CHAPTER 15*FIGHT*

1.6K 141 4
                                    

Nami tiba di sekolah lewat sedikit kerana semalam dia pulang pada pukul 12:30 malam. Tapi puan park tidak memarahi nya kerana dia tahu nami keluar dengan jimin.

Sewaktu nami masuk ke kelas, semua pelajar mentertawakan nya kerana matanya yang sedikit sembab. Nami menghiraukan sahaja mereka dan terus pergi ke meja lalu meletakkan kepalanya di atas meja.

Tiba-tiba Cikgu hyuna masuk ke kelas...dan membawa pelajar baru.

EUNJI: Nami bangun lah cikgu hyuna datang..!! *tolak badan nami*

NAMI: Ish...kacau je lah.

EUNJI: Bangun lah!!....*angkat kepala nami*

NAMI: Ish..Ye lah saya bangun.


C.HYUNA: Annyeonghaseyo!

5COOL: Annyeonghaseyo...

C.HYUNA: okey semua boleh duduk...hari ini kita ada pelajar baru yang datang dari busan. Sila memperkenalkan diri...

****: Annyeonghaseyo...byun baekhyun imnida!

Semua budak perempuan terpegun dengan kehenseman baekhyun termasuk nami. "Comel nya dia...ish! Apa lah aku ni. Ingat jimin nami!* bisik nami sambil mengetuk kepala nya.

C.HYUNA: Nami...Kenapa ketuk kepala,ada masalah ke?

NAMI: Aniyo..hihi :3

C.HYUNA: Memandang kan depan meja nami kosong, baekhyun awak boleh duduk di situ.

BAEKHYUN: Gamsahamnida..

Baekhyun segera ke tempat yang di tunjukkan oleh Cikgu hyuna. Di sebelah baekhyun ialah chanyeol "si budak nerd". (Sorry kepada fan² chanyeol).

^^^^^^^^^^^

Skip,,
Waktu rehat..

EUNJI: Nami..budak baru tu comel kan!

NAMI: Eleh-..-...jimin lagi comel!

EUNJI: Ehh...awak apasal sebut nama jimin lak! Awak suka dia ea..

NAMI: Ehh...saja je nak bagi awak meluat*cover line*

EUNJI: Btw saya rasa dah jatuh cinta dengan baekhyun lah...❤

NAMI: Awak nak tau sesuatu tak! Yang sebenarnya kookie suka awak...kesian dia berapa kali dah dia cuba untuk ambil hati awak. Terima je lah dia...bagi saya kalau baekhyun dengan kookie, baik saya ambik kookie.

EUNJI: Ish saya tau lah dia suka dekat saya!..tak nak lah couple dengan dia, nanti setiap hari makan cookie jer! -..-. Mati kebuluran saya nanti.

NAMI: Apa lah awak ni...tak baik tau. Disebab kan tu je awak tak suka dia...ish..ish..ish tak patut..

EUNJI: Biar lah.. =_="

Tiba di kantin...Eunji macam biasa membelikan untuk nami, kerana Eunji tau yang nami tak suka berhimpit-himpit untuk membeli makanan. Tiba-tiba baekhyun dan chanyeol datang ke arah meja nami.

BAEKHYUN: Hai...boleh saya duduk sini?

NAMI: Emm...boleh! :)

BAEKHYUN: Gomawo!

Baekhyun dan chanyeol duduk di meja nami...semasa nami dan Eunji sebuk berbual dengan mereka, kumpulan B4 datang. Jimin yang nampak nami berbual dengan baekhyun terus pergi ke arah baekhyun dan menumbuk muka baekhyun.(berapa banyak baekhyun dah)

BAEKHYUN: Yaa!! Weayeo???

JIMIN: Kau kenapa kacau dia...kalau nak tau dia ni yeojachingu aku!! Faham!

BAEKHYUN: Aku bukan kacau dia pun!! Just nak berkawan je..

NAMI: Sudah la tu...Dia datang sini bukan kacau saya pun, nak berkawan je! *tolak badan jimin dan baekhyun*

JIMIN: Ohh...so awak nak menang kan dia lah!!!*tengking*

Berlinangan air mata nami..Dia terus pergi meninggalkan jimin dan lain-lain. Semua pelajar yang berada di situ,hanya mampu melihat dan tak berani untuk masuk campur...jimin segera mengejar nami. "Nami! Tunggu saya...saya minta maaf" Jerit jimin. Nami tidak mengendahkannya dan terus berlari ke arah bumbung sekolah. Jimin duduk di sebelah nami yang berada di tepi bumbung sekolah. Nami menangis teresak-esak.

JIMIN: Awak saya minta maaf..saya tau saya salah. Tolong maaf kan saya. *pegang tangan nami*

NAMI: *menangis* *tepis tangan jimin* *blah*

JIMIN: Nami awak nak pergi mana??

Jimin hanya duduk di situ sahaja..."arghhh!! Apa aku dah buat ni" Jerit jimin.

TBC~~

Dapat kah mereka berbaik semula...kalau nak tau tunggu chapter seterusnya.

Vote and comment!!


BOY IN LUVWhere stories live. Discover now