***
Ma trezesc destul de buimacă, ceva ma deranja în zona abdomenului. Imi frec ușor ochii cu mâinile apoi ma uit în acea directie. Mâna lui Angel era așezat în jurul meu strângându-ma, aproape ca uitasem ca era și el lângă mine..Ma eliberez ușor încercand sa nu îl trezesc, dormea prea frumos ca sa ii fac una ca asta.. Ma ridic ușor în șezut întinzându-ma ca o somnoroasa ce sunt. Acesta desigur ca a tras perna în brate și a așezat-o în stilul în care mă tinea pe mine imediat ce m-am ridicat. Dintr-o data o idee copilăroasă mi-a trecut prin minte, m-am ridicat și îndreptat către trusa mea de farduri ce se afla pe noptiera. Am scos tușul apoi m-am întors la pat și am început să îl desenez pe Angel pe fata cum am știut mai bine. În câteva minute opera mea de artă era gata. După ce i-am mai aruncat câteva priviri și i-am făcut câteva poze lui Angel ce dormea ca un bebeluș cu perna în brate, mi-am luat halatul pe mine și m-am îndreptat cu pași mici către bucătărie. În acest moment puteam fi comparată cu un robot, in asa hal ma mișcam. Am ieșit pe holul lung și am început să cobor scările care mi se păreau că sunt din ce în ce mai multe, se înmultiseră peste noapte? desigur ca nu, asta ar fi fost imposibil.. Probabil niște spiriduși puși pe glume m-au hipnotizat făcându-mă să tot cobor scări din nou și din nou la infinit deoarece am încalcat pactul făcut cu ei la 5 anișori.. sau oare era faptul că de obicei coboram cate 2-3 deodată? Nea.. Rămân la spiriduși.. Imediat ce îmi termin socotelile cu scările ma îndrept către bucătărie. Ma asez încet pe scaun privind insistent la Sara care se pare ca pregătea ceva de mâncare.
-Ce faci bun? O întreb eu pe iubita mea dădacă ce părea puțin iritata deoarece nu îi ieșeau rețetele asa cum voia.
-Încerc sa pregătesc niște iaurt de casa insa nu îmi place aspectul asta pe care îl are.. Oricum ce e cu tine asa matinala? Tu dormi de obicei mai mult.
-Matinala? întreb aruncându-mi privirea către ceasul atârnat pe peretele alb din fata mea. Acesta indica ora 8 chiar ca ma trezisem devreme..
-Da. Emoții pentru prima zi de școală?
-Ummm.. Ce? E azi?
-Da, spune Sara amuzată. Nu-mi zice ca ai uitat?
-Ba da.. Dar nu-ti face griji.. Deschiderea este la 12, am timp sa ma pregătesc, îmi întind mâinile apoi ma ridic de pe scaun.
-Sara îmi pregătești te rog niște clătite cat merg sa îl trezesc pe domnul somnoros? spun schițând un zâmbet răutăcios si făcând semn către scări.
-Sigur piticanie, fugi, îmi zâmbește aceasta apoi se întoarce la treaba ei.
Ma ridic de pe scaun și îmi reiau mersul de robot defect către camera mea. Treptele, inamicele mele declarate, nu îmi făceau treaba de leneșă foarte ușoară deoarece s-au hotărât să facă pactul ala cu spiridusii. După ce într-un final am reușit să le urc pe toate cu succes am deschis încet usa camerei încercând sa vad dacă Angel încă dormea.
Nu dormea însă stătea întins în pat uitându-se pe tavan. Privirea sa era pierdută, ce o fi pățit? Ma îndrept încet către patul acestuia.
-Ce faci somnorila?
-Pai ma gândeam unde a dispărut iubita mea pernă pe care am tinut-o în brate toată noaptea, spune acesta cu un rânjet pe fata făcându-mă să încep să râd deoarece era mortal cu tușul ala pe fata. Timp de câteva minute nu am făcut altceva decât să râd sub privirile curioase ale lui Angel. După ce am reușit să mă opresc am răspuns amuzată.
-Uite-o lângă tine, acolo unde a fost toată noaptea.
-Nu ma refeream la asta, spune încet, ma refeream la cea care e capricioasa și mă mai enervează uneori când face pe supărata și pe inabordabila dar totuși e atât de adorabila, încearcă să aibă un zâmbet pervers însă cu ochelarii și mustața sa desenate pe fata nu ma făcea decât să bufnesc din nou în ras. M-am abținut apoi i-am răspuns.
CITEȘTI
Just sex?
RomansaNu totul e ceea ce pare a fi, nu fiecare persoana este ceea ce încearcă să fie.. Toti trebuie sa avem grija cu ceea ce o sa întâlnim..