CHAPTER 7 *bully*

2.1K 163 29
                                    

Pada hari ini, nami datang ker sekolah dengan menunggang basikal yang telah di beli oleh ahjummanya...

Flashback*

AHJUMMA: nami ya...mari sini sekejap..!

NAMI: ne! Ahjumma....

AHJUMMA: ahjumma ada belikan basikal untuk nami,nanti senang lah nami pergi balik ke sekolah...

NAMI: jinjjayeo!!*betul ker ejaan ni*

AHJUMMA: tapi ingat jaga baik-baik basikal tu...jangan bagi rosak! Dan anggap lah sebagai hadiah dari ahjumma.

NAMI: gomawo!! *peluk ahjumma*

AHJUMMA: ne! Cheonma...*balas pelukan*

End flashback*

Terpapar ke senyuman di muka nami.Dia sangat gembira sehinggakan menyanyi macam orang gila...."subete for you.....kotae nante...naku te ii subete wa..kimi no egao no naka ni aru" nami menyanyi lagu for you dari group bts.

◎●●●●●○●●●●●◎

Skip~~
Dalam kelas...

Nami terus duduk di mejanya dan membaca buku."apasal dari tadi aku tengok muka nami ehh...ada benda yang aku lupa nak bagi tau diorang ker *the girls*...! Bisik suzy.

HYOLYN: yaa!! Kau pandang apa ni? *tepuk bahu suzy*

SUZY: sakit lah!...aku tengah fikirkan sesuatu ni.haaaa!!! Dah ingat.

HYOLYN,MINZY: 0_0...apa benda?

flashback*

Masa suzy keluar dengan ommanya.Dia ternampak jimin dan nami sedang makan ais krim.Niatnya terbatal apabila...

OMMA: suzy..cepat lah masuk kereta! Kita nak pergi beli baju lagi ni.

SUZY: kejap lah omma,suzy nak jumpa kawan sekejap.

OMMA: alah...tak payah lh...dekat sekolah kan boleh jumpa...! *tarik tangan suzy masuk ke dalam kereta*

Suzy terpaksa mengikut cakap ommanya"siaplah kau nami...kau tunggu lah nanti dekat sekolah." Bisik hati kecil suzy.

end flashback*

SUZY: hah..macam tu lah ceritanya...

HYOLYN: Dia keluar dengan jimin aku....wo,berani dia!

MINZY: apa lagi..jom arr!

BOY IN LUVWhere stories live. Discover now