Capitolul 4

1K 29 2
                                    

Jay m-a luat prin surprindere cu acel sărut.. Nu știam cum sa reacționez. Imediat ce ne-am despărțit buzele îmi îndrept privirea către James și Sara.. Sara era uluită, niciodată nu am avut un iubit, cu atât mai putin sa îl și aduc acasă.. Imediat îmi las privirea sa se așterne pe chipul lui James. Părea trist, ochii ii erau înlăcrimați și mă privea cu o uimire foarte mare..

-Sper sa fiti fericiti, îmi spune James cu un glas scăzut parca vrând să plângă, eu... o sa plec...

Nu am mai apucat sa spun altceva ca James a și dispărut pe ușă, as fi vrut sa plec după el însă Jay ma tinea foarte strâns de mână.

-Ummm... Melody.. Ti-am pregătit micul dejun îmi spune Sara parca dezamăgită de mine depărtându-se rapid de noi.

O privesc pe Sara plecând, o liniște apăsătoare se lasă deasupra noastră. Îl privesc pe Jay apoi îmi las privirea sa alunece încet către podea. Îmi doream să sap o groapa și să mă afund în ea. Sa stau acolo unde nu ma vede nimeni, unde nimeni nu ma judeca și nu știe de existenta mea. Ma simțeam mizerabil și nu știu de ce.. O fi fost oare din vina lui James? De ce simteam ca inima mi se sfâșie. Chipul său îmi apărea din nou și din nou în minte, privirea aceea dezamăgită, lacrimile din ochi..

-Jay, cred ca ar trebuii sa pleci. soptesc cu un glas scazut aruncând o scurta privire spre chipul acestuia, zâmbea cald, ma uluia calmitatea sa însă nu a ezitat să îmi răspundă.

-Ok, iubita. își așază mana pe obrazul meu încercând să mă sărute însă îl refuz.

Jay da din cap în semn afirmativ, înțelesese ca nu eram într-o dispoziție bună, îmi arunca un ultim zâmbet apoi iese rapid pe ușă.

Ma îndrept cu pași lenti catre bucătărie, nu știu de ce dar așteptăm o predica, așteptăm să fiu certată de Sara ca în copilărie, când făceam boacane. Ma așez ușor pe scaun și îmi las privirea în pământ. Timp de câteva minute o liniște apăsătoare s-a asternut în încăpere, ma omoara când facea asta, când mă trateaza silentios.. Nu am mai rezistat și am rupt liniștea.

-Ummm... Sara.. Ce ai mai făcut?

-Nimic Melody, sti cum sunt eu.. Conservatoare.. spune pe un ton apăsat, înțelesesem ca era supărată.

-Uite, îmi pare rău dar nu am avut ce face.. Legat de James... nu am mai apucat sa termin fraza ca Sara m-a întrerupt.

-Legat de James ce? Ai idee cat te-a căutat băiatul ăsta aseară? Nu a dormit toată noaptea, a sunat de 14 ori sa întrebe dacă te-ai întors iar spre dimineață a venit aici cu speranța că o să te întorci acasă. Tu chiar nu ai idee ce simte băiatul ăsta pentru tine, când s-a auzit ușa ochii au început să îi strălucească iar când te-a văzut cu.. cu... cum l-o chema! rostește aceasta pe un ton mai nervos însă încercând să se calmeze imediat. A fost distrus, ai văzut și singură. Eu nu pot decide pentru tine, e viata ta. Însă te rog sa ai mai multa grija și de sentimentele altora nu doar de ale tale..

Lacrimile îmi invadau ochii, nu puteam sa îmi explic de ce, însă știam că Sara avea dreptate, știam că am greșit. Dar.. dar..dar.. Am fost pusa la perete.. Situația nu m-a lăsat să aleg altceva.. Nu puteam fi sclava sa... Eram complet pierdută în gânduri încât nu am observat ca Sara deja plecase lăsându-mă singura cu o ceașcă de cafea fierbinte. O iau și mă indrept către camera mea, imediat cum am pătruns înăuntru îmi iau un scaun și mă așez in dreptul geamului în speranța că îl voi zări. Însă perdelele îi erau trase. Nu puteam sa vad nimic în cameră sa. Am continuat sa aștept gândindu-mă la el.

**

Au trecut doua săptămâni, doua săptămâni intregi în care nu am știut nimic de James, l-am sunat de nenumărate ori însă nu a vrut sa îmi răspundă. Simțeam cum înnebunesc, în aceste două săptămâni nu am avut chef sa vad pe nimeni, nu am mai mers la nici o petrecere și nu am mai pus pic de alcool pe buze. Iar telefonul a devenit o speranță, de fiecare data când primesc un mesaj sau ma suna cineva îmi apare o sclipire în ochi, o mica speranța că mă v-a suna și că nu v-a mai sta departe de mine. Nu știam ce mi se întâmpla însa simțeam că nu pot trăi fără el, fără să îl văd, fără să mă supăr pe glumele sale proaste, fără să îi simt îmbrățișările, atingerile, fără.. El.

Obrazul îmi era lipit de parchetul rece, lacrimile curgandu-mi încet pe acesta. Ma ridic și ma așez in fata oglinzii.. Se vede ca nu m-am mai îngrijit, fata-mi era palidă iar machiajul imi era întins formând dare negre pana la obraji. Parul imi era răvășit acoperindu-mi jumătate din fata.

M-am hotărât! ma voi duce la el! Nu-mi pasă dacă va dorii sa vorbeasca cu mine. Îl voi face sa ma asculte, pur si simplu nu mai pot trăi fără el.

Intru rapid în duș, nu zăbovesc foarte mult caci nu aveam timp pentru asa ceva, trebuia sa merg la el. Îmi usuc părul și corpul rapid apoi îmi așez parul într-o coada dezordonata. Îmi iau pe mine o bluza și o pereche de pantaloni scurți iar în picioare niște teniși roșii apoi ma îndrept către casa acestuia cat de repede pot.

Eram atât de entuziasmata, urma sa îl văd din nou. Ma aflam în fata ușii sale, îmi trag respiratia și sun lung la sonerie.

-Acum! era James, avea un glas somnoros cred, nu-mi vine sa cred ca o sa îl văd.

Ușa se deschide. De după aceasta vad un James care cred ca băuse, mirosea a alcool, parul îi era răvășit iar pe gat avea.. urme de ruj.. Eram uimita și nu știam cum sa reacționez.

-Iubire, cat ai de gând să mai stai la ușă? Ma răcesc aici! aud dintr-o încăpere a casei sale.. Era cu cineva! Si-o trăgeau fără nici un pic de jenă.

Acesta ma observa și cu o uimire extraordinara și încearcă să se scuze însă știam deja de ce nu îmi răspundea la mesaje și apeluri. Avea treaba cu târfa aia!

-Melody, eu...

-Scuze James, ai treaba și nu vreau sa te întrerup. spun și plec fără să îi mai dau șansă să îmi răspundă. Eram distrusă.

De ce dracu ma gândeam la el?! Oricum are treaba cu parașuta aia. Nu am de ce sa ma simt rău! Fac ce vreau și el face lafel!

Pun mana pe telefon și formez numărul lui Jay, nu am mai vorbit cu el de doua săptămâni însă acum era momentul potrivit să 'vorbim'. Am avut câteva momente de ezitare însă am reușit să sun într-un final.

-Da iubita. răspunde acesta somnoros.

-Jay, vreau sa ne întâlnim cat mai repede. spun hotărâtă.

Capitolul 4. Oare ce se va întâmpla în continuare? ^ω^ Sper sa va placa, aștept sugestiile și părerile voastre. Voi posta o data la doua zile. Va mulțumesc că îmi citiți cartea. o(〃^▽^〃)o

Just sex?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum