L I S S A
Imi simt corpul groaznic de slabit. Imi deschid ochii, insa totul in jurul meu se vede blurat. Ii deschid de mai multe ori, dar primesc acelasi rezultat. Imi ridic mana si sfarsesc prin a scrasni caci am simtit o durere imensa in brat.
Am respirat pe nari de durere si un sunet ciudat s-a auzit. Mi-am miscat maxilarul si dupa cum banuiam aveam ceva deasupra gurii. Cu teama mi-am ridicat cealalta mana, cea dreapta, insa spre surprinderea mea, nu am simtit nimic. Mi-am pipat fata si am dat de ceva injurul gurii.
Am incercat sa imi deschid iar ochii si -din nou spre surprinderea mea- am putut sa ii deschid. Insa i-am inchis la loc din cauza luminii orbitoare care mi-a intrat in ochi. Cu grija i-am deschis mai incet si mi-am mijit ochii in fata. Tot ce vedeam era alb. Alb peste tot.
Cand mi s-a obijnuit privirea cu lumina din jurul meu am putut sa disting locul in care ma aflam. Eram inchisa intre patru pereti albi si intinsa pe un pat la fel de alb.
Ugh....spitalul.
Am ghicit locul groaznic in care ma aflu si dupa masca care era la gura mea si pe care am dat-o rapid jos. Aceasta a cazut pe jos. M-am ridicat in fund si cu greu mi-am tras bratul stang dupa mine. De ce naiba ma doare in halul asta ?!
Mi-am privit bratul si deasupra cotului aveam un bandaj alb. Ce naiba am la brat ?! Si de ce sunt intr-un spital ?!
Am incercat sa imi aduc aminte ce am facut de am ajuns aici, insa nimic nu imi venea in cap, nimic. Am privit in jur si nu era nimeni prezent in camera asta, doar o noptiera si o usa, amandoua de lemn. Am privit noptiera pe care se afla colierul meu.
Mi-am pus la gat colierul cu cele doua pandantive pretioase. Mi-am privit iar bratul si o curiozitate mare m-a cuprins. Cu mana care nu avea nimic am inceput sa dau jos bandajul de pe cea care ma omora. Cand bandajul a ajuns pe pat, am vazut o cicatrice cat o moneda, iar amintirile m-au izbit brusc.
Fragmente cu rapirea lui Kris, cu mine omorandu-i pe cei doi oameni, apoi cu yachtul lui Yardis, apoi....
Apoi nu imi mai aduc aminte nimic. Mi s-a taiat firul in momentul in care am plecat de pe barca. Nici nu imi aduc aminte daca macar am ajuns pe mal, sau ce am patit de sunt la spital, sau cine m-a adus aici.
Enervata de atatea intrebari fara raspuns m-am ridicat din pat si mi-am inclatat tenesii care erau la marginea patului. M-am ridicat si mi-am privit tinuta, abia acum observand ca port costumul ala negru de inot.
Am iesit pe usa gandindu-ma inca la toate momentele dinaintea inconstientei mele. Am fost injunghiata in brat, apoi Kris a fost dusa intr-o camera dupa care....
STAI ASAAAA !!! UNDE E KRIS ??
Ajunsa in fata usii am deschis-o cu putere si am fugit pe hol fara o directie anume, insa la iesirea mea furtunoasa m-am izbit de un corp. Nu mi-a pasat si am continuat sa alerg doar doi pasi, caci o voce m-a facut sa incremenesc. M-am intors parca traznita la persoana care se uita autoritara la mine.
"Unde crezi ca te duci ??" mainile incrucisate la piept o faceau sa fie mai autoritara decat era.
"Sathia ?! Ce cauti tu aici !?" am intrebat-o pe femeia de la doi pasi distanta de mine. Cand si-a deschis gura sa zica ceva am vorbit peste ea.
"Lasa asta. Unde e Kris ?? Si cum naiba am ajuns aici?! De ce esti tu aici !? Mai sunt si altele !? Si Kris und-"
"Ajunge !!" Sathia se uita autoritara la mine. "Pe Kris am timis-o inapoi pe continent, caci tu nu mai aveai de gand sa te trezesti." m-a socat ce a zis. Am deschis gura sa zic ceva insa mi-a taiat-o cu o mana ridicata. "Nu am terminat. Tu trebuie sa te intorci inapoi in pat. Doctorul a zis ca atunci cand te trezesti vei fii foarte slabita."
CITEȘTI
Death Life
AcciónMelissa Miller, o fata cu un trecut ingrozitor, un prezent straniu si un viitor imprevizibil. Nu ii pasa de nimic, nimeni nu ii impune reguli, pedepsele nu le executa, iar scoala este ceva ce nu prea frecventeaza. Nu are pe nimeni cu exceptia a dou...