Skip~~
Keesokkan harinya...Kelihatan nami yang masih lagi terbongkang di atas katil. Puan park yang daripada tadi terpekik memanggil nama nami...."Nami! Nami! Nami!...bangun. matahari dah naik,kamu masih belum bangun lagi." Teriak puan park sambil memasak.
Namin keluar daripada bilik kerana terdengar puan park berteriak....
NAMIN: Pe omma ni...menjerit tak tentu pasal.
P.PARK: Tu unnie kamu...matahari dah naik,masih lagi tak bangun-bangun!
NAMIN: Alah..biar lah dia. Ngantok sangat tu.
P.PARK: Kamu dengan unnie kamu sama je....dah pergi kejut dia. Cakap dengan dia tolong omma jual sayur dekat pasar.
NAMIN: Hemm..ye lah.
Namin melangkah ke bilik nami dengan membawa kuali dan senduk...dia tahu yang Unnie dia susah nak bangun,tu yang dia bawak kuali dengan senduk tu.
HANA...DUL..SET
Tong! Tong! Tong! Tong! Tong!"Unnie bangunnnnnnn!!!" Jerit Namin. Nami yang masih berselubung dengan selimut,terus terbangun apabila mendengar bunyi bising. "Yaa..yaa..yaa weayeo???" Kata nami dalam keadaan blur.
NAMIN: Unnie...omma suruh tolong jual sayur.
NAMI: Alorhh....Unnie penat lah.
NAMIN: Ppali bangun...matahari dah naik dah ni. Nanti takde orang datang pasar tu karang!
NAMI: Mana de matahari naik...tak terang pon!*masih blur*
NAMIN: *tarik langsir* Omo! Takde matahari pun!!!
NAMI: Hemmm...omma tipu lagi lah tu. Sekarang ni kan baru pukul 6:30 pagi.
NAMIN: Haishhhhh!!! Omma niiiii!......dah dah bangun, nanti omma bebel karang!
Nami bangun dan terus menuju ke bilik air...nak tak nak kena akur jugak lah apa yang omma suruh. Namin terus keluar daripada bilik unnie nya sambil menghentak kaki menandakan dia tidak berpuas hati dengan puan park."ommaaaaa" jerit Namin.
Di dapur....
NAMIN: Omma...omma tipu nami kan? *muncung kan bibir*
P.PARK: Tipu pe..
NAMIN: Omma cakap matahari dah naik...tapi bila Namin tengok laur,tak de pon matahari. Omma tipu namin! Hem! *mengajuk*
P.PARK: Salah Namin lah tak tengok jam...ada jam bukan nak tengok pukul berapa.
NAMIN: *tengok jam yang di belikan jimin semalam* ye lah...omma menang!
P.PARK: Tak payah nak merajok sangat. Tolong omma potong bawang. Kang lambat lak nak pergi pasar.NAMIN: Hemm...ye lah.
YOU ARE READING
BOY IN LUV
FanfictionSeorang yeoja yang bernama Park na mi(author).Dia seorang yang baik,sopan dan cantik.Tetapi dia di lahirkan dalam keluarga yang miskin.Dia bernasib baik dapat sambung belajar dekat KOREA HIGH SCHOOL sebabnya Ahjumma dia yang memasukkannya dalam seko...