Ușor ușor imaginea mi se clarifica. În scurt timp reușesc să văd cine ma capturase, era Jay, trebuia sa ma aștept la asta de la acel idiot.
Mainile-mi erau legate strâns cu o sfoara provocându-mi răni. Jay ma privea cu niște ochi plini de ură, parcă însetați de sânge și cu un zâmbet pervers ce ma înspăimânta însă nu aveam de gând să îi arăt asta. Liniștea ma înnebunea, nu făcea nimic altceva decât să stea si sa ma privească asa ca decid sa rup tăcerea.
-Ce vrei sa faci Jay? Dezleaga-ma, nu am chef de încercările tale patetice.. A da, și ce ai pus în băutură? Trebuie sa imi dai reteta, a fost bestiala! spun ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
Se apropie de mine și îmi prinde fata în palme apoi își apropie chipul foarte tare de al meu și îmi șoptește cu un rânjet ciudat.
-Imi place atunci când încerci să îti ascunzi frica cu indiferentă, imediat ce îmi spune asta îmi linge încet obrazul făcându-mi greață.
-Nu mi-e frica de tine!
-Oh, draga mea Melody, te cunosc mai bine decât te cunoști tu însăți. Și aș fi dispus sa fac o înțelegere cu tine.
-Ce fel de înțelegere? întreb unpic curioasa.
-Te voi lăsa să pleci fără să îti fac nimic cu condiția ca tu sa devi iubita mea în fata tuturor, în rest putem fi prieteni.. Cu mai multe relații indecente, își așază ușor mana pe piciorul meu strângând cu putere.
-Si dacă nu accept? spun pe un ton plictisit.
-Vei devenii sclava mea sexuala.
-Nu te cred în stare de asa ceva.
Acestuia îi apare un zâmbet pervers în coltul gurii. Se apropie rapid de mine și îmi sfâșie lenjeria intima. Cu o mana imi masează un sân iar cu cealaltă își creaza drum către feminitatea mea masand-o ca mai apoi sa ma penetreze brutal cu 3 degete. Mâinile sale iscusite îmi provocau o placere carnala însoțită de un sentiment incontrolabil de ură. Nu voiam sa simt place la atingerile acelui idiot. Ma uram pentru asta.
Își lipește buzele de gatul meu sugând și mușcând fiecare părticică a acestuia.. Sunt sigura ca voi avea urma din cauza acestui idiot.
-Bine, bine. Accept! strig eu exasperata doar ca acesta să mă lase in pace.
Se ridică încet de pe mine privindu-mă satisfăcut.
-Stiam ca vei accepta. îmi spune cu un zâmbet învingător, uram sa vad cum face asta.
-Si ce garanție vei avea tu că o să te urmez după ce mă eliberezi?
-Oh, naiva mea Melody. Ști doar ca eu mereu am un as în mânecă.
Jay se îndreptă către masa din apropierea patului și deschide servieta ce se afla pe ea. De acolo scoate o seringă ce avea în interior un lichid roșu.
-In aceasta seringă este garanția mea, acest lichid te va face sa te ridici pana la cer și să te întorci totodată. Pot spune ca este un drog cu mai multe avantaje. O data injectat vei devenii dependenta de el și totodată de mine. Acest drog este echivalentul a 30 de partide de sex nebun neîncetat. Vei implora pentru încă o doza. Te asigur.
Priveam uimita, de unde avea asa ceva? Oare chiar spunea adevărul? Era adevărat ceea ce spunea? Sau doar încerca să mă sperie?
-Pentru asta exista și un antidot însă nu îl vei primii decât în acel moment în care mă vei iubi și vei fi la picioarele mele precum celelalte, continua acesta.
-Asta însemna că nu îl voi primii niciodată, spun ironica.
-Vom vedea noi.
Se apropie de mine, îmi prinde mana foarte strâns apoi îmi injectează substanța ce se afla în seringă. Mii de fiori mi-au invadat tot corpul, ma simțeam ca și cum am atins cerul. O placere nestăpânită m-a cuprins. Nu pot descrie în cuvinte, simțeam cum trece prin mine, cum ma pătrunde, cum ma arunca spre cer și mă aduce înapoi. Era o senzație pe care voiam sa o am din nou și din nou.. Nu ma puteam stăpânii, mii de gemete îmi părăseau buzele. Nu mai puteam rezista, în scurt timp mult așteptatul orgasm a apărut. Eram terminata, respiram scadat. Cum de avea acel efect asupra mea.. Ochii îmi deveneau din ce în ce mai grei, în scurt timp ajungând in lumea viselor.
**
Deschid încet ochii și privesc în jur, eram într-o cameră pe care nu o cunoșteam, peretii erau acoperiti de un tapet alb-negru ce ilustra trupul Eiffel și multe alte peisaje. În dreapta mea se află o fereastră acoperita de niște perdele albe iar în stânga o plasma.. Nu am reușit să mai observ nimic din camera deoarece dintr-o data doua brate puternice m-au strâns foarte tare lipindu-ma de un piept bine lucrat. Era cald și bine acolo.. Nu voiam sa mai plec insa trebuia. Mă ridic încet, scap din strânsoare și încerc să cobor din pat însă sunt prinsa de mana.
-Nu pleca, spune Jay pe un ton somnoros, părea un copilaș ce nu voia să își lase mama sa plece de lângă el..
Hotărăsc să mai rămân puțin, parul brunet, bine ciufulit, îi acoperea ochii căprui ca doua bilute de ciocolata cu lapte , trăsăturile sale erau atât de bine evidentiate de lumina soarelui ce se așternea pe chipul său, niciodată nu am stat sa îl analizez atât de bine însă avea un corp bine lucrat.
-Neata, îmi spune acesta ridicându-se și luându-mă în brate apoi sărutându-ma încet pe buze.
Cum de îl lăsam să facă asta? Ce era în neregulă cu mine. Imediat îmi revin și mă întorc la modul meu defensiv.
-De ce m-ai sărutat? Cine ti-a dat voie?
-Nu am voie sa îmi sărut iubita? întreabă acesta putin amuzat.
-Am spus ca voi fi iubita ta doar de ochii lumii nu și atunci când suntem doar noi doi!
-Bine, bine! rânjește și se ridică din pat apoi deschide larg ușa la baie și intră înăuntru. Vrei sa iti faci un duș înainte să te duc acasă?
-Nu mulțumesc, vreau sa plec cat mai repede! ma rastesc la el.
-Cum dorești prințesa.
Iese din baie și începe să se îmbrace cu o pereche de blugi albaștri conici, un tricou violet apoi se încalcă cu o pereche de teniși negri. Îmi arunc rapid o privire către mine și realizez că sunt complet goala.
-Idiotule! Mi-ai rupt hainele, cu ce o sa ma îmbrac acum?
-Stai putin iubire, iese rapid din camera.
Câteva minute de liniște. Nu știam dacă era bine ca am acceptat însă nu voiam sa devin sclava sa sexuala în nici un caz. Ușa se deschide pe ea intrând Jay cu o cutie albastra nu prea voluminoasă în mâini.
-Poftim.. Dacă tot Ti-am distrus hainele, am zis sa ma revanșez.
O deschid încet în ea se afla o lenjerie rosie privocatorea, o roche de aceeași culoare și o pereche de balerini negri. Pot sa jur ca avea ceva cu acea culoare. Nu aveam alta varianta asa ca m-am îmbracat rapid cu ele. Rochia îmi scotea destul de bine formele în evidență. Arătam bine, ma mir ca are gusturi atât de bune. Îmi iau geanta și mă îndrept către el apoi ii arunc o privire încruntată ce îl face să zâmbească.
-Am inteles, te duc acasă.
Ies rapid din casa și mă îndrept către mașina acestuia. Îmi deschide imediat ușa și mă poftește înăuntru. Îmi dau ochii peste cap și urc fara sa mai comentez.
Drumul a fost unul scurt, nici unul dintre noi nu a mai scos vreun cuvânt, nici nu a mai încercat să facă ceva, doar s-a concentrat asupra drumului. Imediat ce am ajuns acesta a insistat să mă ducă până înăuntru, știam că nu o da scap de el asa ca am acceptat.
Intram încet pe ușă și îi zăresc pe Sara și pe Jams la masa, păreau îngrijorati.
-Buna, spun cu glasul tăiat.
Imediat ce m-au văzut au părut foarte mirati. James mai avea puțin și îl sfâșia pe Jay din priviri. Dacă privirea ar putea omorî, sunt sigura ca Jay ar fi fost de mult mort.
-Cine este el? întreabă Sara nedumerita.
-Ei bine el este... nu știam ce sa spun, nu-mi găseam cuvintele...
-Sunt iubitul ei, mi-o taie Jay și mă sărută apăsat.
În sfârșit capitolul 3, sper sa va placa.. Nu știu cât de reușit este dar astea au fost ideile mele de data asta. Care credeti ca va fi reactia lui James? Aștept părerile și voturile voastre.. Scuzați eventualele greșeli. \(○^ω^○)/
CITEȘTI
Just sex?
RomanceNu totul e ceea ce pare a fi, nu fiecare persoana este ceea ce încearcă să fie.. Toti trebuie sa avem grija cu ceea ce o sa întâlnim..