Din perspectiva Emmei:
L-am privit cum se pierde prin multime alaturi de cei 4 baieti si echipa lor.Am facut un pas in spate si m-am intors intalnind privirea insistenta a unui barbat care avea in jur de 40 de ani.Avea ochii de culoarea cerului si bratele puternice i se puteau observa chiar si prin geaca neagra de iarna pe care o purta.
-Ne cunoastem?am spus eu incepand sa fac cativa pasi in directia iesirii.
M-am oprit cateva secunde pentru a a-i pune lui Darcy caciulita alba pe cap.
-Sunt Alberto.Harry m-a rugat sa ma ocup de siguranta ta si a ficei voastre.Au venit mai multe fete si paparazzi sa ii vada pe baieti inainte sa plece in turneu dar au ajuns prea tarziu.Harry a vazut lumea din fata aeroportului si a fost ingrijorat pentru voi.
L-am ascultat atenta in timp ce Darcy si-a lasat capul pe umarul meu si a adormit.
-In regula.Mergem?
El a facut un semn spre iesire si a facut cativa pasi inaintea mea apoi a deschis usa.Un val de tipete s-au auzit si Darcy a inceput sa se agite speriata in bratele mele.Am incercat sa ii acopar ochii pentru a o proteja de bliturile insistente si mi-am croit drumul spre masina pe culoarul inegal facut de Alberto.
Am auzit o multime de cuvinte din toate partile pana cand am reusit sa ajuns la masina.Bliturile au continuat sa cada si in interiorul masinii cand fixam centurile scaunului special in care am asezat-o pe Darcy.I-am sarutat crestetul capului micutei blondine si am urcat pe scaunul soferului din partea stanga.Inainte sa inchid cu dificultate portiera o foaie prinsa intr-un material fin de culoare albastra a fost aruncata.Am inchis portiera si am pus foaia in bord apoi am reusit sa scot masina din parcare.
Am rasuflat usurata punandu-mi speranta ca nu toata viata mea va arata in acest fel.I-am desfacut centurile lui Darcy si am ridicat-o in brate apoi am scos foaia din bord si am intrat repede in casa.
Am mers pana in capatul livingului si am privit atent toate tablourile cumparate de Harry.Deja imi era dor de el si imi doream sa plang dar Darcy se uita atenta la mine asa ca i-am oferit un zambet usor fortat.
-Imi pare rau scumpo pentru agitatia de la iesirea din aeroport.
Stiam ca nu ma putea intelege si nici nu imi putea raspunde dar si-a trecut o manuta peste obrazul meu si asta m-a mai linistit.
I-am dat sticla cu lapte si am pus-o in patutul ei cu Cindarella apoi mi-am adus laptopul in camera ei si am deschis putin twitter-ul.Am evitat sa imi verific mentiunile dar in schimb mi-am deschis mesajele private observand unul nou.
Harry_Styles:Deja imi e dor de voi.Abia astept sa va revad.Va iubesc! x
Am luat telefonul si i-am facut o poza lui Darcy in timp ce dormea.Am atasat poza langa un mesaj scurt ''si noi'' si dupa ce l-am trimis am decis sa inchid laptopul.Mi-am amintit de scrisoarea pe care cineva o aruncase asa ca am fugit pana in living.M-am trantit pe canapea si mi-am incrucisat picioarele apoi am desfacut cu atentie materialul cu care era frumos prinsa.Un scris ordonat se asternea pe hartie.
Emma,probabil ca aceasta scrisoare nu va ajunge niciodata la tine sau daca va ajunge probabil ca nu vei avea timp sa o citesti sau pur si simplu nu vei dori sa iti pierzi timpul citind-o.Totusi...
Acum 2 ani am aflat ca sunt adoptata.Pe atunci aveam 16 ani si vestea m-a afectat mai tare decat as fi putut sa cred.Am inceput sa ma tai pe maini.La inceput rar apoi din ce in ce mai des pentru ca imi dadea mereu o senzatie de bine.Ajungeam sa imi fac chiar si 10 taieturi intr-o singura zi.La scurt timp in viata mea au intrat 5 baieti care mereu reauseam sa imi smulga macar un zambet pe chip in fiecare zi.Intr-o zi calduroasa de vara ma plimbam abatuta de o strada neaglomerata din Londra.Atunci aproape ca m-am izbit de el.Si-a dat ochelarii jos si i-am vazut ochii frumosi de culoarea smaraldului.El mi-a observat repede taieturile si mi-a aruncat o privire care m-a facut sa ma simt usor vinovata.Buzele lui au atins fiecare taietura pe care o aveam apoi lacrimile mi-au cazut pe obraji.Atunci el m-a cuprins intr-o imbratisare stransa si m-am desprins din imbratisarea lui abia atunci cand am simtit nevoia sa o fac.
-Te rog nu mai fa asta.Esti tanara si frumoasa.Asta nu e solutia problemelor,l-am auzit eu spunand aproape soptit.
I-am promis ca nu voi mai face asta si chiar m-am tinut de promisiune.De fiecare data cand simteam ca cedez imi aminteam de cuvintele lui.Datorita lui am reusit sa renunt.
Mi-as fi dorit sa fiu eu cea care leneste langa el in fiecare dimineata,mi-as fi dorit sa ii pot spune neata in fiecare dimineata si noapte buna in fiecare seara,mi-as fi dorit ca el sa fie tatal copiilor mei dar imi dau seama ca el e cu adevarat fericit langa tine si langa Darcy.Nu as fi crezut niciodata ca va adopta un copil de la varsta asta dar bunatatea lui m-a surpins din nou si ma surprinde in fiecare zi.A vrut sa ii ofere o viata mai buna unui copilas nevinovat.Poate te gandesti de ce ti-am scris tie toate astea.Raspunsul este simplu.Am vrut doar sa subliniez ca ai langa tine o persoana minunata.Bucurati-va impreuna de Darcy.Eu va voi sustine mereu pentru ca sunteti o familie minunata.Cu multa sinceritate Melissa,o fata care va doreste tot binele din lume''.
Un sir de lacrimi au alunecat pe hartia pe care o impaturisem.Abia atunci am realizat ca plangeam.Am infasurat din nou materialul in jurul hartiei si am pus-o in camera noastra.Nu imi doream sa pierd scrisoarea.Imi doream ca Harry sa o citeasca.
Am revenit in camera lui Darcy care dormea.Mi-am verificat telefonul observand un nou mesaj.
''Emma,ar fi bine sa treci pe la cursuri.Au trecut 2 saptamani de cand vacanta s-a terminat si toata lumea intraba de tine. Amber. x''
Avea dreptate.Imi petrecusem cele 2 saptamani impreuna cu Harry si Darcy pentru ca erau cele 2 saptamani inainte ca Harry sa plece in turneu.Totusi neglijasem facultatea.Am sunat-o pe matusa mea,Kim,care locuia in Londra si a acceptat bucuroasa sa abia grija de Darcy pana cand eu ma voi intoarce de la cursuri.
Din perspectiva lui Harry:
Avionul a aterizat in Portugalia.Prima destinatie.Aerul era uscat si rece.Cativa fulgi de zapada au inceput sa cada.Un barbat solit ne-a facut semn spre intrare de unde deja se auzea agitatia.M-am oprit la randul din dreapta si am semnat diverse obiecte.
''Ce face Darcy?'' am auzit-o spunand pe fata care se afla la un pas distanta de mine.
Am schitat un zambet plin de caldura.
-E foarte bine.A ramas Emma acasa cu ea.
Am parasit aeroportul si ne-am indreptat direct spre arena pentru un M&G.Toti eram extrem de obositi dar eu am incercat sa imi ascund oboseala in spatele unui zambet.
Imediat ce am terminat M&G si proba de sunet am fugit in backstage pentru a vedea programul.Am observat ca aveam liber pe 1 si 2 februarie,chiar de ziua mea si in ziua urmatoare inainte de concertul din Madrid.Am pus mana pe telefon pregatit sa o sun pe Emma dar mi-am amintit ca era ora de somn a lui Darcy asa ca am decis sa sun mai tarziu.
Din perspectiva Emmei:
Dupa ce mi-am uscat parul am ales niste haine calduroase.Mi-am trantit niste foi intr-un portofoliu si am trecut pe la Darcy.Matusa mea,Kim,ii citea o poveste asa ca am plecat linistita.Am pus portofoliu in bord si dupa un drum relativ scurt am parcat Range Rover-ul negru in apropierea facultatii.Amber,prietena mea cea mai buna de acolo a sarit in bratele mele.Nu o mai vazusem de o luna.Isi schimbase culoarea parului si asta ii dadea un aer de pustoaica de liceu.
Ghinionul meu a fost sa ma intalnesc cu doamna Makenzie,directoarea facultatii.Am pasit in biroul ei decorat in albastru si galben.Ea si-a pus ochelarii si m-a privit mai atent apoi m-a rugat sa iau un loc pe scaunul din fata.M-am asezat in locul indicat de ea si am asteptat ''discursul'' ei.
-Doamna Styles...
A pus accentul putin nesigura pe cuvantul doamna si eu doar am aprobat-o.
-Inteleg ca aveti o situatie mai dificila decat restul studentilor dar asta nu va motiveaza absentele de la cursuri.De astazi inainte daca mai absentati chiar si o zi ma vad nevoita sa iau masuri.
Am inghitit in sec gandindu-ma ca nu voi mai putea sa il vizitez pe Harry in turneu impreuna cu Darcy.
Va astept parerile pozitive si negative si sigur un vot daca va place.Multumesc:).
YOU ARE READING
Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei Styles
FanficSa faci o facultate si in acelasi timp sa cresti si un copil poate fi complicat pentru Emma mai ales cand sotul ei e un cantaret celebru cu timp limitat.Totusi Harry incearca sa isi faca timp si pentru micuta Darcy Anabelle dar esueaza cam mult la c...