Capitolul 13

423 20 4
                                    


Am început să cobor încet scările, eram emoționată, nu participasem niciodată la un asemenea eveniment. Atât de elegant, de rafinat, nu aveam nici o idee daca ma voi descurca cu toate astea. Știu doar că nu voiam sa îl dezamăgesc pe Angel sub nici o forma. De aceea eram atât de panicata.. Sala era plina de persoane care mai decare mai elegante, mai sofisticate și sunt sigura ca în aceeași măsură fandosite și enervante. Nu suportam tipul asta de persoane care se simțeau bine doar făcându-i pe alții să se înjosească și chiar sa se umilească pentru deliciul lor și pentru a ascunde complexele care îi marcau cu siguranță. Priveam persoanele din încăpere pierdută.

Dintr-o data o liniște cumplită s-a asternut în întreaga sala imediat ce Angel și-a dres glasul ce părea destul de răgușit.

-Doamnelor și domnilor, va urez bun venit la balul organizat de mine și de frumoasa mea partenera în această seară minunată de vară. După cum știți este a 10-a ediție a acestui eveniment pe care părintii mei obișnuiau să îl organizeze o dinioara. Va urez o noapte încântătoare și distracție plăcută.

Imediat un val de aplauze a început să răsune în întreaga încăpere. Acesta nu a durat foarte mult, muzica ce se auzea în surdină a diminuat aplauzele și a făcut încet loc discuțiilor si dansurilor, pentru cei ce se pricepeau la asta.

-Melody, trebuie sa discut ceva cu un partener de afaceri, te superi dacă o să te las singura?

-Du-te liniștit, nu mai am 5 ani. scot încet limba la acesta făcându-i semn sa plece.

Angel se îndepărtează încet lăsându-ma în acea mare de oameni pe care nu îi cunoșteam. Ma îndrept încet către masa cu gustări și îmi așez câteva aperitive pe o farfurioara. Nu am apucat sa mănânc nimic ca dintr-o data în spatele meu a apărut un domn nu foarte în vârstă ce mi-a cerut un dans și deșii nu aveam chef de nimic și muream de foame am hotărât să îi accept acestuia invitația. Îi întind mâna și merg pe ringul de dans. Începe să îmi pară bine ca am făcut dansuri atunci când eram mică.

Ringul de dans părea aproape gol, imediat ce melodia a început acesta si-a așezat o mana pe mijlocul meu trăgându-ma mai aproape, piciorele noastre au început să se miște în ritmul muzicii. Poate ca m-am lăsat puțin purtata de val, era un dansator foarte bun, trebuia sa tin pasul cu el. Pe tot parcursul melodie nu am făcut altceva decât să îl analizez, nu schita nici măcar o expresie, nu puteam citii pe chipul său nici un sentiment, nu făcea altceva decât să mă privească.

Melodia s-a oprit în scurt timp, abea acum observasem cati oameni se strânsesera în jurul nostru, ne priveau destul de uimiti.. Am făcut ceva?.. Toti au început să aplaude imediat, nu cred ca ne pricepeam atât de bine.. Bărbatul se oprește și se apleacă în fata mea.

-Va multumesc pentru acest dans.

-Cu mare placere, spun făcând o reverență.

-Imi permiteți să vă aduc ceva de băut?

-Cu mare placere, răspund respectuoasă.

Rămân undeva lângă ringul de dans privind cum partenerul meu de vals se duce sa îmi aducă ceva de băut. Dintr-o data o mana puternica ma prinde de încheietură și fără să facă mișcări bruște insa cu o forta foate mare ma trage către respectiva persoana.

-Vad ca te pricepi la vals, spune Angel cu o privire acida ce parca mai avea puțin și îl omora pe personajul ce dansase cu mine câteva secunde mai devreme.

-Mulumesc, ai putea te rog sa îmi dai drumul, ma doare, spun pe un ton cam sec tintuindu-i chipul cu privirea.

-Scuze, spune el inocent zambindu-mi mai apoi. Doar ca nu suport sa se atingă de tine .

Just sex?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum