Capitolul 8

2K 150 14
                                    

:)

Am baut tot lichidul din pahar dintr-o singura inghititura si am simtit imediat o arsura puternica in gat.Am incercat sa maschez asta dar era o senzatie prea neplacuta asa ca am strambat din nas dar am mai acceptat inca un pahar.

-Nu iti place tequilla?Sa stii ca se spune ca dupa mai putin de 5 pahare ai sanse mari sa fi gasit pe mese sau sub mese.Depinde,a spus el incepand sa rada.

Am incercat sa fac si eu acelasi lucru si eram aproape sigura ca am reusit.Am facut cativa pasi si m-am asezat la baza scarilor.Collin a venit langa mine chiar daca nu l-am chemat dar oricum putina comapanie nu strica nimanui.

-Nu prea imi place ca sunt nevoit sa tip ca sa ne intelegem in galagia asta.Vrei sa mergem sus sa mai povestim?

Ar fi trebuit sa ii spun ca sunt casatorita si am un copil dar am acceptat pentru ca preferam sa povestesc cu cineva decat sa stau si sa beau in continuare.

Mi-am dat jos pantofii si i-am luat in mana in timp ce cu cealalta mana m-am sprijinit de balustrada din lemn care imi era de mare ajutor.Collin parea sa stie foarte bine casa lui Jes si cred ca avea dreptate cand spunea ca tequilla e prea puternica si simteam ca in cazul meu e de doua ori mai puternica pentru ca nu obisnuiam sa beau mai mult de un pahar de vin pe luna.

Am intrat in a 3-a camera din rand.Camera era invaluita intr-un intuneric profund.Collin a aprins lumina si totul a devenit mai clar.Parea sa fie camera lui Jes dar nu eram sigura.Postere cu diferite artisti erau lipite pe fiecare din cei 4 pereti ai camerei.M-am trantit pe frumosul pat cu baldachin si am simtit imediat matasea rece pe spatele meu pe jumatate gol.

M-am ridicat abia cand am realizat ca nu era patul meu.Am inceput sa rad si m-am aplecat sa aranjez la loc lenjeria de culoarea piersicii.

Mainile lui mi-au inconjurat talia si am incercat sa ma intorc dar nu am reusit.Am inceput sa rad si mi-am lasat capul pe spate cand mici saruturi placute mi-au fost lasate pe gat.

Mainile lui au urcat pe umerii mei si au coborat din nou pe fermoarul rochiei mele.M-am lasat prada placerii combinate cu bautura si am lasat bretelele rochiei sa cada.Rochia a cazut la picioarele mele si a redus stransoarea astfel incat am reusit sa ma intorc.Buzele lui fierbinti le-au intalnit pe ale mele intr-un sarut pasional.M-am grabit sa ii trag peste cap tricoul alb.

Am alunecat din nou pe lenjeria de matase in timp ce mainile lui se plimbau pe bratele mele.Mi-am auzit telefonul din geanta plic neagra si mi-am intins mana sa il scot din geanta in timp ce saruturi umede erau lasate pe bratele mele.

Am raspuns din reflex asa cum faceam intodeauna si am ras chiar daca nu aveam nici un motiv.Telefonul mi-a fost indepartat de catre mana lui Collin.

-Ma inebunesti Emma, a spus el cuprins de placere.

-Emma,unde esti?Cine e langa tine?

Vocea lui Harry m-a trezit la realitate.Ma simteam ca si cum cineva ar fi turnat o galeata plina cu apa rece pe mine.L-am impins pe Collin de pe mine si am apasat pe toate butoanele pana cand am reusit sa inchid telefonul.

-Ce e in neregula cu tine Emma?Doar ne simteam bine.

-Ce e in neregula cu mine?Am un sot caruia va trebui sa ii dau explicatii maine.Ti se pare putin?

Mi-am tras mai repede rochia si mi-am pus pantofii in picioare in doar cateva secunde.Mi-am insfacat geanta de pe pat si am iesit din camera.

Am coborat scarile impleticindu-mi picioarele si am fost recunoscatoare ca nu am cazut.M-am izbit de Jes si ea m-a privit oferindu-mi un zambesc scurt.

-Em' nu l-am vazut pe iubitul meu Collin.Nu l-am mai vazut de ceva timp si vreau sa danseze cu mine.

-Collin?Collin e iubitul tau?am spus eu nereusind sa imi ascund surprinderea.

-Da.Il cunosti?

-Nu.Nu cred.

Am fugit din incapere si am intalnit aerul rece de afara.M-am asezat pe un bustean din curtea lui Jes si am asteptat taxiul care urma sa ma duca acasa pentru ca nu puteam sa conduc in starea asta.

Ma simteam groaznic.Cum am putut sa ii fac asta lui Harry dupa ce tot eu i-am reprosat faptul ca s-a sarut cu alta fata?Ce aveam sa ii spun maine cand il voi vedea?

Cand am ajuns acasa am facut un dus scurt si m-am pus in pat.Tot ce se intamplase acum mai putin de o ora era puternic intiparit in memoria mea si nu imi dadea posibilitatea sa ma odihnesc.

A doua zi de dimineata aveam o durere groaznica de cap chiar daca nu bausem mult.Am profitat ca era weekend si am lenevit in pat pana la amiaza apoi am fost sa imi aduc masina din fata casei lui Jes si am plecat la aeroport.

Pe durata zborului m-am gandit la ce as putea sa ii spun lui Harry dar probabil ca deja intelesese tot.M-am asteptat sa il vad in aeroport cu Darcy dar nu era acolo si asta era primul semn rau.

M-am indreptat spre acelasi hotel dar mi s-a spus ca Harry a iesit.Unde ar fi putut sa mearga la ora asta?Am gasit-o pe Darcy jucandu-se cu Lou.

Lou a sarit sa ma imbratisese si i-am multumit in gand lui Harry ca a decis sa nu ii spuna nimic.Am pupat-o pe Darcy si am adus-o cu mine in camera lui Harry.Peste aproape 2 ore usa s-a trantit de perete.Era deja intuneric afara si Darcy a adormit in bratele mele dupa o sesiune de joaca cu papusile.Harry s-a sprijinit de perete de mai multe ori in drumul spre pat si trebuia sa recunosc ca nu il mai vazusem niciodata in starea asta.Nici macar la ziua lui.

Am dus-o inapoi pe Darcy in camera lui Lou pentru ca stiam ca voi avea o discutie cu Harry.Inima imi batea cu putere.Privirea lui Harry era plina de furie si simteam pentru prima oara ca imi este frica de el.

Mi-am lipit spatele de peretele din cea mai indepartata parte a camerei si mi-am coborat privirea vazandu-i fiecare pas pe care il face spre mine.

In scurt timp si-a lipt corpul de al meu si mi-a prins incheieturile puternic excluzand orice sansa de a reusit sa scap.

-O sa o faci si cu mine pentru ca sunt beat? a spus el mai mult intr-o soapta.

-Nu am vrut.Harry imi pare rau.

Printr-o miscare rapida m-a tras de incheieturile mainilor si m-a trantit pe pat genunchii lui fiind acum de o parte si de alta a soldurilor mele tinandu-mi incheieturile mai strans decat inainte.

-De cate ori ai facut-o cu el in zilele astea in care doar ai pretins ca esti racita?

Ii puteam simtii respiratia fierbinte cu iz de bautura de pe chipul meu.

-Chiar am fost racita crede-ma,am spus eu pe un ton disperat.

Dupa privirea lui mi-am dat imediat seama ca nu ma crede si nici nu il condamnam.Totul se potrivea in asa fel incat sa para ca eu chiar minteam.O lacrimi mi-a alunecat pe obraz cand a marit puterea mainilor lui pe incheieturile mele.

-Imi faci rau Harry!

Am profitat de un moment de slabiciune si l-am impins cu toata forta apoi am fugit din camera.

Am luat-o pe Darcy si am imbratisat-o pe Lou.M-am oprit pret de cateva secunde in fata usii camerei in care se afla Harry.Imi doream mai mult ca orice sa isi ia la revedere de la mine si de la Darcy dar in starea in care se afla nu era posibil.Am continuat sa merg si am sperat ca nu ma voi intalni pe hol cu cineva pe care il cunosteam.

 Capitolul urmator il pun la +30 voturi:).

 Am uitat sa adaug si la +200 de cititori ca sa am timp sa il scriu:).

Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei StylesWhere stories live. Discover now