1. Ochi ciocolatii

315 13 2
                                    

M E L I S S A

Ziua aia a fost una din cele mai bune zile din viata mea. Inca nu imi vine sa cred ca nu mi-a adus politia pe cap la ce i-am facut. Dar totusi, a foat bestial. Chiar mi-ar fii placut sa o vad cum iese de acolo....dar tot am mici dubii....macar a iesit din acea camera ??

Au trecut 4 ani de la acest eveniment spectaculos. 4 ani in care viata mea s-a schimbat mult.

Acum, stau si mananc popcorn alaturi de Kris. Ne uitam la un film. Cu fata asta petrec fiecare minut din viata. O iubesc nespus. Are momente nebunesti in care imi place sa ma bat cu ea, dar sunt si momente cand imi fac cruce cand o vad, sau facem lucruri nebunesti impreuna.

"Liz, ti-au furat extraterestrii atentia ?" eu ce v-am zis...nebuna.

"Nu, testoasele mutant." raspund facand referire la filmul la care ne uitam.

"Sa nu te iei de Testoasele Ninja." ma ameninta ea cu gura plina.

E asa comica uneori. O iubesc.

"Si... maine... "

"Taci." o intrerup eu dandu-mi ochii peste cap. Nu vreau sa imi stric eu seara din cauza zilei de maine si asa imi vine sa mor.

Chicoteste si continua sa vizioneze filmul.

Maine ?! Ce zi credeti ca e maine !?

Yep, scoala. Incepe ultimul an de liceu, practic. Ultimul an de liceu, si primul an la noul liceu din minunatul nostru orasel, Miami.

De ce liceu nou ?! Pentru ca cineva, nu dam nume.....Eu.....impreuna cu altcineva, iar nu dam nume....Kris....Am cam facut o farsa unei profesoare si a iesit cam urat. Asa ca directoarea s-a hotarat sa ne dea afara dupa ce a vazut ca profesoara de istorie a plecat cu tot cu scaun de la ora astfel scapand de 'gemenele teroare', asa ne spuneau elevii de la fosta scoala. Am urat-o mereu pe femeia aia, asa ca, ca de sfarsit de an, m-am gandit sa ii fac o surpriza. 

Acum, cu un liceu nou, colectiv nou, profesori noi si director sau directoare noua o vom lua din nou de la capat. In fiecare an de lliceu am fost in alt liceu. Practic am fost la 4 licee, asta fiind al 5-lea. In a 9a am paruit o fata care se daduse la iubitul meu, dar paruit suna prea frumos pentru ce a patit saraca roscata. In a zecea a fost data afara, din al doilea liceu, deoarece facusem o alta farsa. In a 11a am fost exmatriculata din primul semestru deoarece am bagat in coma un baiat de a 12a. Stiu ca vi se pare dur, ca o fata de a 11a sa il bata mar pe unul mai mare, insa sa zicem ca stiu destul de bine sa ma bat, insa acel nenorocit o facuse pe Kris sa planga si naiba l-a pus sa se ia de prietena mea. Si asa am ajuns la al patrulea liceu de unde m-a dat afara directoarea din cauza farsei mele. 

Nu am prieteni datorita faptului ca in fiecare an a trebuit sa ma mut, insa o am pe Kris si imi ajunge o singura prietena care imi este alaturi in orice si cand zic orice, chiar orice. Saraca fata m-a urmat in fiecare liceu in care m-am mutat. Ea este o fata extrem de silitoare si de muncitoare, mereu cu note de 10 si cu multe activitati extracurriculare sau in folosul comunitatii. Trebuia mereu sa se transfere, ca sa fie langa mine, insa nu o facea doar pentru mine, o facea si pentru ea, deoarece este si o persoana extrem de timida care nu prea se poate apara singura, asa ca decat sa ramana singura intr-un liceu, mai bine a venit cu mine in 5 licee.  

***

Sunetul enervant al alarmei mele umple intreaga sufragerie. Razele soarelui imi intrau in ochi si ma iritau groaznic. Marai si imi deschid ochii, dar ii inchid la loc cand lumina imi intra in ei, vazand doar alb in fata ochilor. Incerc sa ma misc, dar sunt foarte amortita. Nici nu e de mirare la cum am adormit aseara. Cand mi-a revenit privirea privesc pozitia incomoda in care am putut sa dorm. Ii dau piciorul jos de pe mine prietenei mele si incerc sa ma ridic din aceasta pozitie contorsionista. Cand m-am miscat i-am deranjat somnul si lui Kris, care acum mormaie ceva numai de ea inteles.

Death LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum