Capitolul 1

2.4K 40 14
                                    

Deschid ochii leneși și privesc spre fereastră, soarele răsărise deja ceea ce însemna că celelalte creaturi pe o rază de 200 de kilometri deja roiau pe străzi venerând lumina soarelui și lucrând ca niște mici mercenari sub razele acestuia.

Ma ridic încet din pat. Capul îmi era foarte greu însă nu aveam ce face, niciodată nu am renunțat la o provocare și nici aseară nu aveam de gând să o fac. Tin minte doar ca câștigasem concursul de rezistenta deoarece băusem 3 sticle de whisky fără să leșin pe când ceilalți fraieri erau adunati de pe jos. De atunci nu îmi amintesc nimic, nu știu cum am ajuns acasă sau cum de sunt îmbrăcată în pijama. Bănuiesc că e mana Sarei si a lui James.

Sara este doica mea și o iubesc ca pe o sora, ma înțelege și sprijină desi este mult mai în vârstă decat mine. Și acum îmi aduc aminte cum ma strângea în brate și mă alinta atunci când eram trista în copilărie. Mâinile ei calde îmi mângâiau obrajii îmbujorati și îmi stergeau lacrimile... Îmi aduc aminte ca tot ce aveam nevoie era sa ii privesc ochii ca doua bilute ciocolatii și sa-mi afund capul în părul sau castaniu ca sa ma liniștesc. Și James, ei bine, este cel mai bun prieten al meu, stă vizavi și suntem prieteni de când aveam 5 anișori, ferestrele camerelor noastre sunt fata în fata. Ceea ce înseamnă că intră și iese de la mine din camera când are chef... Nu cred ca exista vrun colțișor al corpului meu pe care sa nu îl cunoască tinând cont ca am avut niște nopti nebune și pot spune ca de la 15 ani am devenit prieteni cu beneficii.. El fiind primul tip din viata mea.

Cred ca a venit momentul sa ma descriu și pe mine, sunt o persoana căreia îi place să trăiască la maximum, la urma urmei avem o singură viată. Îmi place să îmi pierd nopțile distrandu-ma prin baruri și cluburi.. Ce ar mai trebui sa menționez?... Oh da, eu nu cred în iubire.. Cred doar în plăcerea de moment, pot avea orice bărbat vreau, pot sa îl manipulez și seduc, pot sa îmi petrec o noapte cu el apoi sa il las..

La 1 an jumătate mi-am pierdut părintii într-un accident, Sara m-a crescut și a avut grija de mine. Tot ce mi-a rămas de la părinții mei a fost o moștenire impresionantă. Aceasta moștenire urmează să îmi intre în posesie în câteva săptămâni, când o să împlinesc 18 ani.... Pot spune ca sunt un copil rebel, nu îmi place să vizitez școala și nici nu am nevoie sa o fac..

Cred ca am moștenit un fel de memorie fotografică, tot ce am nevoie este sa aud sau sa citesc o informație ca sa o memorez. La școală merg doar la teste și examene și chiar și atunci îmi pare că e prea mult... Toate pitipoancele și toti cocalarii îmi provoacă repulsie și jur că dacă mai vine vreun idiot la mine sa îmi ceara " o noapte doar noi doi bby" îi sucesc gatul, îi scot organele și le dau pestilor sa le mănânce!

Capul mă durea îngrozitor, ma duc lângă geam și încep să privesc strada.. Priveam pierdută, în această zi era altfel, ma simțeam altfel și nu era datorita alcoolului.. Credeți-mă am avut zile în care nu ma puteam ridica din pat de durere... Însă.. Acum mi se pare ciudat.. Simt ca ceva ciudat o sa mi se intample... În câteva momente îmi revin și cu pași lenti mă îndrept către bucătărie unde ma aștepta Sara.

-Neata, spun cu o privire pierdută.

-Neata pitic, ti-am făcut micul dejun pe care tu îl servești la prânz, îmi spune amuzată.

-Ce mi-ai făcut să mănânc? îmi iau glasul de copilaș răsfățat, cel care îi plăcea atât de mult Sarei, îi părea că se întoarce în timp și o hrănește pe vechea eu, cea cu ochii înlăcrimați, atât de mică..

La auzul cuvintelor mele zâmbește și se îndreaptă către frigider de unde scoate o farfurie cu clătite, înghețată și ciocolată. Mi-o așază încet în fata apoi ma sărută pe frunte părintește.

-Pitic, eu trebuie sa ies sa fac niște cumpărături, vrei sa iti cumpăr ceva in special? se îndreaptă către cuier apoi își pune haina pe ea și mă privește drăgăstos.

-Nu Sara, mersi, a da! Este posibil sa plec înainte să te întorci.. Ști tu.. Este vineri, prietenii (fac ghilimelele în aer și accentuez i'ul de la "prietenii") mei merg în club și o să cam fiu și eu pe acolo.

-Ok pui, vine și James?

-Nu știu, de ce?

-Ca sa te ia pe umeri ca pe un sac de cartofi și să te aduca înapoi acasă atunci când nu o sa mai distingi tavanul de podea și ușa de fereastra.

Începem amândouă sa radem pentru câteva minute apoi aceasta iese pe ușă și pleacă la magazin. Îmi iau cafeaua de pe masa și mă duc la mine în cameră, o pun pe noptiera și mă așez în pat. Dintr-o data două mâini puternice se încolăcesc în jurul taliei mele.

-Hei James, spun cascand fără să mă mai întorc la el, era prea cald și bine în bratele sale.

-Neata raza de soare. Nu te întrebi cum am intrat?

Ma întorc cu fata spre el și îl privesc în ochi pentru câteva secunde apoi ii răspund cu o picătură de răutate.

-Ai intrat pe geam, nu-i asa?

-Bingo!

-Ma așteptam la asta de la veverița zburătoare de alături, încep sa rad privindu-i expresia putin încurcată.

-Cum adică veverița zburătoare?

-Pai ai sărit pe geam și ai excaladat balconul. Deci veverița zburătoare.

-Asa deci! ma privește cu un zâmbet pervers, sa știi că veverița asta știe să muște.

Se suie pe mine și începe să-mi muște si sugă pielea gatului făcându-mi mii de fiori sa îmi străbată tot corpul. Încep sa respir greoi miscamdu-mi mâinile pe sub bluza sa. Se ridica la nivelul buzelor mele și începe să mi le maseze încet. Îmi musca încet buza inferioara făcându-mi un mic geamăt sa iasă.. Își infiltrează mâinile pe sub bluza mea și începe să îmi maseze un sân cu forta.. Sânul meu se potrivea perfect în palema sa.

Dintr-o data suntem întrerupti de sunetul telefonului care suna de zor. Imediat îl împing pe James de pe mine daramandu-l din pat.

Am inșfăcat telefonul de pe noptiera și am privit micul ecran,era Ester, prietena mea care ma tine la curent cu toate petrecerile bune. Fara sa ma mai gândesc i-am răspuns imediat.

-Da Es?

-Melody!! Jay da o petrecere în seara asta... Știi cum sunt petrecerile luui... Trebuie sa vii!

-Am ratat eu vreo petrecere?

-Deci vi! Într-o oră să fii gata, o sa fiu în fata casei tale cu Max.. Și o da.. Sa nu îl uiti pe James.

-Ok. Ne vedem la petrecere. Paa.

Nu am mai așteptat un răspuns ca am și închis. Îmi arunc privirea spre pat, James stătea întins sprijinindu-si fata în palme.

-Ridică-te, du-te, fa-ti dus și pregătește-te, mergem la o petrecere la Jay!

Acesta strâmbă putin din nas pentru ca nu îl suporta pe Jay, nu știu încă din ce motiv, însă nu comentează în sens negativ, se ridica încet din pat, vine spre mine și mă sărută pe frunte apoi îmi răspunde:

-S-a făcut șefa! Imediat sare de la mine la el în cameră.. Ce copil nebun..

Acesta este primul capitol, sper sa va placa aștept părerile voastre. ʕ•ﻌ•ʔʕ•ﻌ•ʔ

Just sex?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum