Capitolul 11

1.9K 130 25
                                    

Va multumesc tuturor celor care citesc,voteaza,comenteaza.Insemana enorm pentru mine.Nu prea imi place sa pun conditii si nici nu o sa cer 50 de voturi pentru ca probabil e imposibil(nu ma bagati in seama) dar daca acest capitol strange 35-40 de voturi o sa fac tot ce pot ca sa pun capitolul cat mai repede.Astept voturile voastre(doar daca va place),comentariile(pozitive sau negative) pentru ca mi-ar placea sa stiu ce credeti.In alte ordine de idei sper sa va placa.Lectura placuta! :) x

Am umplut micul spatiu gol dintre noi si mi-am asezat mainile peste mainile lui reci.

-Harry,esti bine?

El si-a lasat capul pe mainile mele si l-am mai intrebat inca o data dar de data asta mi-am recunoscut ingrijorarea din voce.

-Da,cred ca am avut doar o cadere de glicemie,i-am auzit vocea transformata aproape intr-o soapta.

Mi-am retras mainile si m-am indreptat spre bucatarie.Melissa nu mai era de mult pe scari.Poate se speriase.Mi-am amintit de ultima data cand tata a avut o cadere de glicemie si mi-a cerut apa cu zahar.

M-am reintors si l-am obligat sa bea tot continutul din pahar in timp ce eu stergeam cafeaua de pe parchet.

-Esti mai bine?Vrei sa mananci ceva?Sa stii ca Melissa a facut o lasagna geniala.Trebuie sa gusti.

-Da,ar trebui sa si mananc ceva.Nu am apucat sa beau decat niste apa astazi.

Am zambit si am pus o bucata mare de lagana in farfurie.Am pus farfuria pe masa din living si si-am urmarit pasii spre masa.Era imbracat complet in negru inafara de conversii care erau albi.

Imbratisarea lui  stransa m-a luat prin surprindere dar mi-am sprijinit barbia pe umarul lui si mi-am pus bratele pe spatele lui intr-o imbratisare si mai stransa.Cand ne-am desprins din imbratisare a inceput sa imi traseze pe fata linii imaginare cu degetele lui lungi apoi si-a presat delicat buzele peste ale mele.

-O sa fiu sus daca ai nevoie de ceva,am spus dupa ce a luat un loc la masa.

I-am oferit un zambet si un pupic pe obraz apoi am ucat in graba scarile.

Din perspectiva lui Harry:

Ce cauta Melissa aici?Eram sigur ca nu aveau de unde sa se cunoasca dar cu toate astea Melissa era aici si putea sa strice totul.

Am inghitit ultima bucata de lasagna si am pus farfuria in chiuveta.Singurul zgomot care se mai auzea era presiunea puternica a apei.Doua maini mi-au inconjurat talia si am tresarit.Eram chiar surprins ca nu am scapat farfuria din mana.

-Intodeauna am stiut sa gatesc bine.Recunoaste!

I-am recunoscut imediat vocea Melissei atat de aproape de urechea mea.M-am intors si m-am sprijinit de chiuveta indepartindu-i mainile Melissei.

-Oh haide Harry.Intodeauna ti-a placut sa ma domini.Ce s-a intamplat cu tine?

Gandurile mele s-au intors cu 2 ani si jumatate in urma la acea Melissa care a fost prima mea dragoste.Imi doream sa imi petrec fiecare secunde din viata cu ea.Mereu ma servea cu prajituri facute de ea si ma intelegeam foarte bine cu parintii ei.Apoi totul s-a schimbat.

Am revenit in prezent la Melissa aflata in fata mea si nu mai semana deloc cu fata aia.Nu ma referam neaparat la aspectul ei fizic.Bineinteles ca erau unele mici schimbari si aici dar atitudinea ei era cea schimbata radical.Atitudinea ei ma facea sa nu o mai vad ca pe fata aia de acum 2 ani si jumatate.Poate ca si eu m-am schimbat dar nu atat de drastic ca si ea.

-Melissa,intelege ca totul s-a terminat intre noi acum 2 ani.

Ea a inceput sa rada si si-a sprijinit capul pe pieptul meu.

Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei StylesWhere stories live. Discover now