CHAPTER 21*Baby i'm so sorry*

1.5K 115 10
                                    

Hari ini adalah hari terakhir mereka berada di hawaii dan pada hari esok,mereka akan bertolak ke korea pada waktu petang.

B4 sedang melepak di tepi pantai kecuali jungkook dan eunji berdating di bawak pokok. Nami pula berada di dalam bilik sedang tidur kerana kepenatan.

Tiba-tiba, datang sekumpulan wanita mat salih lalu di depan mereka yang hanya berpakaian bikini sahaja.

JHOPE: Wooooo!!! Hot siot...

V: Hot memang hot...tapi aku masih bersedih kerana aku tak jumpa kawan aku lagiiiii!!! T^T

JHOPE: Kau tak habis-habis dengan kawan kau. Kan aku dah cakap alien tak wujud! Ishh...degil betul.

V: Wujud!..tak caya tanya readers.

JHOPE: Arghh...daripada aku layan kau, baik aku layan mat salih tu. Hei girls,wait!!

V: -_-"

Apabila mendengar suara jhope berteriak memanggil wanita itu. Sekumpulan wanita itu segera datang menghampiri mereka.

(W=WANITA)

W1: Hey boys! What do u want?

W2: Do u want me..(gedik je-_-..tampo karang)

JHOPE: Yes! I want u....eh! No no no. Joke.*tayang gigi*

V: hellow! I'm kim teahyung. U can call me v. Nice to meet you.

W: hello..Nice to meet u too!

JHOPE: I'm jhope*peluk w1*

V: Dah kenapa kau ni?? Peluk-peluk bagai...

JHOPE: Salam perkenalan..:)

W2: Hye cutie! What is your name?*cubit pipi jimin*

JIMIN: Ohh...my name is park jimin.

Tiba-tiba wanita tersebut terus memeluk jimin..."wow! Aku nak jugak!* kata jhope. Lama juga lah diorang berpeluk...tetapi wanita itu bukan sahaja memeluk malah mencium pipi jimin yang lembut itu.(oh shit!!). Eunji yang melihat reaksi wanita itu terkejut..."ini kalau nami nampak..memang habis lah." Kata Eunji kepada jungkook.

Sedar tak sedar, nami sudah pun berada tidak jauh dari mereka. Jungkook merasakan ada orang yang berada di belakang. "Nami!" Kata jungkook terkejut.

Jimin yang terkejut mendengar nama nami...terus dia menolak wanita itu sehingga jatuh. "What the f***" kata wanita itu dan berlalu pergi. Mata nami sudah di penuhi linangan air mata dan tunggu sahaja untuk mengalir. Satu demi satu air mata nami jatuh ke pasir apabila dia melihat perbuatan jimin sebentar tadi.

Eunji segera mendapat kan nami, dia memegang bahu nami tetapi ditolak. Nami segera berlari anak meninggalkan tempat itu.

JIMIN: Jagi tunggu!! *jerit jimin*

V: Ayokkk!! Nami mengajuk...ayokkk!!

JIMIN: Kau diam lah!!...ini semua korang punya pasal.*blah*

EUNJI: Apa lah korang ni...yang korang gatal sangat nak panggil mat salih tu kenapa?

V: Ehh...bukan aku yang panggil. Jhope!

JHOPE: Wah..wah..wah! So dalam hal ni aku lah yang salah!!!

V: Memang pun..

JHOPE: Ehh bukan salah aku tau, salah jimin arr!!..yang muka dia comel sangat tu kenapa,kan dah kena kiss.

EUNJI: Dah muka dia macam tu...nak buat macam mana-_-"

JUNGKOOK: Tak payah nak bertekak kat sini,sampai malam pun tak habis. So sekarang ni,kita kena sama-sama cari jalan penyelesaian untuk rapat kan hubungan mereka balik.

EUNJI: Hemm...betul tu!!

V: Asal kita lak! Jhope lah yang kena selesaikan sendiri..-_-

JHOPE: Hek eleh....dia pun layan tadiii!!!! Tak sedaw diri.

JUNGKOOK: Dah la tu!!! Macam anjing dengan kucing lah korang ni! Dah jom balik chalet, dah nak malam dah...(bape banyak "dah" lah:3)

●◎●◎●◎●◎●◎●◎●◎●◎

Di bilik nanji...

Kelihatan nami yang sedang menangis teresak-esak sehinggakan matanya merah dan bengkak. Eunji menghampiri katil nami...

EUNJI: Dah lah tu nami...tak guna awak nangis macam ni. Baik awak selesai kan dengan cara elok.

NAMI: Sudah lah...awak pun sama kan!! *tutup muka dengan bantal*

EUNJI: Hemm...*geleng kepala*

~~~~~

Di bilik jikook pula...

KOOKIE: Kau tak payah risau sangat lah...nanti kitaorang tolong kau.

JIMIN: Dah tak guna lah korang tolong aku lagi!

KOOKIE: Walau macam mana pun..kitaorang tetap satukan kau dengan nami semula.

"Baby i'm so sorry! :'(* kata jimin dalam hati.

TBC~~

Setelah sekian lama author tak update..btw sorry sebab author busy dengan sekolah. Maklum lah dah naik form 4 kena belajar keras sikit untuk spm kan.

Vote and comment ea! :)
GOMAWO!! Flying kiss for u







BOY IN LUVWhere stories live. Discover now