Duminica dimineata
Fuck. M-a sunat agentia. Nu imi vine sa cred. Mi-au spus ca ma vor lasa in pace la scoala, mai usor in timpul saptamanii. Dar la ce te poti astepta de la Sathia ?!
Mi-au zis ca trebuie sa ma prezint astazi la 12 la ei, dar e ziua lu Ty, iar el a venit abea acum 4 ore. Am stat si m-am gandit la o solutie, dar ce mi-a venit in cap a fost o idee proasta.
"Vivi." spun serioasa. Dupa doua tonuri, mi-a raspuns.
"Jane." imi raspunde ea. Probabil este libera acum, caci in vocea ei se aude veselia.
"Maine pot veni." o anunt calm, vrand sa obtin acest lucru. Sper sa accepte.
"Maine ai scoala." imi raspunde la fel de serioasa. Toate veselia ei a disparut.
"Marti atunci." propun.
"La fel." imi raspunde. Incep sa imi pierd calmul.
"Vivi, marti sunt prezenta. Azi e ziua fratelui meu si nu pot lipsi." marai in telefon. La capatul celalalt al firului s-a facut liniste.
"Asta e a doua oara cand nu vi la timp. Stii doar care sunt regulile, Jane. Ne vedem marti." ma anunta Vivi.
Acum pot respira usurata.
E abea ora 9 dimineata iar eu nu am somn. M-am dus in bucatarie si mi-am facut o cafea neagra. M-am asezat pe unul din scune si mi-am baut cafeaua in liniste in timp ce imi butonam telefonul. Stomacul meu a scos un zgomot groaznic semn ca ii e foame, asa ca m-am dus la frigider si am cautat ceva comestibil. Tot ce am gasit a fost sa imi fac un sandvis cu cascaval si rosii. Oamenii astia mananca prea multa carne.
M-am trantit pe canapea si am dat drumul la televizor urmarind o comedie de prost gust.
Cand in camera s-a auzit un zgomot eu nu m-am stresat. Stateam cu pe burta cu mana dreapta pe jos si piciorul stang pe spatarul canapelei.
Langa canapea a aparut un blond ciufulit si cu o fata obosita.
"Doar 5 ore de somn ?!" rad de fata lui.
"Oh taci, blondo." spune si se tranteste pe canapea, punandu-mi picioarele la el in poala.
Mi-a luat telecomanda si am pufnit. Pfff...auzi la el. Dar l-am lasat sa gaseasca ceva, dar pana la urma a oprit pe un canal unde se derula un film de comedie. Alt film de comedie. Am incercat sa ma concentrez pe el, dar era asa de prost ca aproape am adormit. Chris dormea deja. Sarcul. I-am luat telecomanda si am schimbat pe ceva de actiune.
Dupa inca 2 ore s-au trezut si frumosii adormiti. Erau amandoi ca doi adolescenti dupa prima betie. Parul deranjat. Ochii putin rosii de la fumul si alcoolul care probabil era acolo, dar si de la oboseala. Erau amandoi la bustul gol, etalandu-si muschii. Trebuie sa fi oarba sa vezi ca baietii astia mai fac si sala pe langa jocurile video si cluburile pe care le frecventeaza des. Iar blugii de pe ei erau botiti. Stateam la masa si ei mancau un sandvis cu sunca, cascaval si salata, iar eu mancam dintr-un mar verde. Cand Ty a terminat de mancat l-am luat de mana si l-am dus langa usa de la intrare.
"La multi ani, fratioare. Asta e de la mine, iar asta de la tata." i-am urat si l-am imbratisat strans.
Eu i-am cumparat noul joc video care a aparut, si care si-l doreste de mult. A a ramas socat si m-a strans iar in brate. Tata, in schimb i-a oferit un set de cravate, papioane si curle. Am bufnit in ras alaturi de Ty. Chris nu stia de ce radem si a venit si a vazut cadoul lui Ty si a ras si el la fel ca noi.
***
Este ora 5 iar eu am plecat acasa. Dupa am ras, ne-am mai jucat jocuri, am cantat vesnicul 'La multi ani' si am mancat tort, am zis sa plec si eu la drum.
CITEȘTI
Death Life
AksiMelissa Miller, o fata cu un trecut ingrozitor, un prezent straniu si un viitor imprevizibil. Nu ii pasa de nimic, nimeni nu ii impune reguli, pedepsele nu le executa, iar scoala este ceva ce nu prea frecventeaza. Nu are pe nimeni cu exceptia a dou...