NAMI POV
Aku membuka mata. Aku lihat ramai yang berada di sisi ku. Aku terasa bahagian badan belakang ku sangat sakit sekali. Aku memandang di sekeliling...di manakah aku berada sekarang??? Aku cuba membuka mata tetapi cahaya di situ sangat terang. Aku cuba dan cuba...dan akhirnya mata ku boleh membuka dengan sepenuhnya.
END POV
Jimin merasakan tangan nami bergerak. Dia melihat mata nami sudah pun terbuka...dia terus bangun dan segera memanggil doktor. Semua yang berada di dalam bilik itu segera keluar kerana doktor sedang merawat nami.
Riak muka jimin sangat gembira apabila doktor memberitahu bahawa nami sudah pun pulih daripada tembakan itu. Tetapi buat masa sekarang nami harus berehat buat sementara waktu.
Jimin terus ke arah nami.
JIMIN: Jagi!
NAMI: Yeobo...mana omma?
Sebaik sahaja nami memanggil nama omma nya, puan park segera mendapat kan nami.
P.PARK: Nami....anak omma! *peluk nami*
NAMI: Omma....*menangis* *balas pelukan puan park*
P.PARK: Nami okey??
NAMI: Nami okey je...cuma badan belakang nami sakit sedikit. Omma...apa yang terjadi dekat penculik tu??
P.PARK: Mereka semua sudah pun kena tangkap dengan polis.
Tiba-tiba jhope mencelah....
JHOPE: Diorang dah kena tangkap dah nami...tak sangka baekhyun dan the girls perangai macam tu sekali. Padan muka diorang! Eiii geraammmmm nyee...
KOOKIE: Eh dah dah lah tu...benda dah lepas kan. Tak payah nak emo sangat!
Berderai tawa mereka. Jhope hanya menutup muka menahan malu.
+-+-+-+-+-+++-+-+-+-
Pada pukul 7:30 malam...
Omma dan appa jimin sudah pun pulang...begitu juga omma nami. Mereka balik bersama kerana omma nami duduk di rumah omma jimin sementara....(bape banyak omma dahhh:3)
Sementara itu, Namin yang sedang membaca majalah yang telah tersedia di situ. V yang daripada tadi memandang Namin tidak kelip-kelip....
JHOPE: Hoii*tepuk bahu v* kau tengok apa ar??
V: Mana tengok sapa-sapa...
JHOPE: Elehh kau tengok Namin kan??
V: Mana ada!
JHOPE: Alahh..mengaku je lah.
V: Memang pun..asal kau jeles?
JHOPE: Kau suka dia kan?
V: Mana ada....
YOU ARE READING
BOY IN LUV
FanfictionSeorang yeoja yang bernama Park na mi(author).Dia seorang yang baik,sopan dan cantik.Tetapi dia di lahirkan dalam keluarga yang miskin.Dia bernasib baik dapat sambung belajar dekat KOREA HIGH SCHOOL sebabnya Ahjumma dia yang memasukkannya dalam seko...