THE GIRLS terus ke meja nami...
HYOLYN: hoi,kau asal sekolah dekat sini!!?? *smbil menepuk meja*
NAMI: Emm, ahj...um..ma saya yang daftarkan...so saya kena lah dengar cakap dia..
SUZY: bukan ker kau yang budak jual sayur dekat pasar tu?
Semua terkejut apabila mendengar kata-kata dari suzy...
NAMI: haah,saya dan omma saya yang menjual sayur tu...
MINZY: ehh perempuan..kau tau tak ni sekolah per! Sekolah ni tak sesuai untuk kau lah *sambil menolak kepala nami*....kau anak orang miskin and tak setanding dengan kami...kami anak orang kaya....That true guys!!
5 COOL: naee!!! Booooooo!!
EUNJI: ehh, korang tak faham bahasa ker! Kan dia dah cakap bukan dia nak pun sekolah ni tapi ahjumma dia yang suruh...korang der masalah dengan keluarga dia ker!! *sambil menarik tangan nami keluar dari kelas itu*
Skip~~
*********
Dalam tandas,
Nami sangat sedih...dia tau yang dia tak setanding diorang....adakah keji sangat ker orang miskin!?
EUNJI: nami..awak okey?
NAMI: emm,..saya okey *sambil mengelap air mata nye*
EUNJI: awak abaikan jer lah diorang yer...awak jangan takut saya ada.. :)
NAMI: Emm..okey. btw diorang tu sape yer?
EUNJI: diorang tu the girls...group yang perasan cantik..erghh -_-"
NAMI: ouh..gomawo sebab tolong saya tadi...;)
EUNJI: nae..cheonma!
●●●●●●●●●
Waktu rehat...
Nami dan eunji sedang membeli makanan di kantin...tiba-tiba kedegaran pekikkan yang menyambut sesuatu kedatangan..rupa-rupanya kingka sekolah tu..B4.
NAMI: Kenapa dengan diorang tu?
EUNJI: hemm..kalau awak nak tahu..tu lah kingka sekolah kita..B4!...setiap kali diorang lalu mana-mana sahaja mesti akan jadi macam ni...emm,tak faham lah saya diorang ni...
NAMI: ouhh...
------
Sedang mereka berborak..Tiba-tiba...B4 menuju ke meja makan nami dan eunji.
V: ehem..!
Mereka berdua terus memandang v...
JUNGKOOK: sedap makan nampak...hoi,kau nami kan? *colek tangan nami*
NAMI: nae...
JUNGKOOK: kau ikut aku sekarang*tarik tangan nami*...
NAMI: tapi..saya belum habis makan lagi..!
JUNGKOOK: cepat lah..!!! Sibuk dengan makanan dia...
Masa tu jimin and jhope tak de...cuma v dan jungkook jer sebagai wakil untuk jumpa dengan nami...
Jungkook terus menarik tangan nami sehingga sampai satu bilik...
APA YANG AKAN JADI DEKAT NAMI???
KENAPA B4 NAK JUMPA DENGAN DIA???
JENG²....hahaha XD...tunggulah chapter seterusnya...hihihi :3Vote and comment please....jgn sombong yer!
YOU ARE READING
BOY IN LUV
FanfictionSeorang yeoja yang bernama Park na mi(author).Dia seorang yang baik,sopan dan cantik.Tetapi dia di lahirkan dalam keluarga yang miskin.Dia bernasib baik dapat sambung belajar dekat KOREA HIGH SCHOOL sebabnya Ahjumma dia yang memasukkannya dalam seko...