Rămăsesem uimita, James ma iubește.. Știam că tine la mine dar nu credeam ca ma iubește.. Chiar nu credeam.. Îl strâng din ce în ce mai tare în brate, cum sa îi spun ca și eu îl iubesc? Nu am făcut-o niciodată și habar nu aveam cum trebuie sa o fac, dacă greșesc ceva?.. Îmi las mâinile să alunece încet de pe el depărtându-ma puțin de acesta.-James.. Și eu.. Te iubesc. spun cu un glas scadat inima batandu-mi din ce în ce mai tare, simțeam cum nu mai pot sa respir.. Aveam atât de multe emoții.
În scurt timp totul a început să se învârtă cu mine, imaginea îmi era tot mai neclara, picioarele mi-au cedat... Îi simțeam mana lui James pe talia mea, ma prinsese. Striga ceva la mine.. În câteva secunde totul a devenit negru ca un abis al întunericului...
***
Deschid ochii încet și realizez că eram în camera lui James, cum am ajuns aici oare? Cred ca James m-a adus.. Nu pot sa îmi amintesc ce s-a întâmplat acolo sub nici o forma.. Leșinasem, asta era sigur, dar de ce?
Dintr-o data ușa s-a deschis și pe ea a intrat James cu un pahar de suc de portocale și câteva pastile. S-a așezat pe pat lângă mine și mi le-a dat.
-Poftim, astea sunt pentru calciu.. Din cauza asta ai leșinat, lipsa de calciu..
-Dar de unde ști? întreb curioasa
-Sti doar ca vreau sa dau la medicina, tu ai fost prima mea pacienta și prima iubire de asemenea.
La auzul cuvintelor sale obrajii mi-au devenit tot mai fierbinți. Ma apropii de el și incep sa il sarut așezându-mi atenta mâinile în jurul gâtului sau și trăgându-l peste mine mai apoi . Ne doream unul pe altul, am uitat și de pastile și de suc, nu ne pasă dacă cineva avea să vină.
Buzele noastre se contopesc ușor parca fiind parte una din cealaltă. Îi masez buza inferioara apoi îl mușc încet permitandu-i limbii lui sa intre în gura mea.. Limbile noastre încep să joace un joc pentru dominare deși nu se grăbesc pentru a câștiga, sărutul fiind unul blând si romantic.. Lipsa de aer își face apariția asa ca ne desprindem ușor buzele privindu-ne lung in ochi. Mâinile mele jucăușe au început să îi desfacă cămașa încet oprindu-se mai apoi la pantaloni de care scapa imediat. Nici el nu a stat cu mâinile în sân, mi-a dat jos cămașa și pantalonii scurți apoi a început să îmi lase sărutări fierbinti pe gat, coborând încet în jos și oprindu-se la sutien pe care l-a desfăcut și l-a aruncat într-un colt al camerei precum restul hainelor. Imi ia un sân în mână și începe să îl maseze cu putere în timp ce pe celalalt îl musca, sugea și sărută în prealabil. Fiorii imi invadau tot corpul, nimeni nu ma făcea să mă simt așa cum o făcea el. Acesta termina cu sânii deoarece sfârcurile îmi erau deja destul de întărite continuând să îmi lase sărutări dulci pe abdomen. Imi sfâșie lenjeria pe care o mai aveam pe mine și își așază capul intre picioare mele introducandu-si limba dibace în vaginul meu.
Imi las capul pe spate, gemând la fiecare atingere de-a sa, corpul meu era tot mai infierbantat, mi-am infipt mana în părul acestuia trăgându-l cu putere, știa că mă chinuia făcându-mi asta. Nu aveam sa mai rezist mult în ritmul acesta.
Se ridică dându-și pantalonii jos apoi isi introduce mădularul în mine. Mișcările sale erau lente, parca nevoind sa îmi facă vreun rău. Mi-am așezat mâinile incet pe spatele acestuia gemându-i ușor numele, știa că nu voiam sa ma chinuie în continuare.
-James.. rostesc eu cu un glas scadat
-Ce dor îmi era sa te aud.. îmi spune acesta arătându-i un ranjet în colțul gurii.
Își apropie buzele de ale mele sărutându-le scurt, imi doream atât de mult sa i le devorez însă acesta nu îmi dădea voie sa o fac sub nici o forma. Mișcările sale au devenit tot mai rapide facandu-mi mii de senzații sa îmi străbată tot corpul începând din creștetul capului pana la călcâie.
Timp de câteva ore am fost unul, ne era atât de dor unul de altul deși fusesem despartiti doar o zi, imi pare rău că nu am reușit să mă controlez, imi pare rău că i-am stricat surpriza, imi pare rău că am fost la petrecerea lui Jay și m-am lăsat păcălită de acesta.. Imi pare rău de atâtea lucruri însă știu că nu îmi pare rău că sunt cu James, ca i-am dăruit toată sinceritatea mea, ca i-am dat toată iubirea mea... Știu că aș putea avea încredere în el, e persoana de care m-am îndrăgostit.. Persoana care ma iubește sincer, sunt sigura de asta.
***
Era târziu, afara se înnoptase deja.. M-am ridicat încet din pat, James dormea, era atât de drăguț, abea am putut sa îmi iau la revedere de la el, m-am îmbrăcat rapid, i-am lăsat un sărut scurt pe obeaz și m-am grăbit să ies pe ușă, trebuia sa merg acasă unde probabil Sara ma aștepta îngrijorată.
Imediat cum am ieșit din casa lui James doua maini puternice mi-au înconjurat talia. Am început să tip în speranța că cineva mă va salva însă era inutil, nu era nimeni în jur. Imediat gura mi-a fost acoperita .
-Idiotule pune mai repede soluția ce mai aștepți?! unul dintre atacatori striga la celalalt care stătea și ne privea, vizibil iritat.
-Asteapta, acum o fac! răspunde acesta prompt.
În zadar am încercat să evadez, era imposibil, ma tinea stras nelăsându-mă sa mai fac vro mișcare. În câteva momente gura și nasul mi-au fost acoperite cu o batistă ce avea pe ea un miros puternic si înţepător.
Am fost urcata într-o duba, încercam să rezist, sa îmi tin respiratia însă era în zadar, mirosul îmi învățase deja nările făcându-ma sa amețesc, imaginea a devenit neclara si în scurt timp totul era negru în fata ochilor mei cufundandu-ma într-o bezna fără scăpare...
Capitolul 9 cu întârziere.. Va mulțumesc că îmi citiți cartea, dar as dori sa îmi lăsați comentarii cu sfaturi și păreri @_@ ca sa știu ce ar mai trebuii sa îndrept la capitolele mele..
Scuzati eventualele greșeli gramaticale.. (。・ω・。)(。・ω・。)(。・ω・。)
CITEȘTI
Just sex?
RomanceNu totul e ceea ce pare a fi, nu fiecare persoana este ceea ce încearcă să fie.. Toti trebuie sa avem grija cu ceea ce o sa întâlnim..