Ninajulia daca vezi asta multumesc frumos pentru coperta.
Acum un mesaj pentru toata lumea.Am decis sa pun capitolul pentru ca am avut ceva timp sa scriu.Sper sa va placa.Va astept parerile si voturile daca va place.Daca exista ceva ce nu va place in legatura cu povestea va rog sa imi spuneti ca sa incerc sa o imbunatatesc.Nu ma supar:).
Am pus in dreapta si o poza asa cum le vad eu pe Emma si pe Melissa.Cred ca v-am plictisit deja asa ca va las sa cititi capitolul:).
-Am ajuns! am anuntat-o pe Melissa dupa 20 de minute.
Tot drumul inapoi spre casa Darcy a dormit in bratele mele.Am incercat sa cobor fara sa o trezesc dar nu am reusit.Am platit si am intrat in casa simtind din plin contrastul frig-cald.Am lasat-o pe Darcy jos pana cand am scapat de geaca si fular.
Am auzit in zgomot si m-am intors deodata cu Melissa ca sa o vad pe jos fotografia inramata de pe masuta cu mine,Darcy si Harry pe jos.
-Ei bine o sa am nevoie de o alta rama.Daca mai sparge cate ceva din casa nu te enerva.Face primii pasi si e normal.Ma duc sa matur cioburile.
-Nu,le matur eu,a spus Melissa categorica.
Am ramas pe loc si Darcy a trecut pe langa Melissa apoi s-a agatat de picioarele mele razand.
-Neasptamparata mica si draguta.
M-am asezat cu Darcy pe canapea si Melissa a luat poza de pe jos si s-a uitat atenta la ea.
-E poza facuta in Ajunul Craciunului.Defapt daca ma gandesc mai bine e prima poza pe care am facut-o cu Darcy pentru ca e din ziua in care am adus-o acasa,am spus eu si i-am oferit jumatate de zambet.
-Darcy e adoptata nu-i asa?
-Da.Nu cred ca mai e un secret pentru cineva.Totusi nu inteleg cum ar putea cineva sa abandoneze un copil.Harry mi-a spus ca a aflat de la asistenta ei sociala ca Darcy a fost abandonata intr-un spital de catre o adolescenta de 19 ani.
Melissa a afisat o expresie serioasa si aparea agitata dar o intelegeam.Tot ce afla aici era un lucru nou pentru ea.Imi amintea de prima oara cand am ajuns in apartamentul meu din Londra si eram complet dezorientata.
-Melissa ma gandeam daca ai vrea sa iti faci o schimbare astazi.Adica sa iti mai cumperi cate ceva,sa mergi la un salon,poate o noua tunsoare.Nu stiu orice altceva vrei.Platesc eu nu iti fa griji.
In nici un caz nu ma refeream la faptul ca acum nu imi placea dar daca stilul ei de viata va fi diferit de azi inainte ma gandeam ca vrea sa lase in urma tot si sa inceapa o viata noua aici.
-Emma,m-as simti prost daca as primii bani de la tine.
-Nu trebuie.Considera ca asta e un cadou de bun venit.
Mi-am cautat portofelul si i-am intins o suma consistenta de bani de care eram sigura ca ii va ajunge chiar si daca va opta pentru cele mai scumpe servicii.Aveam incredere in ea dar nu atat de deplina incat sa ii las cardul meu de credit.
-Imi pare rau nu pot sa te insotesc dar nu vreau sa o obosesc atat de tare pe Darcy prin saloane si mall.
Am aruncat o privire spre Darcy si apoi inapoi spre Melissa.
-Nu iti fa griji.Ma descurc.
I-am raspuns la zambet si peste cateva minute am auzit usa trantindu-se.Mi-am intins pe masa fisele folositoare pentru proiectul pe care il aveam de prezentat.Am incercat sa extrag niste idei dar gandul mi-a zburat brusc la Harry.
''Oare ce facea?Unde era?Cu cine?''
Am incercat imi scot intrebarile din minte si sa ma concentrez pe ce aveam de facut pentru ca trebuia sa termin totul pana marti.M-am bucurat ca Darcy era captivata de jucarii si eu puteam sa lucrez in liniste.
YOU ARE READING
Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei Styles
FanfictionSa faci o facultate si in acelasi timp sa cresti si un copil poate fi complicat pentru Emma mai ales cand sotul ei e un cantaret celebru cu timp limitat.Totusi Harry incearca sa isi faca timp si pentru micuta Darcy Anabelle dar esueaza cam mult la c...