CHAPTER 19*Kookji II*

1.6K 134 20
                                    


JUNGKOOK: sudikah awak jadi buah hati saya?*hulur bunga ros*

EUNJI: Emm...mmm..mm. Ar..rr...su...su..dii..sudiii!!!*malu*

JUNGKOOK: *terkejut* betul ke ni? Selama ni awak tak pernah terima pun saya. Tapi kenapa sekarang awak terima saya pula?

EUNJI: Saya saje je nak test awak..hihihi:3

JUNGKOOK: Jahat nya,tersiksa saya T^T..

EUNJI: Mian!...:)

JUNGKOOK: Btw jom kita keluar nak?

EUNJI: Keluar pergi mana?

JUNGKOOK: Jalan-jalan..Tengok pemandangan kat sini...

EUNJI: Tapi dah nak dekat malam ni...kita ajak jimin dan nami sekali nak?

JUNGKOOK: Tak payah lah ajak diorang...menyemak je! Kita nak sweet pun susah.

Tiba-tiba, nami dan jimin datang.

JIMIN: ohh..menyemak. Nanti kau balik KOREA sendiri, tak payah naik dengan aku. MENYEMAK JE!!

JUNGKOOK: Alorhhh....maaf kan hamba. Hamba tak bersalah! T^T

JIMIN: ahahaha! Gurau je lah.

NANJI: Ahahahahahaha!! *gelak evil*

Vhope keluar daripada biliknya.

V: Apa memekak ni!! Orang nak tidur pun tak senang... -0-

JHOPE: Tau lah korang bercouple...tak payah nak memekak sangat!! -_-"

JIMIN: Cukup-cukup lah tu tidur....semua pergi siap, malam karang kita nak kelaur makan.

JUNGKOOK: Jagi...kita pakai baju pink ea malam ni.*nada romantik*

JHOPE: kita pakai baju pink ea malam ni...*mengajuk jungkook cakap*menyampah aku dengar -..-

JUNGKOOK: Biar lah...buuuu*jelir lidah*

JIMIN: Dah-dah...sampai esok pon tak habis.

++++++++++++

Skip~~
Di restoran berdekatan dengan chalet mereka...

Nami memakai blouse berwarna light blue manakala eunji memakai blouse berwarna pink. Vhope memakai sut berwarna hitam. Jimin memakai baju sama warna macam nami,begitu juga dengan jungkook.

JIMIN: Okey, semua dah berkumpul dekat sini. Firstly, aku nak cakap terima kasih sangat-sangat jadi kawan aku. Secondly, kepada buah hati pengarang jatung ku*tunjuk nami* saya ingin awak hidup bersama saya sampai ke akhir hayat. Lastly, kepada kookji..selamat datang ke dunia bercouple! Ahahahaha...XD.
Jemput makan semua.

Mereka makan sambil berbual-bual tentang aktiviti untuk di buat esok. Tiba-tiba, kookji meminta diri untuk pulang.

JHOPE: Nak pulang ke nak ehem ehem...kalau nak ehem ehem aku nak ikut sekali boleh?

JUNGKOOK: Aku tumbok muka kau karang! Aku nak jalan-jalan dengan eunji lah...sebok nak ikut.
-_- jom jagi..tak yah layan si senget ni*tarik tangan eunji*

JIMIN: Ahahaha! Jom jagi*tarik tangan nami*

NAMI: Nak pergi mana?

JIMIN: Jom je lah ikut saya.

Tinggal lah vhope berdua di meja makan..mereka saling pandang-berpandangan, jhope melihat bibir pink v yang lembut itu. Dia mendekatkan mukanya ke arah muka v.

V: Hoii! Gay ke ape kau ni!!

JHOPE: Eh ehh ehh...sorry!!! Ternafsu pulak..

V: Takpe dah biasa dah!

JHOPE: Wei, jom kita tengok diorang buat apa nak?

V: Tak nak lah..kau nak tengok pergi arr..aku nak tunggu kawan aku datang dari langit*pandang langit*

JHOPE: kau nak tunggu siapa? Alien!! Ahahaha! Mengarut lah kau ni...

V: .....*Pandang langit*

○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○

Situasi di kookji...

EUNJI: Awak buat apa bawa saya dekat sini?

JUNGKOOK: Shutt!!

Jungkook mengusap rambut eunji perlahan. Tangan nya yang sebelah memegang pinggang eunji dan menarik badan eunji sehinggakan dia dapat merasakan badan eunji yang kecil itu. Daripada mata...jungkook turun ke bibir eunji yang basah kerana di saluti dengan lips berwarna merah.

Dia mendekatkan mukanya ke arah eunji. Dan..........

Chuppp~~~

Satu ciuman yang melekat di bibir eunji...eunji terkejut dengan perbuatan jungkook, tetapi dia tidak mengendahkannya malah melayan sahaja ciuman yang diberikan jungkook.

TBC~~~

Please vote and comment..thank you ^_*...

#KEEP CALM AND LOVE MY STORY! ^-^

BOY IN LUVWhere stories live. Discover now