Deschid ochii încet și îi las sa se obișnuiască cu lumina obscura din camera.. Simteam cum capul aproape ca îmi explodează, ce s-a întâmplat oare? Cum am ajuns aici? Și mult mai important, unde naiba sunt??Mă ridic încet în șezut, simteam cum întregul meu corp era de necontrolat, abea dacă puteam sa îmi mișc mâinile și picioarele. Ce luasem oare aseară? Ma simțeam de parca m-aș fi bătut în Royal Rumble și după ce am fost aruncată de 5 ori peste coarda și am fost rebagata în ring și mi-am luat 3 picioare în cap ce mi-au dat o anestezie automată. (afli multe despre wrezling cand ai un frate mai mare :)))).)
Zgomotul ușii deschizându-se m-a făcut să tresar și să ies din visele mele de wrezler profesionist. Într-o clipă în încăpere și-a făcut apariția un om îmbrăcat în haine complet negre și cu o mască ce zâmbea trist. Acesta s-a apropiat de mine. Nu știam dacă să fiu speriata sau nu. Aceasta persoana nu ma făcea să îmi fie teamă și cu toate ca era îmbrăcat asa ciudat și avea și acea masca pe fata îmi dadea un sentiment de confort fiindu-mi în preajma.
Acesta s-a așezat lângă mine punându-și o mana pe parul meu și trecându-mi-l după urechie. Îl priveam muta, ce naiba se întâmplă și mai ales cine era el și de ce ma simteam atât de în largul meu în preajma sa??
-Cine ești? întreb în șoaptă, simteam cum vocea mi se tăia încet încet.
Străinul nu a scos nici un cuvânt însă și-a ridicat încet masca lăsându-si buzele la vedere și lipindu-le imediat de ale mele. La început nu voiam sa intru în acest joc însă era ca un drog. Nu îl cunosc dar are un efect atât de mare asupra mea.. Cum se poate asa ceva.. Buzele sale continuau să le maseze pe ale mele trăgându-mă imediat într-o transa din care nu puteam sa ies. Părea totul un vis.
Mana sa s-a așezat pe gatul meu trăgându-mă mai aproape, încet încet îmi doream ca totul sa continue sa nu se termine niciodată acest moment magic. Însă nu pot face asta, nu știu cine e, ce scopuri are, ce dorește cu adevărată de la mine. Deși cu greu m-am îndepărtat de buzele lui și i-am dat jos mana.
-Spune-mi cine ești și ce dorești de la mine!
-Te iubesc și o să fi din nou a mea. îmi răspunde acesta cu o voice răgușită ce ma facea sa tremur de-a dreptul.
Cuvintele sale m-au lăsat muta, am ridicat încet mana către masca sa încercând să o dau jos însă acesta s-a îndepărtat de mine imediat, un gol în stomac mi-a apărut în momentul în care acesta a scos un pistol din teaca pe care o avea la pantaloni. Punându-l pe masa. Cum de nu am observat-o?
-Ce ai de gând să faci cu ala? O sa ma împuști? răspund eu pe un ton sarcastic încercând să îmi ascund teama.
-Știu ca îti este frica, te cunosc și nu te-ai schimbat deloc. Doar l-am dat jos pentru ca vreau sa fac asta.
Acesta a stins lampa ce producea singura lumina din camera. Rămăsesem într-un întuneric cumplit, ce voia să facă?
Dintr-o data am simțit corpul sau lipindu-se de al meu. Voiam sa îl privesc însă nu aveam cum asa ca mi-am așezat o mana încet pe chipul său, nu mai avea masca. Cine era oare? Nu am mai apucat sa gândesc nimic ca buzele sale sau lipit imediat de ale mele într-un sărut atât de dulce și totuși atât de ciudat. Aveam un sentiment atât de ciudat, de parca pierdusem ceva iar acum îl regasisem. Eram atât de fericită în sinea mea, mi-l doream atât de tare și sunt sigură că și el mă dorea pe mine.. Putea fi oare el...? Acesta m-a împins încet pe spate situându-si mâinile peste ale mele, detinea controlul complet eu nu puteam sa ma mișc sub nici o formă..
-Ma vrei? întreabă acesta cu un glas rugător așteptand sa îi răspund că da..
-Spune-mi cine ești..
-Nu ti-ai dat seama încă cine sunt? Sunt persoana care tine cel mai mult la tine, sunt persoana care te iubește nebunește, sunt persoana care te-a căutat atât de mult desi mi-ai făcut atât de mult rău. Sunt persoana care este un nimic fără tine, eu sunt persoana de care ai fugit pana acum. Ti-ai dat seama cine sunt?
Inima a inceput sa îmi bată nebunește, nu.. Nu putea fi el.. Dar el.. Nu se poate asa ceva! Am încercat să mă zbat ca sa scap din strânsoarea acestuia însă totul a fost în zadar, cum de s-a întâmplat asta? Cum!? Sigur mai e o persoana în toată chestia asta implicată și sunt sigură că imediat ce o sa scap de aici o sa îi smulg capita aia de paie din cap.. Dacă o să mai scap de aici..
-Ai făcut-o din nou, nu-i asa? Mai drogat?
-Voiam sa fiu sigur ca te voi avea însă se pare ca efectul s-a cam dus dar nu-ți face griji.
Imediat am simțit o înțepătură în brat, lichidul afrodisiac începuse să mi se plimbe prin vene. Corpul începea să îmi ceară acea placere de neconceput.. Ce puteam sa fac? Nu o sa ma mai pot opune mult timp.
-Nu mai are nici un efect pe mine! Strig eu încercând să îl fac să se îndepărteze însă era în zadar, nu avea să facă acest lucru.
-Pe bune?
În secunda următoare acesta își lipește încet buzele de gâtul meu respirând aer cald peste acesta, muscandu-mi și sugandu-mi pielea atât de fina din zona gatului. Mâinile mele strângeau cearceaful ce se afla pe pat cu atât de multă putere. Nu nu nu.. Nu pot renunța! Trebuie sa lupt cu asta!
Mâinile sale încep să îmi umble pe întregul corp provocându-mi o placere pe care nu mi-o doream. În scurt timp am ajuns sa rămân complet dezbrăcata în fata lui, nu puteam sa lupt cu acel drog decât stand nemișcată, nu voiam sa îi dau satisfacție făcand sex cu el. Dacă voia să mă violeze ca pe un om ce nu se poate mișca nu avea decât dar știu sigur că nu ar fi făcut asta. Lacrimile au început să îmi curgă pe obrajii fierbinti. Fără să-mi dau seama mainile sale au ajuns cumva pe obrajii mei simțind umezeala lacrimilor mele. Imediat s-a îndepărtat .
-Nu nu nu nu!!! începe acesta sa urle în întreaga încăpere.. Te rog nu.. Îmi pare atât de rău!
În secunda următoare am auzit ușa camerei inchizandu-se violent.. Se terminase pentru data asta.. Dar ce voi face data viitoare?...
Cine credeti ca este acest străin? Dati-vă cu părerea pana o sa pun next. Se poate sa aveți o surpriza (≧ω≦)
CITEȘTI
Just sex?
RomanceNu totul e ceea ce pare a fi, nu fiecare persoana este ceea ce încearcă să fie.. Toti trebuie sa avem grija cu ceea ce o sa întâlnim..