Capitolul 24

114 2 0
                                    


Am ridicat-o pe biata fata în picioare apoi m-am întors vizibil furioasa către târfa ce se afla în fata mea și în data ce și-a dat seama cu cine are de-a face și-a luat tălpășița.

-Cum de nu s-a luat și de tine? Întreabă fata vizibil speriata de ceea ce văzuse.

-Sa spunem doar ca eu și cu ea avem o relație mai 'speciala', spun ridicând degetele și făcând ghilimele în aer.

-Mersi de ajutor, numele meu este Emily, apropo. Îmi întinde mâna ștergându-și cu mâneca de la cealaltă mana fata si aruncându-mi imediat un zâmbet.

-Melody, incantata. Vrei sa mergem sa luam masa?

-Desigur.

Acesta era doar incepututl unei prietenii. Habar nu aveam ca în curând aceasta prietenie va devenii ceva indispensabil pentru mine. Am uitat pentru un moment de toti și toate și am lăsat-o pe Emily sa ma încurajeze cu caracterul său vesel.

***

Au trecut mai bine de 4 luni din anul școalar în care nu am făcut altceva decât să îmi bat joc de orice profesor aveam în cale fără să îmi fac griji de vro consecință datorita influentei mele și a lui Angel asupra directoarei. Pot spune ca nu sunt atât de introvertita cum am crezut. Mi-am făcut o gașcă cu care am început să ies destul de des și din cauza căreia m-am întors la plăcerea mea nestăpânită pentru droguri și băutură. Cine ar fi putut sa îmi conteste vro decizie? După cele mai multe certuri cu Angel am ajuns la concluzia ca nu putem fi împreună datorita dorinței sale de a ma proteja. Ma simțeam ca într-o cameră protejata fonic în care nu puteam sa fac nimic. Doar sa stau și să îmbătrânesc.

Dintr-o data gândurile mele au fost întrerupte de Emily care se uita la mine precum o mumie la sarcofagul ei.

-Ce e? Ce s-a întâmplat? răspund eu puțin panicata.

-Doar ma felicitam pentru treaba pe care am făcut-o. Uită-te, îmi spune ea arătând către oglinda.

Adevărul este că ceea ce a făcut ea cu mine este extraordinar, aproape ca nu ma recunosc.

- Esti o experta în make up! Îti jur ca nu ma recunosc atunci când mă uit în oglindă.

- Știu știu, acum lasă laudele și îmbrăca-te petrecerea e pe cale sa înceapă!

-Bine șefa.

M-am îmbrăcat rapid în vechile mele haine de petrecere și m-am grăbit să ies pe ușă pentru ca deja se făcuse târziu iar băieții ne așteptau

***

Atmosfera făcea deja parte din mine, toate camerele erau pline de tipi și tipe ce deja se înbățaseră sau se drogasera. Ma simțeam ca acasă pur și simplu. Nările mele au început să fie invadate de un miros familiar, îmbietor de iarba. Nu cred ca vreau sa mai plec vreodată de aici! Bine.. Poate doar în cazul în care vine politia, atunci o să-mi iau tălpășița imediat.

M-am așezat comoda pe canapea așteptând să fiu găsită, la ce bun să mă apuc să îmi caut prietenii într-o încăpere cu peste 60 de persoane, când pot pur și simplu să mă așez comod, sau beau ceva și eventual să fumez pana o sa fiu găsita de ei.

Mi-am lăsat mâinile dibace sa se apuce de băutura mea speciala. V-aș povesti din ce se face însă acesta trebui sa rămână micul meu secret. Nu am apucat sa termin ceea ce aveam de făcut ca dintr-o data un tip necunoscut s-a așezat lângă mine punându-și o mana în jurul taliei mele și trăgându-mă cat mai aproape de el.

-Ce mama dracu crezi ca faci? îi spun eu vizibil nervoasa de atitudinea lui sfidătoare.

-Calmează-te păpușă și hai să ne distrăm, spune acesta lipindu-si buzele de ale mele și provocându-mi o adevărată repulsie.

M-am despărțit cu cea mai mare viteza de el asesandu-mi mana pe membrul sau și strângându-l cu putere.

-Asculta aici păpușă, dacă nu dispari o dat o sa scutesc lumea de un viitor fiu de-al tău, înțeles?! Îi spun furioasa.

Îi dau imediat drumul acesta ridicându-se și dispărând în mulțime, sunt sigura ca am scăpat de stres pentru seara asta.. Prietenii mei începuseră să apară unul cate unul ca și gândacii la mâncare, dar în cazul nostru dependetii la iarba. Mă plictisea totul, chiar nu știu ce e cu mine, dintr-o data iarba își pierduse gustul, băutură îmi părea a fi detergent de vase iar tipii care o data mi se păreau buni îmi erau ca și niște zombi din " the walking dead " .. Ce dracu se intamplase cu mine??

Mă ridic încet și mă îndrept spre baie.. Picioarele imu erau slăbite ca în momentul în care.. Nu.. Nu se poate.. Mă grăbesc către baie clătinându-ma și împingând toti oamenii din calea mea. Am deschis ușa băii complet ametita și i-am ignorat pe cei doi tipi care aproape că se futeau în cadă. Totuși wtf.. Sunt atât de buni iar ei s-au ales unul pe altul când aici sunt atât de multe bunăciuni.. Mă rog mi-am dat cu apa pe fata sperând că machiajul va rezista și nu voi sfârși ca Tutancamun, bine cu excepția hârtiei igienice pe care nu am de gând să o folosesc ca sa ma împachetez cu ea.

Ochii mei au început să cedeze la presiune lăsându-mă sa cad într-un somn adânc și dulce de care aveam atât de multă nevoie în momentul de fata, bine ca nu era locul perfect de a dormii dar gresia aia părea atât de moale ca am îmbrățișat-o și am adormit în câteva secunde..

Scuzati-mi întârzierea și eventualele greșeli însă am avut câteva probleme cu contul.. Și parola.. Oricum sper sa va placa, next va fi pus în câteva ore lăsati-mi va rog comentarii. Chiar ma motivează încurajările sau descurajarile voastre. Va iubesc mult! ♡(∩o∩)♡

Just sex?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum