12. Sa inceapa distractia

133 7 1
                                    

M A T T H I A S

Zgomotul puternic al boxelor sparge linistea cu un bubuit puternic, apoi muzica incepe. Luminile colorate se aprind, iar multimea de pe pista scoate sunete de extaz. Sute de masini colorate si pline de neoane se intind pe toata pista. Persoane de toate felurile, varstele si natiile stau spreijinite de capotele masinilor ori pe langa ele. Curvele platite stau si se plimba cu doze de bere sau orice alt alcool in mana printre barbatii prezenti, iar ei se uita cu priviri dornice la ele. Unele chiar sunt 'bijuteriile' lor. Stau la bratul lor langa capota masinilor sport. In schimb noi suntem gata pentru o cursa nebuna prin oras. Cursa care are menirea de a distruge orice amenintare care ne intra in cale. Cursa pe care o ador la nebunie.

"Iaaaai." vocea mult prea incantata a lui Eathan mi-a umplut masina.

"Doamne. Cat mai stam ?! Fierb de nerabdare." vocea brunetei ne face pe toti sa radem.

"Asteptam semnalul." ne explica Ed motivul asteptarii. De parca nu stiam. Pariez ca Ed este acum in dreapta lui Ray, butonand laptopul lui cu o viteza si o indemanare de care doar el este capabil.

"Stiam si noi asta, geniule." Cole il ia peste picior pe bietul baiat.

"Atunci de ce ati mai-.... Sti ce ?! Las-o asa." Ed ofteaza si pe mine ma bufneste rasul. Ed este o persoana calma, nu l-am vazut prea des sa tipe sau sa fie nervos. De obicei el este cel care opreste inaierarile dintre noi, cel care mereu linisteste apele in casa.

Cei de pe pista sunt gata sa faca mare galagie atragand politia aici. Masinile care vor veni aici vor fii distruse, bineinteles. Noi vom agita apele in oras si vom distruge orice masina pe care o vom avea in drumul nostru. Si dupa ce ne-am asigurat ca totul este distrus, camionul incarcat va trece fara probleme prin Miami. Asa, un camion plin ochi de armament va trece foarte usor prin orasul nostru pana la destinatie.

Geamurile fumurii ale masinilor nu imi permiteau sa ii vad pe ceilalti, care erau si ei asezati in sir langa mine. Dar stiam ca sunt acolo, gata de distractie. Cinci masini negre gata de atac, cu niste soferi nebuni si cu un geniu la bord.

Am introdus cheia, iar masina mi-a tors sub mine. Sunetul asta. Parca sangele a inceput sa imi pulseze in vene, iar adrenalina sa imi circule prin tot corpul. Eram asa de nerabdator sa incep tot taraboiul asta. Adrenalina oferita de condus este singura chestie care ma mai tine in viata, pe langa drogurile pe care le mai iau din cand in cand. Sunt ceva care ma ajuta sa ma relaxez. Ceilalti sunt la fel ca mine, cu exceptia lui Ray. El nu se drogheaza, dar in schimb bea. La orice ora daca vrea, el bea. In schimb, eu nu beau alcool.

"Cine e gata de nebuneala ??" vocea groasa, dar amuzata a lui Ash s-a auzit in difuzoarele mele. Am zambit in coltul gurii si mi-am pus mainile pe volan.

Chiuiturile de bucurie din partea prietenilor mei mi-au umplut masina. Anna a tipat cel mai tare.

"Deci sa intelegca nimeni."  rasul lui a facut-o pe Anna sa scoata un sunet de nemultumire. Fata asta e asa comica, zici ca e un copil mic.

"Haide Ash astazi. Jur ca plec inainte si fac praf toti politistii." maraitul Annei nu anunta decat adevarul grait de ea.

"Asta e spiritul, bruneto." oftatul ei l-a facut sa rada.

"Acum....nimicitii." 

Si cu cuvintele rostite am calcat pe acceleratie si am plecat cu viteza de pe loc. Ceilalti nu s-au lasat mai prejos si in urmatoarea secunda erau bara la bara cu mine. Mana imi zbura pe schimbatorul de viteza, ajungand in scurt timp la 100 la ora.

"Sa inceapa distractia."

Planul era bine pus la punct, asa ca in viteza ne-a separat, acoperind tot orasul. Eu aveam partea de nord. Restul se ocupau de partile lor. Am accelerat si am inceput sa fac ture in viteza pe perimetrul meu. Lumea se opera si se holba la mine, dar nu apuca sa vada mare lucru caci zburam pe langa ei. Pe fata aveam vesnicul meu zambet nebun si satisfacut, pe care il am atunci cand conduc. Mana mea schimba rapid vitezele ajutandu-ma sa ma strecor printre masinile din oras. Ajungeam de pe o banda pe alta, depasind in viteza pe masinile care parca stateau pe loc pe langa mine.

Death LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum