Lacrimile îmi curgeau încet pe obraji, eram trista, dar trebuia sa îmi revin, Jay urma sa apară și nu voiam sa arat în halul ăsta, voiam sa arat bine. Aveam să îl accept ca iubitul meu, fără drog, fără constrângeri. Nu mai aveam de ce sa îmi fac griji, pentru cine sa ma îngrijorez? pentru cineva care se lasă sedus de o panarama? La urma urmei este viata mea și fac ce vreau cu ea.
M-am ridicat de pe podeaua rece și m-am așezat în fata oglinzii, voiam sa par perfecta. Îmi scot rapid trusa de machiaj si încep să mă machiez în stilul meu. Îmi aplic rapid pe toată fata un fond de ten apoi o pudra ce erau foarte apropiate de culoarea tenului meu. Pentru ochi aleg un fard negru și un creion de aceeași culoare iar pentru buze un ruj rosu aprins. Arătam bine, deschid sertarul biroului și scot ondulatorul pe care îl bag in priza sa se încălzească în timp ce eu îmi verificam machiajul. Când ondulatorul s-a încălzit indeajuns de tare m-am apucat numai decât sa îmi fac niște bucle largi cărora le-am adaug un mic suport cu ajutorul fixativului. Scot din dulap o lenjerie roșie provocatoare și o rochie neagra multa. Le îmbrac rapid apoi îmi arunc o privire în oglindă. Eram perfecta, rochia era îndeajuns de lunga încât să îmi acopere fundul, îmi plăcea ca este mulata, îmi scotea destul de bine formele în evidenta. În picioare mi-am luat o pereche de pantofi cu toc roșii ce le defineau foarte bine. Am hotărât să nu îmi mai iau telefonul cu mine. Pentru ce aveam sa îl iau? Cine avea să mă sune?
Imediat îmi iau plicul în care avea o cutie cu pastile de-ale mele și portofelul. Dintr-o data aud un claxon de mașină. Ajunsese Jay. Cobor imediat luandu-mi la revedere de la Sara care citea o carte in sufragerie. În câteva clipe am ajuns la mașină și m-am urcat pe scaunul din dreapta fără nici o reținere.
**
În scurt timp am ajuns la unul dintre apartamentele lui Jay, unul dintre cele mai linistite după cum spune acesta. Apartamentul sau se găsea într-o clădire cu 10 etaje, chiar la ultimul etaj.
Imediat ce am coborât din mașină am început să îl urmez pe Jay, clădirea era una destul de frumoasa dar nu am scos nici un cuvânt și am continuat sa îl urmez pe acesta până am ajuns la un lift. În câteva secunde ușile acestuia s-au deschis lăsându-ne sa pătrundem înăuntru.
Ma simțeam înfierbântat, nu mai puteam aștepta nici un moment. M-am apropiat de Jay, mi-am încolăcit mâinile în jurul gâtului sau și am început să îl sărut pasional. Pentru câteva secunde buzele mele le-au masat pe ale sale. Acesta nu a mai stat mult pe gânduri și mi-a permis sa intru în cavitatea sa bucala. Limbile noastră dansau, un dans armonios și totuși din care doar unul putea ieși invingator. Corpul îmi era lipit de al sau iar mana sa dreapta îmi strângea coapsa din ce în ce mai tare. Nu am mai reușit să continuăm ca dintr-o data ușile liftului sau deschis.
Jay m-a prins în brate obligandu-ma să-mi încolăceau picioarele în jurul taliei sale, continua sa ma sărute animalic pe gat coborând din ce in ce mai jos. În drum spre apartament acesta mi-a făcut cunoștință cu toți pereții de pe hol. Într-un final am ajuns la apartamentul acestuia, a deschis rapid ușă închizând-o mai apoi cu piciorul, nu am mai zăbovit, ne-am îndreptat direct către dormitor. Jay era complet înfierbântat și eu pot sa spun ca eram lafel. M-a aruncat în pat și mi-a sfâșiat rochia apoi a scăpat și el cat de repede a putut de cămașă și de pantaloni apoi de boxeri. În câteva secunde acesta se află deja deasupra mea scăpând de sutien și începând să îmi maseze sânii cu ambele mâini în timp ce îmi sugea și musca fiecare părticică din pielea gâtului. A hotărât într-un final să îmi lase sânii în pace începând să-mi lingă, sugă și muște pielea de pe abdomen coborând din ce în ce mai jos pana când a ajuns la chiloți. Am putut sa aud un mic mârâit, acesta a prins chiloții cu dinții și mi i-a dat rapid jos deschizându-mi mai apoi picioarele și începând să se joace cu feminitatea mea.
Ma facea sa înnebunesc de placere, se pricepea sa ma facă să îmi pierd mintile, voia sa ma facă să aștept însă nu mai puteam rezista deloc.
-Jay, te rog.. te vreau chiar acum, reușesc să rostesc cu greu printre zecile de gemete de placere.
Acestuia îi apare un mic rânjet apoi se poziționează la intrarea mea introducându-si membrul încet. A început să se miște încet mărind din ce în ce mai mult ritmul. Mii de fiori de placere îmi treceau prin tot corpul, mi-am poziționat mâinile pe spatele acestuia și am început să îl zgârii brutal. Am reușit să aud un mic mârâit din partea acestuia îndreptându-se imediat către buzele mele, începând să le maseze si muște.
S-a despărțit ușor din sărut apoi m-a tras jos din pat pozitionamdu-ma cu mâinile pe marginea acestuia. A început să mă penetreze adânc și rapid făcându-mă să gem din ce în ce mai tare. Corpul ii era complet lipit de al meu iar mâinile sale erau poziționare pe sânii mei masandu-i de zor. Presiunea era din ce în ce mai mare asa ca m-am sprijinit cu coatele de marginea patului.
Acesta și-a scos membrul din mine și s-a așezat din nou în pat.
-Este randul tău. Sa vad de ce ești în stare iubito! spune acesta rânjind.
M-am urcat pe el pozitionandu-i membrul intre picioarele mele și am început să mă mișc deasupra sa din ce în ce mai rapid gemând și făcându-l de asemenea și pe el sa geamă de placere. În scurt timp amândoi am ajuns la dulcele orgasm. M-am coborât de pe el și m-am indreptat către plicul meu care era pe undeva pe jos prin camera alături de rochia mea făcuta bucati. În scurt timp o sa trebuiască să merg la cumpărături dacă o să îmi sfâșie fiecare haina pe care o sa o am pe mine. Scot din plic o cutiuță cu anti-conceptionale și înghit doua pastilute apoi ma îndrept către pat si încep sa îl învelesc pe Jay. Parea frânt, e clar ca are nevoie de antrenament serios.
Ma îndrept către dulap și scot din acesta o cămașă de-a lui albastra ce semăna cu una de blugi apoi o iau pe mine. Mi-am îndreptat privirea către Jay care dormea dus, parea atât de dulce. Era un băiat bun, merita sa ii dau o șansă, la urma urmei ce e rău în asta?
Ma așez pe fotoliul ce se afla lângă fereastră și încep să privesc pierdută peisajul, era atât de frumos. Toate gândurile îmi zburau la James, câteva lacrimi parasindu-mi ochii.
Nu! Trebuie sa îl uit cu orice preț! Nu merita..
Hei lume, sper ca va place povestea pana acum dacă doriți să îmi dati sfaturi legate de personaje sau acțiune eu sunt deschisa la sugestii. Va mulțumesc că o urmăriti. Scuzați eventualele greșeli... Lectura plăcută! ╰(*'︶'*)╯ヾ(〃^∇^)ノ
CITEȘTI
Just sex?
RomansaNu totul e ceea ce pare a fi, nu fiecare persoana este ceea ce încearcă să fie.. Toti trebuie sa avem grija cu ceea ce o sa întâlnim..