Tiba di bilik rawatan...
Eunji mengambil peti FIRST AID KIT dan segera merawat luka di kaki nami.Jimin hanya melihat sahaja,ikutkan hatinya mahu sahaja dia memeluk nami yang meraung kesakitan.*sakit tu...cuba korang bayangkn,korang tengah lari pastu orang sadung kaki korang. T^T*
JIMIN: eunji...awak boleh balik kelas.Biar saya jaga nami.
EUNJI: arr...ouh okey.
JIMIN: jangan lupa bagi tau cikgu tentang benda ni...Nanti dia ingat kan aku dan nami ponteng pula..
EUNJI: emm...baiklah! Saya pergi dulu.
Tinggallah nami dan jimin disitu...sayu hati jimin apabila memandang nami yang sedang tidur.
●○●○●
○●○●○●○●○beberapa jam kemudian~~
Nami terbangun dari tidur,dia melihat jimin yang sedang tidur disisinya.Dia mengejutkan jimin kerana tekaknya berasa haus.
NAMI: awak...awak..bangun.
JIMIN: emm...yer..awak nak pape ker?
NAMI: boleh awak amik kan saya air?
Jimin segera bangun dan mengambilkan nami air yang berada di atas meja.Nami pelik melihat kesopanan yang terpancar dari hati jimin."haritu bukan dia panggil kau aku jer ker? Apahal awak saya pulak ni..." bisik hati nami.Jimin menghulurkan segelas air kepada nami.
JIMIN: Haritu saya dengar..awak der jual sayur dengan omma awak dekat pasar...betulker?
NAMI: ne! Awak nak beli ker? *saja gurau*
JIMIN: haha...tak de lah.pandai awak buat lawak..
Pertama kali nami melihat jimin gelak sebelum ni muka nya asik masam sahaja...
JIMIN: Maaf kalau saya tanye...macam mana awak boleh masuk sekolah ni..?
NAMI: Segala pembayaran dan keperluan semua di tanggung oleh ahjumma saya...Dia nak saya belajar dan tak nak saya pada umur macam ni dah perlu bekerja.Dia memang seorang yang baik hati.Saya tak mahu hampakannya dan saya berazam untuk belajar bersungguh-sungguh....
JIMIN: ouhh...prihatin betul ahjumma awak...btw fighting!!!
◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
Skip~~
Waktu balik~~~Eunji membantu nami manakala B4 berada di belakang.Driver jimin sudah menunggu...
JIMIN: nami awak balik jalan kaki ker?
NAMI: Ne!
JIMIN: nak saya hantarkan?
JHOPE: V yaa!! Tengok si jimin tu....haritu kau aku,sekarang ni awak saya pulak hahahahaha!!! BOY IN LUV betul lah si jimin ni...
V,JK,Jh: hahhaahahha!!! *gelak evil*
JIMIN: korang boleh diam tak...suka hati akulah.And lagi satu memang aku sekarang ni BOY IN LUV pun...eunji meh saya papah nami.
NAMI: eh tak pe la jimin...saya boleh balik dengan eunji...
JIMIN: Kaki awak belum baik lagi tu...tak kan lah awak nak balik dengan eunji..eunji tu kan balik jalan kaki...!
EUNJI: betul kata jimin...
Nami akur dengan kehendak jimin...Dia pun pulang dengan menaiki kereta jimin.
TBC!!
NAK TAU APA YANG BERLAKU SELEPAS INI?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TUNGGULAH CHAPTER SETERUSNYA...hihihi :)VOTE AND COMMENT PLEASE
[=_="] mian kalau tak best..author ketandusan idea[●*^*●]↑
← → 0_0 author gila kejap...
↓
YOU ARE READING
BOY IN LUV
FanfictionSeorang yeoja yang bernama Park na mi(author).Dia seorang yang baik,sopan dan cantik.Tetapi dia di lahirkan dalam keluarga yang miskin.Dia bernasib baik dapat sambung belajar dekat KOREA HIGH SCHOOL sebabnya Ahjumma dia yang memasukkannya dalam seko...