Capitolul 19

1.7K 104 26
                                    

Am revenit cu un nou capitol.Stiu ca nu e la fel de lung ca si cel trecut dar nu am avut atat de mult timp asa ca actiunea mai mare va fi in capitolul urmator.Sper sa va placa si daca e ceva ce nu va place doar da-ti vina pe mine si pe raceala pe care o am inca de la inceputul saptamanii.

Va astept cu cel mai mare drag voturile daca va place si parerile pentru ca imi fac de fiecare data ziua mai buna.

Lectura placuta si nu uitati ca va ador:).

Din perspectiva Emmei:

Nu am vizitat niciodata Costa Rica dar inca imi mai aminteam de la lectile de geografie ca e un loc cu multe plaje insorite.Nu suna deloc rau dar nu puteam si nu imi doream sa merg acolo fara Darcy.Asta era principala mea conditie pe care o voi pune.

Costa Rica insemna plaja,soare,distractie si lasarea in urma a tuturor problemelor pentru cateva zile.Am lasat cosurile cu trandafiri rosii in locul in care erau asezate dar biletelul l-am pus cu grija in geanta.

Am mai ramas la Amber inca 3 ore pentru a le multumi si a imi lua la revedere de la Amber si mama ei.Era timpul sa ma intorc acasa.Trecuse doar o zi de cand nu am mai fost dar parea mult mai mult de atat.

Fereastra din fata era luminata asa ca am intrat cat am putut de incet in casa.Trebuia sa aflu ce cauta Melissa in camera mea si a lui Harry.Mi-am lasat papucii la intrare si am urcat scarile pe varfuri.Usa camerei era intredeschisa ceea ce m-a ajutat sa vad mai usor.

Melissa incerca sa deschida un sertar dar era clar ca nu reusea.Inca de cand ne-am mutat in casa asta,acel sertar era permanent incuiat si de fiecare data cand il intrebam pe Harry schimba subiectul .Stiam ca e ceva ce ii apartine acolo dar ce putea sa fie atat de personal incat sa nu poata sa imi spuna nici macar mie?

Mi-am lipit palma de usa si am impins-o trantidu-se cu putere de perete.Melissa s-a dat cativa metri mai in spate si a cazut pe pat.Un dezavantaj pentru ea,un avantaj pentru mine.Privirea ei speriata ma amuza intr-un fel dar am ramas serioasa.

-Emma,ce surpriza placuta.

Zambetul ei era cel mai fals zambet pe care l-am vazut vreodata si felul in care a rostit cuvintele o dadeau de gol.

-M-am gandit sa ma intorc acasa.Stiu ca te bucuri dar incearca sa arati asta mai usor.Acum pleaca!

Stiam ca asta a sunat ca si un ordin si ma bucuram pentru asta.Imi doream poate sa ii inspir teama.Scopul meu bine trasat era sa o fac sa plece singura din casa asta.Aproape ca nu am mai apucat sa o vad iesind pentru ca a facut asta mai repede ca niciodata.Am inchis usa in urma ei si m-am uitat in jurul meu.Lucrurile erau aranjate in exact acelasi fel in care le-am lasat.Singura exceptie era un tricou alb aruncat in coltul camerei.Harry intodeauna era atat de ordonat.

Am oftat si m-am aplecat sa il ridicat dar nu era un simplu tricou alb.Cuvintele scrise cu markerul negru umpleau materialul alb al tricoului.

''Daca citesti asta inseamna ca te-ai intors acasa.Acum imagineaza-ti ca zambesc la gandul ca ai acceptat sa faci asta''

Mi-am imaginat zambetul lui si fara sa vreau am zambit si eu.Harry avea cu siguranta cel mai molipsitor zambet pe care l-am vazut vreodata.Putin mai jos de mesaj erau desenati 2 fluturasi.Unul mai mic si celalalt mai mare cu descrierea ''Suflete pereche''.

Gandurile mi-au fost umplute de ziua in care a venit acasa si am stat cu el si cu Darcy,toti 3 intinsi in pat si i-am vazut tatuajul.Inca imi mai aminteam cand mi-a spus ca fluturasul meu de pe incheietura mainii are o pereche.Era in aceiasi zi in care a vazut-o pentru prima data pe Melissa in casa.

Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei StylesWhere stories live. Discover now