Sper sa va placa:)
CAPITOLUL 1:
Peste 8 luni:
Timpul trecuse la fel de repede ca o adiere scurta de vant.Amintirile nuntii noastre erau inca vii in memoria noastra.Imediat dupa nunta ne mutasem intr-o casa noua si mai spatioasa decat cea anterioara.Livingul era decorat in culori calde si primitoare.Harry e un impatimit al artei asa ca pe fiecare perete se afla cel putin un tablou cu diferite tematici dragute.
Camera lui Darcy era deja decorata.Am avut parte de momente amuzante mai ales cand am mers sa ii cumparam hainutele.Pe interiorul patutului roz cu bare din lemn se afla o imagine cu Cindarella si deasupra erau agatate niste cerculete colorate insotite de stelute stralucitoare.
Harry alesese fluturasii prinsi pe perdea in timp ce eu alesesem funditele care impreuna se potriveau minunat.Obisnuiam sa prind fundite si pe perdeaua din sufragerie dar de fiecare data cand ma intorceam nu mai eram acolo si Harry ma privea mereu la fel de nevinovat ceea ce imi provoca un zambet pe chip.
O mobila micuta era impinsa in peretele roz.Langa ea statea o masuta cu sertarase pline cu jucarii si pe masuta trona o coronita de printesa.Camera noastra si celelalte erau la fel de frumos decorate dar preferata noastra era cu siguranta si cea a lui Darcy.
Dupa mutarea in casa noua urmase botezul micutei Darcy Anabelle.Nasii ei au fost Lou si Tom.In timpul slujbei de botez Lux o privea pe mama ei si nu intelegea de ce tine in brate alt bebelus in brate.La sfarsitul slujbei cand stateam cu Harry pe o bancuta,Lux a venit si a mangaiat-o pe manuta apoi i-a dat un pupic pe crestetul capului.Dupa petrecere,Darcy a revenit la asistenta ei sociala care urma sa mai aiba grija de ea pana cand noi voi primi permisiunea sa o luam acasa.
A urmat o luna de vacanta cu Harry in Hawaii.Temperaturi ridicate,apa,plaja si cumparaturi am fost principalele activitati de acolo.
Urmatorul eveniment de pe lista a fost ziua mea de nastere.Implinisem 20 de ani si ma simtisem implinita.Ma trezisem cu un buchet de 20 de trandafiri rosii si sesizasem ca trandafirul din mijloc avea atasat pe fiecare petala pietricele in forma de inima.Nu uitasem nici de lantisorul cu o poveste speciala pe care Harry mi-l daruise in aceasi zi in restaurantul inchiriat pentru noi 2.Lantisor pe care il purtam cu placere.
Am bifat imaginar fiecare eveniment major din cele 8 luni ale noastre de casnicie si am coborat scarile inspirand mirosul de brad natural aflat in living.Intodeauna iubisem dimineata din ajunul Craciunului si de data asta aveam cateva motive sa il ador si mai mult.Un ''Merry Christmas''cu luminite era agatat la usa de la intrare.M-am lasat pe canapea aflata chiar in fata bradului inalt.
-Harry,beteala rosie cu argintiu e cea mai potrivita,spusesem eu cand ne contraziceam pe tema impodobirii bradului.
-Emma,adu-mi te rog un scaun ca sa pun steluta din varf.
Ma conformasem venind inapoi cu un scaun de bucatarie.
-Esti sigura ca poti sa tii scaunul?spusese el in timp ce deja isi lasa greutatea de pe un picior pe scaun.
-Bineinteles ca sunt capabila de asta.
Am chicotit imediat ce isi pusese si celalalt picior si eu incepusem sa misc scaunul.
-Emma?
Am revenit de la amintirile de aseara direct la realitate cand i-am auzit vocea lui Harry si m-am intors vazandu-l coborand scarile in timp ce isi incheia nasturii camasei albe proaspat calcate.
Mi-am trecut mainile prin parul lui proaspat dat cu putin gel si i-am aplicat un sarut usor pe buze.
-Esti pregatita sa mergem sa o luam pe Darcy?l-am auzit in timp ce isi scotea cheile de la masina din buzunarul din spate al blugilor lui stramti.
-Mai pregatita ca niciodata.Mergem?
-Bineinteles.
Mi-am incaltat UGG-urile mele preferate si extrem de calduroase in timp ce Harry isi incheia fermoarul gecii lui albastre inchis.Mi-am impletit degetele cu ale lui si am pornit la drum pentru a semna niste documente necesare.
''Felicitari!Ati devenit oficial parintii unei fetite minunate care datorita dumneavoastra are acum parte de o familie''.
Am realizat vag cuvintele spuse de doamna din fata noastra imediat dupa ce am semnat documentele numeroase.
''Asistenta ei sociala va va vizita periodic pentru a se asigura ca micuta traieste intr-un mediu linistit.Asta e legea si noi trebuie sa ne supunem''
-Multumim mult,a spus Harry in timp ce paraseam incaperea.
Din perspectiva lui Harry:
Emma s-a oferit sa conduca si am decis sa ii fac pe plac mutandu-ma eu pe scaunul pasagerului.Asta mi-a permis sa vad mai bine ce se intampla afara.Fiecare coltisor al orasului parea sa aiba macar o mica decoratiune.Vedeam pe strazi parinti grabiti spre centrele comerciale sau deja cu plase de cadouri in maini.
Peste 15 minute masina a parcat in fata casei pe care o vizitasem cu Emma de mai multe ori.Imediat ce am deschis usa am vazut-o pe Darcy stand in fund pe o canapea ajutata de niste perne si i-am facut cu mana.
-Ati venit dupa ea? a spus doamna din fata noastra zambind destul de trist.
Emma s-a apropiat de ea si a imbratisat-o.
-Da,dar dar puteti sa va petreceti Craciunul la noi.Nu vrem sa va lasam singura chiar acum.
-Nu va faceti griji.Fata mea trebuie sa soseasca peste cateva ore.Voi fi bine.
Am imbratisat-o si eu apoi am luat-o pe Darcy in brate.
-Va asteptam la noi.Sunt sigura ca Darcy va iubeste,a spus Emma in timp ce ieseam pe usa.
Am continuat sa o tin pe Darcy in brate apoi i-am dat-o Emmei cand am pornit masina.Darcy s-a cuibarit imediat la pieptul ei si i-a mangaiat parul lung.
-Cred ca te place.
-Cred ca da.
Am fugit inainte pentru a deschida usa.
-Bun venit acasa Darcy!am spus eu in timp ce o mutam la mine in brate.
Am inaintat prin incapere pana langa brat si Darcy si-a intins manuta spre beculete.
Din perspectiva Emmei:
-Emma,hai sa facem o poza langa brad.Vreau sa o pun pe Twitter,l-am auzit pe Harry cand scotoceam prin gentuta in incercarea de a gasi un biberon.
-Harry,esti sigur ca e bine?A trebuit mult timp pana cand fanele trupei au acceptat totul.Poate nu vor fi prea incantate de poza si vreau doar o viata linistita.
-Nu va fi asa.Ai incredere in mine.
Am lasat biberonul pe mana si am mers langa brad unde se af;au Harry si Darcy.
-Zambitiii!l-am auzit pe Harry cand mai erau doar 3 secunde pana cand poza urma sa se faca.
-Cea mai buna poza din viata mea,a spus Harry incantat imediat dupa ce a pus poza pe Twitter.
Si-a trantit telefonul pe masa apoi s-a asezat pe canapea langa mine si Darcy care statea la mijloc si isi muta privirea de la mine la Harry.
YOU ARE READING
Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei Styles
FanfictionSa faci o facultate si in acelasi timp sa cresti si un copil poate fi complicat pentru Emma mai ales cand sotul ei e un cantaret celebru cu timp limitat.Totusi Harry incearca sa isi faca timp si pentru micuta Darcy Anabelle dar esueaza cam mult la c...