.....am vazut cum el se apropie de mine. E el. Nu l-am mai vazut de 3 ani. O Doamne !!
Picioarele mele s-au inmuiat. El se apropia de mine cu un ranjet periculos de pervers.
Eu faceam pasi mici in spate, cand el facea pasi mari spre mine.
"Lissa, iubito. De cand nu ne-am mai vazut ?! 2 ?! 3 ani ?!" spune el si ajunge in fata mea.
Eu nu eram in stare sa ma misc, sa clipesc sau sa vorbesc. Eram impietrita. El chiar e aici. Tremur din toate incheieturiile.
"Ce s-a intamplat, iubito !? Ti-a mancat pisica limba ?!" intreaba si isi indinde mana dreapta spre fata mea.
Mana lui mi-a atins obrazul stang cu mana lui aspra si mare. Caldura cu care ma atingea nu era una buna, ci una groaznic de inficosatoare.
Si-a apropiat fata de a mea si m-a sarutat. Buzele lui le framantau pe ale mele, dar eu nu puteam sa ma misc. Ii priveam ochii inchisi fara sa pot sa imi misc buzele sau sa imi inchid ochii.
"Saruta-ma." imi spune rece si ma prinde parul intr-un pumn inclestat.
Eu, de frica, mi-am inchis ochii si l-am sarutat. Buzele lui le framantau cu salbaticiune pe ale mele. Eu nu reuseam sa ma opresc din tremurat. Cand i-am simtit limba ca vrea sa intre in gura mea, l-am lasat. Tremuram efectiv de frica in bratele lui. O mana o avea in parul meu, iar cealalta imi strangea fundul cu putere. Ma abtineam sa nu icnesc de durere.
Ma bucur ca eram singuri pe hol. Cand am facut pasi in spate m-am departat de directiune, deci nu sunt sanse sa ne vada cineva.
"Mm...inca saruti bine, iubito." imi spune cand se desprinde de buzele mele. Mana lui imi strangea asa de tare fundul ca imi muscam buza de jos. El observa miscarea pe care o fac si se napusteste iar peste mine si imi strangea cealalta fesa in cealalta palma.
Dupa ce ma saruta, iar imi musca buza cu putere caci scrancesc. Dupa se apleaca spre gatul meu. Eu, neavand incotro imi aplec capul in partea stanga. Musca si imi suge pielea asa de tare ca mici lacrimi mi se aduna in ochi, dar imi ridic capul in sus si le fac sa dispara. Dupa ce termina isi trece o data limba peste viitoare vanataie. El se uita amuzat la gatul meu.
"Asta o sa fie un semn frumos, iubito." imi spune si se uita in ochii mei. Ochii lui verdi ma sperie.
"Heii." se aude o voce din spatele nostru.
Kristen a venit rapid spre noi, iar el a plecat ranjind.Dupa ce a plecat de langa mine, pur si simplu m-am prabusit in fund cu mainile pe fata. Aveam ochii deschisi si priveam intunericul provocat de palmele mele. Eram socata. Ce acuta el aici !? Au trecut 2 ani !? Cum m-a gasit ?! Ce face aici ?!
Efectiv nu ma puteam oprii din tremurat. Dar nici sa plang nu puteam. De obicei m-as fii pus jos si as fii plans ore in sir, dar acum nu pot. Practic nu pot sa plang. Nu pot sa fac sa imi iasa lacrimi din ochi. De 2 ani, de cand a intrat tata iar in viata mea nu am mai plans. Am incercat si am incercat, dar practic nu mai am lacrimi.
Am simtit doua brate subtiri cum ma ridica de jos si ma pun pe picioarele mele. Kris mi-a luat mainile de pe fata si mi-a privit fata socata.
"El era !?" ma intreaba pe un ton bland, dar vedeam ca era foarte incordata.
CITEȘTI
Death Life
AksiMelissa Miller, o fata cu un trecut ingrozitor, un prezent straniu si un viitor imprevizibil. Nu ii pasa de nimic, nimeni nu ii impune reguli, pedepsele nu le executa, iar scoala este ceva ce nu prea frecventeaza. Nu are pe nimeni cu exceptia a dou...