NAMI: Awak nak bawa saye kemana ni??
JUNGKOOK: ikut jelah! Banyak mulut pulak...
Mereka tiba di sebuah bilik...jungkook mengetuk pintu..
JUNGKOOK: hoi,buka pintu ni..barang kau dah sampai..*sambil mengetuk pintu*
VKOOK: hahahahahaha....*gelak macam evil*
"Barang?? Apa yang diorang nak buat dekat aku...omg!! Andwae!! T_T" bisik hati nami.Jhope segera membuka pintu kelihatan jimin yang sedang bermain video game.
V: jimin... yeoja ni ker yang kau nak jumpa?
JIMIN: Nae! Bawak dia dekat sini..
V menarik tangan nami dan mendudukkan nya di atas sofa.
JIMIN: kau budak baru kan..?
NAMI: nae...
JIMIN: aku nak bagi tau 3 peraturan untuk kau...firstly kau jangan dekat dengan mana -mana namja.Secondly kau kena dengar cakap aku.Lastly YOU ARE MINE...
Terkejut ahli-ahli B4 apabila mendengar kata-kata yang keluar dari mulut jimin.Setahu diorang peraturan yang diberi untuk budak baru lain...tapi kenapa ni jauh tersasar...
JHOPE: Yahh jiminie!!! Peraturan apa yang kau bagi ni...bukan ker peraturan tu....
Belum sempat jhope menghabiskan kata-katanya...jimin menutup mulut jhope...
JIMIN: Shuttt!!! sekarang ni...aku ker kau yang bos dekat sini....
JHOPE: Yelah... →_→
Jimin mendekatkan mukanya di depan muka nami....nami segera menundukkan kepalanya kerana malu.
JIMIN: kau faham tak apa yang aku cakap tadi?
NAMI: tapi kenapa teruk sekali peraturan tu dan saya tak de apa-apa pun perhubungan dengan awak..
JIMIN: kau nak aku buang kau sekolah ker apa?
NAMI: ani...*dengan nada yang sedih*
JIMIN: sekarang ni kau boleh balik kelas...kau jangan bagi tau sapa-sapa apa yang aku cakap dengan kau tadi...arraseo!!
●●●●●●●●●
Nami terus beredar dari bilik tersebut.Pemikirannya serabut dengan kata-kata jimin."kenapa begitu sekali peraturannya...takkan lah dia suka kat aku kot...tak!tak!tak!tak mungkin.Dia kaya mana sesuai dengan aku..."bisik hati kecil nami.
Skip~~
Waktu rehat tamat...Nami masuk ke kelas lewat sedikit kerana dia pergi ke tandas...Cikgu luhan sudah pun berada di dalam kelas,dia adalah sekarang guru yang paling digeruni di dalam kelas 5 cool.Dia mengajar mata pelajaran bahasa inggeris.Nami tiba di kelas...
NAMI:annyeonghaseyo...maafkan saya sebab lambat masuk kelas..*sambil mengetuk pintu*
C.LUHAN: awak tau tak dah pukul berapa sekarang ni! Kenapa masuk kelas lambat??
NAMI: Mian...saya pergi ke tandas tadi...
C.LUHAN: awak budak baru ker..siapa nama awak?
NAMI: nae! Park nami imnida...
C.LUHAN: memandangkan awak budak baru saya maafkan...dan jangan ulangi perbuatan ni lagi....awak boleh duduk...
NAMI: gamsahamnida!!
PLEASE VOTE AND COMMENTS...hihihi.... :)
Mian kalau tak best.....
YOU ARE READING
BOY IN LUV
FanfictionSeorang yeoja yang bernama Park na mi(author).Dia seorang yang baik,sopan dan cantik.Tetapi dia di lahirkan dalam keluarga yang miskin.Dia bernasib baik dapat sambung belajar dekat KOREA HIGH SCHOOL sebabnya Ahjumma dia yang memasukkannya dalam seko...