KRING~~~
Waktu rehat...Apabila nami dan eunji masuk sahaja dalam kantin,semua memandangnya...Fikiran nami mengatakan,"mungkin pasal yang tadi kot".
BUUKK!!!
"Awww!!!" Jerit nami.Nami jatuh akibat terpijak kulit pisang yang bersepah.Berlerai tawa pelajar-pelajar yang berada di situ. Nami menahan malu,dia terus bangun dan segera ke meja makan.Mukanya merah padam!
EUNJI: awak okey?
NAMI: saya okey jer!
EUNJI: nak saya belikan makanan untuk awak?
NAMI: boleh jugak!! Gomawo.. :)
EUNJI: Cheonma! ;)
Eunji terus meninggalkan nami dan membeli makanan.Tiba-tiba...kedegaran pekikan yang memanggil sesuatu!."Emm....B4 lah tu ~_~" kata nami seorang diri.B4 terus meluru ke arah tempat duduk nami....
JIMIN: hai!!
NAMI: Hai!
JIMIN: boleh kitaorang duduk sini?
NAMI: boleh jer! *malu-malu kucing*
Beberapa minit kemudian....eunji datang dengan membawa makanan.
EUNJI: Yaa nami! Asal awak ajak diorang makan dekat sini?
NAMI: tak pe lah... :)
EUNJI: abes saya nak duduk mana?*MERAJOK*
JUNGKOOK: alolo! Comel nya dia merajuk.Tak pe..meh sini duduk dekat jungkook..*sambil menepuk peha*
EUNJI: yaa jungkookie!! Bangun aku nak duduk dekat situ.*tarik baju jungkook*
Mereka hanya melihat sahaja telatah jungkook dan eunji.Sebenarnya jungkook suka dekat eunji,berkali-kali dia cuba untuk beritahu eunji..tapi Eunji tak layan.*kesian kookie*. Jimin yang duduk dekat sebelah nami hanya melihat nami makan...blushing nami di buat nya.
JIMIN: Nami...aaa *ngangga mulut*
NAMI: *bertambah blushing nya*
V: jimin kau tengok muka dia...merah gile!
JIMIN: hahahah....nami saya gurau je! :)
JHOPE: jimin,bagi tau lah cepat!!
JIMIN: bagi tau per!
JHOPE: aduh! Kau ni banyak makan semut betul lah...hal yang kita bincang tadi lah -_-
JIMIN: ohh! Okey sekarang ni kitaorang bincang nak pergi hawaii masa cuti panjang nanti.Korang nak ikut?
YOU ARE READING
BOY IN LUV
FanfictionSeorang yeoja yang bernama Park na mi(author).Dia seorang yang baik,sopan dan cantik.Tetapi dia di lahirkan dalam keluarga yang miskin.Dia bernasib baik dapat sambung belajar dekat KOREA HIGH SCHOOL sebabnya Ahjumma dia yang memasukkannya dalam seko...