettem pár dolgot (:

Ashton: ohh, megnézhetem?

Sophie: persze! skype?

Ashton: már hívlak is, bébi

Ashton képernyőjén kis idő múlva megjelent Sophie, mire Ashton elmosolyodott. Sophie felült, és visszamosolygott

'szia, Ashy!' köszöntötte izgatottan.

'szia, Sophie! szóóóval, miket is vettél a plázában?'

'oh, várj.' szólt Sophie, majd felpattant az ágyról, és odasietett a gardróbszekrényéhez, ahol a szatyrokat hagyta.

felkapta az összeset, és gyorsan visszasietett a laptopja elé.

'csomó dolgot vettem a Forever21-ba...'

és Sophie izgatottan mesélt. gyönyörű zöld szemei csak úgy csillogtak a boldogságtól, amikor Ashtonnak mutogatta azt a sok ruhát, amit beszerzett.

Sophie körülbelül fél órán keresztül beszélt folyamatosan, de Ashton egyáltalán nem bánta, szeretettel nézte, hogy Sophie milyen felszabadult.

nem sokkal később maga elé húzott egy Victoria's Secret-es táskát, Ashton pedig levegő után kapott.

'a mama vett nekem sok új bugyit, azok helyett, amiket múltkor kidobott.' Sophie elővett vagy 10 darabot a táskából. 'leginkább azért vette őket, mert hatalmas leárazás volt.'

Ashton csak bólintott egyet, és beharapta az alsó ajkát, miközben Sophie megmutatta neki az összes variációt.

nagyon szeretett volna mondani valamit, de tudta, hogy Sophie úgy érezné, mintha tényleg csak kihasználná.

és Ashton tényleg nem értette, hogy hogyan sikerült valakibe így beleszeretnie, 15 teljes nap alatt, mint ahogy Ő beleszeretett Sophie-ba.

Sophie-t nagyon édesnek találja, gondoskodónak, és gyönyörűnek. eleinte nem akarta elismerni magának, hogy szereti, de tudta, hogy ez lehetetlen.

Sophie nem sokkal később abbahagyta a bugyik mutogatását, és visszarakta őket a táskába, majd félrerakta azt.

szemei tele voltak szeretettel, úgy figyelte Ashtont.

'annyira elszomorít, hogy nem tudunk előbb találkozni.' Sophie szomorúan elhúzta a száját, Ashton pedig bíztatóan rámosolygott.

'tudom, bébi. de már nem sokat kell várnunk.' mosolygott Ashton továbbra is. 'majd megírom, hogy melyik nap, és hány órakor érkezem. kijössz elém a reptérre?' kérdezte félénken Ashton, mert félt Sophie reakciójától.

'persze. szeretlek, Ashy.' mondta édesen, és hallotta, hogy amint a szavak elhagyták az ajkait, Ashton szíve szinte felrobbant a boldogságtól.

'én is szeretlek, bébi. nagyon...'

innocent ; |a.f.i.| Donde viven las historias. Descúbrelo ahora