t w e n t y f i f t h ⭐

3.1K 184 4
                                    

Ashton erősen beharapta a száját, ahogy Sophie mögött lépkedett, ugyanis a lány szoknyája kicsit rövidnek bizonyult.

ezt a fiú azzal orvosolta, hogy szorosan Sophie mögé állt.

'Ashton, mit csinálsz?' kérdezte furcsállva a fiú viselkedését Sophie.

'rövid a szoknyád, cica. ezért otthon bünti vár.' suttogta kéjesen a fülébe, amibe rögtön belepirult.

'állandóan kanos vagy, haver.' szúrta oda neki szemtelenül Calum. Ashton csak kínosan elnevette magát, majd belemarkolt Sophie fenekébe, mire a lány nevetve megugrott.

a pláza bejárati ajtajához érve mind a három fiú félreállt, és udvariasan előreengedték Sophie-t. természetesen mindegyik nyálcsorgatva figyelte a lányt, ahogy lágyan ringatja a csípőjét.

Ashton azonban észbe kapott, és mind a két fiút tarkón vágta, amiért pofátlan módon megbámulták Sophie hátsó részét.

'szemeket el, srácok, Ő az enyém.' biccentett a fejével a lány felé, majd utána sietett, és ujjaikat összekulcsolva mentek tovább Michael és Calum előtt.

'Ash, a Victoria's Secret ott van a sarkon. bemehetnénk először oda?' Sophie a választ meg sem várva húzta maga után Ashtont.

'sok sikert, haver. ne legyen merevedésed!' kiáltott utánuk Michael.

Sophie berángatta maga után Ashtont a boltba, és megállt egy fekete doboz mellett, amiben a neki való méretű fehérneműk találhatók.

a lány találomra kivett egyet, Ashton pedig lefagyott, ahogy elképzelte az adott darabban Sophie-t.

'öhm, m-miért nem veszed meg az összeset?' kérdezte Ashton a tarkóját vakargatva zavarában.

'egyenlőre még nem szakadt rám a bank.' kuncogott Sophie halkan.

összeszedett jó pár darab fehérneműt, és Ashton egyik pillanatról a másikra szem elől tévesztette a lányt.

'itt vagyok, Ashy!' jelent meg hirtelen Sophie. 'gyere!'

Ashton szófogadóan követte a lányt, aki hirtelen megállt a kombinék előtt.

'nos, mivel veled tervezem az első, és az utolsó alkamlat is, ezért segíts.' a fiú értetlenül nézett Sophie-ra, végül leesett neki, hogy mit szeretne.

két fajtát mutatott meg neki az adott darabokból. az egyik fekete-piros volt, sok csipkével, és elég kihívóan nézett ki. a másik pedig kék volt, rózsaszín csipkével beszegve.

'öhm... mindkettő. vedd meg mindkettőt.' mosolygott feszengve Ashton, mert érezte, hogy a nadrágja egyre szűkösebb lesz számára.

'oké.' mosolygott Sophie kedvesen Ashtonra, aki elvette Sophie kezéből a holmikat. 'elmész fizetni? én addig még veszek valamit a maminak, a karácsonyi ajándéka mellé.' Ash bólintott, majd egy puszit nyomott a szerelme homlokára, és a pénztárak felé vette az irányt.

Sophie elment ahhoz a részhez, ahol a csinos ruhákat lehet talàlni. pár perc múlva érezte, hogy két kéz fonódik a dereka köre, és félénken elmosolyodott. 'már végeztél is?' fordult meg mosolyogva, de amint ezt megtette, összeráncolt szemöldökkel figyelte a számára ismeretlen embert, aki még mindig a derekát fogta.

'helló, bébi.' mondta, és Sophie-t szinte kirázta a hideg a fiú hűvös tekintetétől.

'v-várj, nem! egyedül Ashy hívhat így.' válaszolt Sophie ijedten.

'még jó, hogy Ashy nincs itt, igaz?' suttogta a fülébe a fiú, Sophie pedig nyöszörgött, mert fájt neki, ahogy az szorította, és ujjait a csípőjébe mélyesztette.

'hagyd abba, kérlek. ez fáj.' a lány próbálta eltolni magától, de az ismeretlen erősebbnek bizonyult.

'csönd!' megpróbálta megcsókolni, de Sophie úgy fordította a fejét, hogy még véletlen se sikerüljön neki. az ereiben, és egész testében csak úgy lüktetett a félelem.

'k-kérlek, ne!' könyörgött Sophie, már szinte sírva.

'mi a fasz?!' a fiút Ashton szó szerint letépte Sophie-ról, aki csak reszketve állt az egyik állvány mellett.

Ashton az ismeretlent erőteljesen hozzávágta a falhoz, szemei szikrákat szórtak, annyira ideges volt. 'a jó istenre esküszöm, ha még egyszer hozzá mersz érni, nem fogok gondolkodni, levágom a rohadt farkadat, és feldugom a kurva seggedbe, világos?' Ashton halk, nyugodt hanglejtése veszélyes volt, ezért a fiú hatalmasat nyelt félelmében, és szaggatottan bólintott egyet.

elengedte a fiút, aki abban a pillanatban elrohant a helyszínről. Sophie reszketve fújta ki a levegőt. Ashton odalépett hozzá, és szorosan átölelte.

'minden oké, bébi. itt vagyok.' sóhajtott Ashton, majd egy puszit nyomott a lány arcára nyugtatásképpen.

***

édes, kicsi szerelmeim

hát

én nem is tudom, mit mondjak

az, hogy összejött már 1000 csillag erre a könyvemre, kicsivel több, mint 2 hét alatt...

ehem

csak szeretném megköszönni, hogy ennyien olvassátok

rengeteget jelent

komolyan

és teljesen meghatódtam a dolgon

szóval tényleg nagyon köszönöm Nektek ❤

fogalmatok sincs, hogy mennyire hálás vagyok.

és még a történet negyedénél sem járok

igazából fogalmam sincs, hogy milyen irányba fogom vinni a könyvet

DE

az legyen meglepi

LOVE Y'ALL GUYS ❤❤❤

(u.i.: jövőhéten csütörtöktől, vasárnapig nem lesznek részek :( Kitti Ausztriába megy kirándulni :3)

innocent ; |a.f.i.| Où les histoires vivent. Découvrez maintenant