Capitolul 8

801 20 1
                                    

James Pov.

Nu pot sa ma satur sa o privesc, doarme precum un îngeraș. Parul ei blond îi curge încet pe obrazul îmbujorat.

Îmi așez mana pe obrazul ei fin apoi îl mângâi încet, era atât de frumoasă. O iubesc încă de când eram niște copilași și nu pot sa îmi imaginez cum ar fi fost viata mea fără ea, fără să am grijă de ea, fără să o tachinez, fără zâmbetul sau, fără felul sau copilăros de a fi...

Ma ridic încet din pat și mă îndrept către fereastra fără să mă opresc din a o privii. Cu greu ma despart de chipul său, deschid încet usa balconului și sar în camera mea.

Melody Pov.

Razele aurii ale soarelui pătrund încet în camera asternandu-se pe pat și mai apoi pe fata mea făcându-mă să mă trezesc din visul meu cel dulce. Strâmb puțin din nas si deschid ochii încet lăsându-i sa se obișnuiască cu lumina din camera. Eram în camera mea însă nu știu cum de am ajuns aici, îmi întorc privirea către tavan și încerc să recapitulez ce se întâmple de fapt aseară.

Îmi aduc aminte ca am avut o noapte extraordinara.. A fost prima data când am făcut dragoste, nu sex, ci dragoste, fiecare părticică din corpul meu savura momentul, James îmi lasa sărutări dulci pe pielea mea fierbinte facandu-mi mii de fiori sa îmi exploreze corpul. Cred ca asta chiar este iubire citându-l și pe Henry Beyle "Sa iubești înseamnă să dorești, sa vezi, sa atingi, sa simți cu toate simturile deodată" . Asta s-a întâmplat cu mine și cu James aseară, ne-am unit într-un mod atât de frumos și pasional.. Nici nu mai am cuvinte sa descriu felul în care m-am simțit alături de James. Cred ca am ajuns într-un final să îl iubesc.. Prima mea iubire..

Sunetul provocat de ușa care se deschide m-a făcut să tresar și să ies din starea de om visător în care mă aflam. Arunc o scurta privire către ușa și o zăresc pe Sara intrând cu o tava în camera.

-La multi ani pitico, știu că ai sărbătorit cu prietenii tai aseară însă nu uita ca astăzi toată ziua vei sărbătorii în continuare.

-Ce vrei sa spui?

-Îi mai ti minte pe mătușa și pe unchiul tău Tod și Miriam Michael? dau din cap afirmativ privind-o putin ciudat. Vor venii sa îți dea un dar de ziua ta și vor mai rămâne câteva zile aici deoarece au niște afaceri, știi doar ca erau foarte buni prieteni cu părintii tai . A da, va venii și Răzvan băiatul lor.

-Hmmm.. Ok.. Sărind peste asta, ce mi-ai adus acolo? spun cu o voce de copilaș pierdut privind intens tava pe care o avea Sara în mâini. Aceasta râde încet apoi îmi așează tava pe marginea patului.

-Domnișoara sărbătorita va servi astăzi o omleta cu legume și cu mut cașcaval iar ca desert celebra mea salata de fructe acompaniata de niște fursecuri făcute de casa, din cele de care îți plac tie, iar ca băuturi domnișoara are de ales între suc de portocale proaspăt stors și cafea cu lapte și caimac, râdea aceasta apoi vine și mă sărută pe frunte zambindu-mi larg. Acum papa și coboară atunci când ai tu chef sa cobori din pat, îmi mai arunca un ultim zâmbet apoi iese din camera.

O iubesc atât de mult pe Sara, este cea mai tare și îmi face toate poftele. Îmi așez încet tava în brate și începe să mănânc din omleta, Sara este un bucătar foarte foarte bun, tot ce iese din mana ei este delicios. În câteva momente termin de mâncat omleta apoi îmi iau bolul cu salata de fructe și cafeaua și ies pe balconul ce bătea în direcția străzii așezându-ma pe scaunul de acolo.

Priveam pierdută drumul și trecătorii, ma întreb cum ar fi fost viata mea dacă părintii mei nu ar fi murit și as fi trăit cu ei. Oare as mai fi avut frati? M-ar fi iubit lafel de mult cum ma iubește Sara? Tot acest mic univers al meu ar fi fost altul.. Poate nu ne-am fi mutat aici, nu l-as fi cunoscut niciodată pe James și nu m-aș fi îndrăgostit de el. As fi cunoscut alte persoane cu care poate m-aș fi împrietenit.. Sau nu. Nimeni nu poate ști ce s-ar fi putut întâmplat..

Just sex?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum