Capitolul 9

2K 130 26
                                    

Pentru ca s-au strans +30 voturi si +200 de cititori am decis sa pun capitolul mai repede decat de obicei.Urmatorul capitol il pun la +40 voturi si +200 de cititori.Sper sa va placa si lectura placuta:) x

Din fericire nu m-am intalnit cu nimeni pe hol.I-am oferit un zambet fortat femeii care statea plictisita la receptie si am iesit.Am prins cativa fulgi de zapada in palma si i-am privit cum se topesc la lumina felinarelor.

Cand in sfarsit am ajuns acasa era deja aproape ora 9.I-am dat lui Darcy deja obisnuita ei sticla cu lapte de seara si a adormit in scurt timp.

Am luat ce am gasit prin frigider si am pregatit rapid ceva de mancare si pentru mine apoi m-am uitat la un film la televizorul din living.

Cand m-am ridicat de pe canapea am realizat ca era deja miezul noptii.Am decis sa merg la culcare chiar daca era sambata seara si probabil toate fetele de varsta mea erau acum abia la inceputul unor petrecerei.Mi-am promis ca voi evita petrecerile si mai ales bautura si mai mult ca sigur voi reusi sa ma timp de promisiune.

A doua zi dimineata am decis sa profit de ultima mea zi de weekend si am lenevit impreuna cu Darcy in pat.

''Imi pare rau pentru aseara.Nu am vrut sa iti fac rau si imi pare rau ca nu am reusit sa imi iau la revedere de la voi doua inainte sa plecati.Ma ierti? x ''

Mesajul de la Harry se afla inca de la ora 10 in telefonul meu dar abia acum il observasem.Totusi am decis sa nu ii raspund.Inca puteam sa vad clar privirea lui plina de furie si inca simteam puterea cu care mi-a imobilizat incheieturile.

Unde era baiatul ala dulce care venea acasa in Holmes Chapel si care tipa de bucurie cand Anne ii spunea ca i-a pregatit prajitura de ciocolata preferata?

Am incercat sa imi elimin toate gandurile din minte si m-am ridicat din pat chiar daca mi-as fi dorit sa mai stau.Am profitat ca Darcy era captivata de unul din desenele animate care se difuza si am mers sa fac un dus rapid.

Am coborat la bucatarie si am ras 2 mere apoi am zdrobit niste biscuiti intr-un castron si pentru mine am facut o cafea.

Dupa ce i-am dat la Darcy sa mance m-am pus din nou in pat si mi-am savurat cafeaua intr-un ritm mai lent ca niciodata.

Am reevaluat mental tot ce auzisem de la cele 4 femei care acum cateva zile s-au aflat in living.Aveam nevoie de o persoana pozitiva care sa fie dispusa sa se joace cu Darcy si Melissa parea persoana cea mai potrivita.

Era dispusa sa si gateasca ceea ce insemna timp liber pentru mine in care puteam sa ies din casa si sa ma mai relaxez.In plus aveam aceasi varsta si as fi avut cu cine sa vorbesc seara dupa ce Darcy adormea devreme.

Am scos agenda din sertat dar era numele ei era singurul in dreptul caruia nu se afla un numar de telefon.Poate ca nu avea unul.In schimb era notata o adresa.

Mi-am facut cateva bucle lejere si am renuntat la pijamalele largi si calduroase pentru ca era timpul sa ma schimb.Am schimbat-o si pe Darcy intr-un costumas care avea desene cu zebra Marti din Madagascar.

Drumul pana la taxi a fost lungi pentru ca Darcy s-a incapatanat sa mearga pe jos.Darcy crestea de la o zi la alta si eram fericita ca am sansa sa vad asta spre deosebire de Harry care cine stia cum se distreaza in turneu.

-Sunteti sigura ca vreti sa va duc acolo?a intrebat nesigur taximetristul.

Da,am raspuns eu sigura de asta chiar daca nu am inteles prea bine de ce mi-a adresat intreabarea asta.

Versurile melodiei ''Hall of fame'' ale trupei irlandeze ''The Script'' umpleau micul spatiu din masina.

Taxiul s-a oprit peste aproximativ 15 minute  si taximetristul s-a intors spre mine si mi-a oferit un mic zambet.

-Nu am idee ce cautati in cartierul asta dar ar fi mai bine sa va astept pana va intoarceti.Nu e genul de loc in care ati vrea sa stati sa asteptati un taxi.

I-am raspuns si eu cu un mic zambet dupa ce i-am multumit si apoi am coborat.Am laut-o pe Darcy in brate pentru a ajunge mai repede.Nu as fi crezut vreodata ca exista si aceasta pate a Londrei.Era ca si cum as fi trecut o bariera si as fi ajuns intr-un alt oras in care predomina saracia.

Casa in fata careia ma aflam era una vopsita in culoarea lamaii si avea peretii crapati in mai multe locuri.Semana cu celelalte case de aici.

Am simtit o mana pe bratul meu si m-am intors rapid.In fata mea statea un baietel care nu parea sa abia mai mult de 10 ani.O mare parte din par ii statea dezordonat pe frunte si nu am putut sa nu observ numeroasele gauri din puloverul care era mult prea mare pentru el.

-Cauti pe cineva?a intrebal el in timp ce tragea de manecile lungi ale puloverului.

-Am venit la Melissa.O cunosti?

-Cum sa nu?Face cea mai buna mancare de pe aici.Cateodata imi mai aduce si mie.

Un val de mila m-a cuprins.Ma durea sa stiu ca acest copilas nevinovat si mutli altii nu se puteau bucura de cele mai bune conditii.

Am cotrobait prin geanta si i-am intins 2 bancote de 50 de lire sterline fiecare.M-am certat in gand ca nu mi-am luat mai multi bani la mine.

-Asta e tot ce am dar poti sa iti cumperi ceva de mancare.

Baietelul m-a imbratisat si si-a odihnit capul pe stomacul meu in timp ce ii mangaiam parul negru dezordonat.

L-am privit cum alearga pe straduta ingusta si mi-am reintors privirea spre casa din fata mea.Nu am vazut nici o sonerie asa ca am intrat direct.In curte se aflau diferite obiecte aruncate in mai multe locuri.

Am lasat-o jos pe Darcy si am batut la usa casei.In doar cateva secunde usa s-a deschis si m-am bucurat ca nu am venit degeaba.

Melissa s-a uitat stanjenita in jurul ei si si-a desprins parul.Holul scurt se termina cu singura camera din casa si m-am bucurat ca totul era curat si pus in ordine.

-Imi pare rau pentru ce vedeti doamna.Nu mi-as fi imaginat vreodata ca o sa va vad aici impreuna cu fica dumneavoastra.

-Am venit pentru ca am decis ca de maine tu o sa ai grija de Darcy.Regula numarul 1.Nu imi mai spune niciodata doamna.Poti sa imi spui Emma si o sa ne tutuim pentru ca avem aceasi varsta.

-Multumesc atat de mult Emma.Nu as fi crezut niciodata ca o sa plec de aici.

-Ei bine.Poti sa iti strangi lucrurile pentru ca plecam impreuna.

Melissa a adus o cutie de carton si si-a pus cateva haine in ea.

-Crezi ca sotul tau o sa se supere ca ma mut acolo?Nu vreau sa il deranjeze in vreun fel prezenta mea.

-Harry e in turneu.Nu o sa treaca prea des pe acasa.Poate doar odata la cateva luni dar sunt sigura ca nu va avea nici o problema cu tine,am spus oferindu-i un zambet.

-E comediant sau ceva de genul?

Un mic raset mi-a scapat de pe buze.Harry nu stia sa spuna decat o singura gluma despre o vaca si niciodata nu apuca sa o termine pentru ca incepea sa rada de la prima propozitie.

-Defapt e cantaret intr-o trupa care se numeste One Direction?Ai auzit de ea?

Melissa s-a intors brusc.

Acum doi ani obisnuiam sa imi dedic viata lor.Numai eu stiu cate ore am stat treaza ca sa vad filmulete cu ei pe youtube dar apoi m-am mutat aici si am pierdut orice conexiune cu viata lor.Odata am locuit si eu intr-o casa decenta impreuna cu parintii mei si aveam si un iubit care m-a parasit cand....scuze prefer sa nu imi amintesc mai mult.

Am asigurat-o ca imi poate povesti cand va fi pregatita.Am luat-o pe Darcy in brate si ne-am indreptat spre taxiul care astepta in acelasi loc.

Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei StylesWhere stories live. Discover now