Sper sincer sa va placa si va astept voturile si comentariile daca acest capitol e pe placul vostru:).
''O sa incepem prin anuntarea locului 2 ca sa marim suspansul pe care deja il simt in incapere'' a spus femeia cu accent usor Australian.Nu mai aveam nevoie de nici un suspans.Eram atat de obosita si tot ce imi doream era sa ajung cat mai repede in camera de hotel si sa dorm.
''Locul 2 ii se acorda concurentei Lucia Mendez,vine din Madrid si are 25 de ani.Aplauze pentru ea!''
Ropote de aplauze au izbucnit in incapere si eu nu am ezitat in a o imbratisa.Vorbea destul de bine engleza pentru ca era logodita de cateva luni cu un cetatatean American asa ca mi-a fost mai usor sa vorbesc cu ea in pauzele dintre probe.Un buchet de flori a fost adus pentru ea si Lucia a parasit scena cu zambetul pe buze.
''Cele 2 concurente ramase va rog sa va apropiati una de cealalta''.
Am facut un pas pentru a fi mai aproape de Melissa si am avut un schimb dur de priviri.
''O sa anuntam locul 1 acum.Castigatoarea concursului ''Floarea primaverii 2013'' este.......Emma''!!!
Tuburi cu confetti au explodat in incapere si de afara au inceput sa se auda artificii.Castigatoarea de anul trecut mi-a pus coronita pe cap si mi-a intins un buchet imens de flori.Melissa a coborat de pe scena inainte sa isi ia buchetul si nu am putut sa nu eliberez un chicotit.
''Afara la artificii toata lumea'' am auzit un tipat de undeva.
Am inaintat prin multimea de oameni si am ajuns la Alexander.
-Bravo.Stiam ca o sa reusesti.
L-am imbratisat rapid si am iesit afara inainte sa se termine focul de artificii.Artificii de toate felurile si culorile luminau cerul senin.Am luat 2 pahare de sampanie pentru mine si Alexander de la femeia care trecea cu tava incarcata cu pahare pline cu sampanie pe langa invitati.
Am simtit mana lui pe talia mea dar am preferat sa nu fac o scena aici si sa stric momentul.Pana la urma era plin de cupluri pe langa noi care se si imbratisau.Un rand de aplauze s-au auzit la sfarsitul focului de artificii si un fum subtire a ramas pe cer.
Aceasi prezentatori din club au urcat de data asta intr-un car alegoric si toata lumea si-a indreptat atentia spre ei.
-Daca aceasta petrecere tot are ca tema cuplurile eu propun sa vad o gramada de saruturi in jurul meu.Vreau sa vad cum iubirea pluteste in aer asa ca la numaratoarea noastra inversa o sa facem asta''.
Privirea mea a intalnit-o pe a lui Alexander si a inteles exact ce am vrut sa ii transmit.
-Nu iti fa griji.Noi o sa avem doar o imbratisare.
Simteam ca nu ma va dezamagi nici de data asta si chiar asa a fost.Totusi nu mi-a spus ca e o petrecere cu tema de cuplu.Acum eram prea obosita si nici nu era momentul dar maine voi aduce subiectul in discutie.
La numaratoarea prezentatorilor l-am imbratisat strans pe Alexander si din fericire nimeni nu a bagat in seama faptul ca nu ne-am sarutat la fel ca si restul cuplurilor.Noi nici macar nu eram un cuplu.
''Petrecerea continua dar castigatoarea noastra va face un tur al orasului in carul nostru alegoric special''.
M-am conformat pentru ca trebuia sa imi asum titlul cu tot ce presupunea el.Singurele intrebarile prezente in mintea mea aveau legatura cu Harry.Unde era?A sarutat-o pe Melissa?
Am urcat in carul alegoric impreuna cu Alexander care avea dreptul sa ma insoteasca pentru ca el a fost sustinatorul meu.O melodie in spaniola pe care nu o stiam a inceput sa rasune si carul alegoric a fost pus in miscare.Un barbat de acolo mi-a spus ca trebuie sa le fac cu mana oamenilor de pe strazi asa ca asta am facut si am primit inapoi destul de multe saluturi din partea lor.Savuram fiecare moment pentru ca aveam sansa sa vad orasul intr-o ipostaza mai deosebita.La sfarsitul turului am coborat din nou in fata clubului.Petrecerea era inca in toi pentru ca nu era abia putin peste trecut de miezul noptii dar oboseala de peste zi s-a acumulat chiar daca am reusit sa dorm ceva timp inainte de petrecere.Poate oboseala se datora zborului cu avionul.Alexander a fost de acord ca ar fi mai bine sa ne intoarcem la hotel asa cam am inceput sa mergem incet pe jos.
YOU ARE READING
Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei Styles
FanfictionSa faci o facultate si in acelasi timp sa cresti si un copil poate fi complicat pentru Emma mai ales cand sotul ei e un cantaret celebru cu timp limitat.Totusi Harry incearca sa isi faca timp si pentru micuta Darcy Anabelle dar esueaza cam mult la c...