Capitolul 17

1.8K 122 22
                                    

Iata ca am revenit cu un nou capitol si e trist sa ma gandesc ca e ultimul capitol pe care il postez in vacanta si urmatorul il voi posta cand deja scoala va fi inceputa:(.

Sper sa va placa.Apropo Amber e Ashley Tisdale si baiatul care apare la sfarsit va avea un rol in poveste si va fi Zac Efron.Cam atat.Lectura placuta:).

Pe drum am sunat-o pe cea mai buna prietena a mea de la facultate,Amber care m-a asigurat ca pot ramana la ea.Am rasuflat usurata la gandul asta.As fi putut sa o intreb mai intai pe Eleanor dar am eliminat imediat optiunea de pe lista pentru ca ea locuia deja cu Louis si Harry ar fi aflat imediat unde asta iar asta era ultimul lucru care imi doream sa se intample.I-am multumit lui Ellie cand am ajuns la casa lui Amber si am coborat din masina.

Lumina de afara s-a aprins si am fost recunoscatoare pentru ca puteam sa imi vad pasii si nu aveam sanse prea mari sa ma impiedic.Am imbratisat-o pe Amber imediat ce am intrat in casa si mama ei a iesit din bucatarie cu un sort in mana.

-Emma,ma bucur ca esti aici.Amber mi-a spus ca esti o prietena buna.

I-am zambit inapoi si i-am multumit apoi Amber m-a condus in camera ei.Casa avea un aer atat de primitor incat mi-as fi dorit sa ma mut acolo pentru totdeauna.Nu era o casa mare dar era plina de afectiune si asta conta cel mai mult.

-Te-ai certat cu Harry,nu-i asa?

M-am asezat pe marginea patului si am simtit toata oboseala acumulata de a lungul zilei.

-A fost mai mult decat o cearta de data asta.Am mai avut noi mai multe certi dar nu atat de importante.Am aflat ca Harry a avut o relatie cu fata pe care am angajat-o sa aiba grija de Darcy si de parca nu era de ajuns,Darcy e fica lor.Inca nu imi vine sa cred.

Amber si-a pus o palma peste obraz si eu nu am mai fost capabila sa spun nimic.M-am trantit pe pat si ea a facut acelasi lucru.

-E grava situatia Emma.In locul tau nu stiu daca l-as ierta.

Nici eu nu stiam daca il voi ierta.Dezavantajul meu de data asta era ca il iubeam prea tare si eram deja atasata de Darcy.Am auzit usa si mama lui Amber a intrat.

-Fetelor,cina e gata.

Nu aveam pofta de mancare dar mi-am dat seama ca nu am mai mancat nimic de azi dimineata.Pe tot parcursul mesei gandul meu a zburat in alta parte dar mi-am amintit sa complimentez mancarea delicioasa a mamei lui Amber.

Am ajutat-o pe mama lui Amber sa stranga masa si aproape ca mi-au dat lacrimile cand mi-a intins un pahar cu budinca de ciocolata.Cu ani in urma,in fiecare sambata mama facea budinca de ciocolata si obisnuiam sa o mananc in timp ce povesteam cu ea.Eu aveam o viata fericita dar parintii mei deja nu mai erau fericiti unul cu celalalt asa ca au decis sa divorteze de comun acord.Amber a luat si ea un pahar cu budinca si ne-am intors in camera ei.

-Uite aici niste reviste.Poate o iti distraga atentia de la gandurile tale.

M-am uitat la teancul de reviste si am luat-o pe prima.Am inceput sa o rasfoiesc absenta si am aruncat-o pe jos imediat ce am vazut o poza cu Harry.De ce totul trebuia sa aiba legatura cu el?

Am facut un dus rapid in timp ce Amber si-a terminat desertul si am imbracat o pijama de a ei care din fericire chiar imi era buna pentru ca aveam marimi apropiate.Nu aveam chef de nimic si eram obosita asa ca m-am pus in pat.Oare ce facea Harry?Suferea sau se bucura de clipele petrecute cu Melissa si Darcy?

Evenimentele din decursul zilei mi-au invadat gandurile.Mi-am impus ca ma voi schimba dar totul nu faceam nimic.Doar stateam si ma gandeam la persoana care m-a tradat si care m-a dezamagit Aveam o zi libera maine de la domnul Murs si trebuia sa profit de ea.Nu aveam haine cu mine si trebuia sa adopt un nou stil.

Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles:Cartea 2-Viata familiei StylesWhere stories live. Discover now